Świętuj ze mną cały miesiąc!
📌 Baw się dobrze i korzystaj śmiało!
📌 Dostęp do prezentów jest ograniczony czasowo.
📌 Każdy z prezentów odblokuje się zgodnie z datą na grafice okienek prezentowych poniżej - o godzinie 12:00 czasu PL
📌 Będę Ci przypominała w mailach o odblokowaniu kolejnych prezentów oraz o tym, że niedługo znikają.
Dostęp do każdego prezentu odblokuje się o godzinie 12 czasu PL zgodnie z datą wskazaną na grafice.
Zapamiętaj poniższe daty w listopadzie, materiały będą udostępniane w okienku, na specjalnej stronie – o godzinie 12:00 czasu PL
A czego możesz się spodziewać?
👉 poniedziałki – merytoryczne, zupełnie nowe mini szkolenia tematyczne,
👉 wtorki lub środy (na zielono) – spotkanie ze mną, w trakcie którego można zapytać o wszystko – dyżur pełnię od 10 do 14 czasu PL,
👉 czwartki – szkolenie tematyczne w urodzinowej cenie (dostęp bez ograniczeń czasowych),
👉 piątki – nowy wywiad inspirujący
za 47 zł zamiast 157 zł
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
✅ chcesz dowiedzieć się jak utworzyć "pokój webinarowy" - omówimy: Facebook, StreamYard, Clikmeeting, Vimeo
✅ nie umiesz zdefiniować, jakie konkretnie zadania są związane pośrednio i bezpośrednio z hasłem "zrobimy webinar"
✅ nie wiesz, jak w ofertę wkomponować i opisać zadania związane ze wspieraniem klientów w robieniu webinarów
✅ masz wrażenie, że nie umiałabyś dobrze wycenić zadań związanych z przygotowaniem webinarów u klientów
✅ nie wiesz, jakich formalności należy dopilnować nawiązując współpracę z klientem
✅ nie wiesz, jakie formalności i kiedy należy uzupełnić, gdy rozszerzasz współpracę ze stałym klientem
📌 Kup ten kurs. Zapoznaj się ze szkoleniem, aby mieć szerszy obraz zakresu zadań, które czekają na Ciebie w realnych współpracach.
W trakcie tej rozmowy zadałam Lucy Erezman - ekspertce e-mail marketingu i certyfikowanej specjalistce MailerLite - pytania o to:
1. Co się kryje pod hasłem "e-mail marketing"?
2. Jakie kompetencje trzeba mieć, żeby móc wspierać klientów w zadaniach związanych z e-mail marketingiem i jakie są to zadania. Czy mamy jakieś obszary powiązane?
3. Kto może szukać wsparcia w e-mail marketingu lub inaczej, gdzie szukać takich klientów?
4. Jak rozwijać potrzebne kompetencje?
5. Najczęstsze błędy popełniane przez WA wspierających klientów w e-mail marketingu i zadaniach powiązanych.
6. Wycena i formalności.
7. Jedna rada da osoby, która chce dodać zadania z obszaru e-mail marketingu do swojej oferty.
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, koniecznie obejrzyj wideo poniżej!
Prezenty od Lucy dla Ciebie:
CHECKLISTA - Załóż newsletter w MailerLite samodzielnie
Zdradzę Ci od razu kolejny prezent!
06 listopada (środa) będę czekała na Ciebie i Twoje pytania.
Jak skorzystać:
1. Zarezerwuj miejsce za 25 zł
2. Zadaj mi dowolne pytania i ogólne i konkretne: o to, co możesz już dodać do swojej oferty skonsultować swoją ofertę skonsultować swoją stronę internetową skonsultować ścieżkę pozyskiwania klienta skonsultować współpracę z klientami... możesz zapytać i to, czego aktualnie potrzebujesz, a ja gwarantuję Ci odpowiedź zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem (a obydwa zbieram ciągle od 2010 roku)
3. W bonusie przez 3 dni możesz zobaczyć co na Ciebie czeka na Platformie Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe
Trzeci prezent to:
40% zniżki (79 zł zamiast 197 zł)
na szkolenie online
"Gdy klient chce e-book. Zadania wirtualnej asystentki"
ponad 3 godziny szkolenia o tym jak pomóc w składzie e-booka i co możesz zrobić jeśli e-book jest lead magnetem (freebie), a co jeśli jest produktem cyfrowym i ma być sprzedawany w sklepie internetowym klienta.
W tym szkoleniu znajdziesz odpowiedzi na to jak zrobić:
W dzisiejszym świecie, gdzie technologia i internet dominują w każdym aspekcie życia biznesowego, wirtualna asysta staje się coraz bardziej popularnym wyborem dla osób pragnących prowadzić własną działalność i wspierać małe firmy. Karolina jest doskonałym przykładem na to, jak spełnić swoje marzenia zawodowe, korzystając z potencjału cyfrowego świata. Posłuchaj tego wywiadu! Możesz też przeczytać - kliknij tu.
A jeśli zechcesz umieć wykonywać to, o czym mowa w wideo - skorzystaj z prezentu nr 7
Moi klienci, gdy pokazuję im procedurę produkcji i recyklingu materiału z odcinków wideobloga, który z lekkością prowadzą, mówią, że to PETARDA i całkowicie zmienia zasady gry w wirtualnym prowadzeniu biznesu.
Chcesz dowiedzieć się, jaką alternatywę do ciągłego wymyślania materiałów na różne kanały komunikacji ze społecznością im proponuję? Obejrzyj to wideo.
Zdradzę Ci od razu kolejny prezent!
12 listopada (wtorek) będę czekała na Ciebie i Twoje pytania.
Jak skorzystać:
1. Zarezerwuj miejsce za 25 zł
2. Zadaj mi dowolne pytania i ogólne i konkretne: o to, co możesz już dodać do swojej oferty skonsultować swoją ofertę skonsultować swoją stronę internetową skonsultować ścieżkę pozyskiwania klienta skonsultować współpracę z klientami... możesz zapytać i to, czego aktualnie potrzebujesz, a ja gwarantuję Ci odpowiedź zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem (a obydwa zbieram ciągle od 2010 roku)
3. W bonusie przez 3 dni możesz zobaczyć co na Ciebie czeka na Platformie Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe
7. prezent to:
40% zniżki (371 zł zamiast 617 zł)
na szkolenie online
"Nauczę Cię, jak możesz kompleksowo wspierać wideoblogerów i podcasterów jako wirtualna asystentka"
10 modułów
ponad 90 lekcji
1 "surówka" do ćwiczenia wg zadań w kursie
Szkolenie, w którym omówimy zadania, które powinna znać wirtualna asystentka w obszarze:
połączenia nagrania wideo z intro i outro,
poprawy dźwięku (przez wbudowane filtry),
wycięcia zbędnych elementów,
dodawania plansz na przejścia,
jak wykorzystać materiał jako podcast i blog,
jak recyklingować treści na media społecznościowe: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, Wizytówka Google,
gotowe rozwiązania, które możesz zaproponować swojemu obecnemu lub przyszłemu klientowi, aby nie musiał ciągle tworzyć kontentu od nowa (recykling treści),
omówienie tego jak wycenić współpracę, o jakie formalności zadbać, jakie pytania zadać w brief,
podpowiedzi jakie usługi dodatkowe, kompatybilne z montażem i recyklingiem, możesz jeszcze zaproponować klientowi.
W dzisiejszym odcinku znajdziesz odpowiedzi na takie pytania:
1. Jak wyglądały początki na ścieżce wirtualnej asysty?
2. Jak przygotować się do pracy jako wirtualna asystentka?
3. Jakie obiekcje i wyzwania Bożena napotkała na swojej drodze?
4. Co ma wpływ na efektywną współpracę z klientami?
Posłuchaj tego wywiadu! Możesz też przeczytać - kliknij tu.
W trakcie tej rozmowy zadałam Karolinie Walczak - doświadczonej wirtualnej asystentce i wieloletniej agentce ubezpieczeniowej - pytania o to:
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, koniecznie obejrzyj wideo poniżej!
A jeśli masz dodatkowe pytania - napisz do Karoliny.
Zdradzę Ci od razu kolejny prezent!
20 listopada (środa) będę czekała na Ciebie i Twoje pytania.
Jak skorzystać:
1. Zarezerwuj miejsce za 25 zł
2. Zadaj mi dowolne pytania i ogólne i konkretne: o to, co możesz już dodać do swojej oferty skonsultować swoją ofertę skonsultować swoją stronę internetową skonsultować ścieżkę pozyskiwania klienta skonsultować współpracę z klientami... możesz zapytać i to, czego aktualnie potrzebujesz, a ja gwarantuję Ci odpowiedź zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem (a obydwa zbieram ciągle od 2010 roku)
3. W bonusie przez 3 dni możesz zobaczyć co na Ciebie czeka na Platformie Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe
11. prezent to:
ponad 40% zniżki (190 zł zamiast 326 zł)
na szkolenie online
"STEP1 do wirtualnej asysty"
Wiesz, że tylko 5 kroków dzieli Cię od pewności, czy wirtualna asysta to zawód dla Ciebie?
Krok 1:
Przestań szukać informacji w ogólnodostępnych materiałach, które są tylko sposobem na dodanie Twoich danych do newslettera.
Krok 2:
Zarezerwuj swoje miejsce na pokładzie tego kursu. Zapoznaj się z materiałami, aby mieć szerszy obraz zakresu zadań, które czekają na Ciebie w realnych współpracach.
Krok 3:
Bezboleśnie dowiedz się co konkretnie masz zrobić, aby zacząć działać jako wirtualna asystentka.
Krok 4:
Wykonaj ćwiczenia, z zakresu zadań back office firmy działającej online i prowadzenia mediów społecznościowych, aby zobaczyć różnicę między teorią a praktyką.
Krok 5:
Poukładaj swoją zmianę zawodową - strategicznie.
Dwie doświadczone przedsiębiorczynie, Gosia Galbas i Agnieszka Pojda, dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat prowadzenia biznesu poza granicami Polski.
Różnice prawne, wyzwania kulturowe, bezpieczeństwo i stabilność biznesu, to tylko część z poruszonych przez nas tematów.
Posłuchaj tego wywiadu! Możesz też przeczytać - kliknij tu.
W trakcie tej rozmowy zadałam Karolinie I Julii - doświadczonym wirtualnym asystentkom pytania o ich rozwój zawodowy i o to, co im pomogło a co niekoniecznie.
Ostatni dyżur urodzinowy!
26 listopada (wtorek) będę OSTATNI RAZ czekała na Ciebie i Twoje pytania.
Jak skorzystać:
1. Zarezerwuj miejsce za 25 zł
2. Zadaj mi dowolne pytania i ogólne i konkretne: o to, co możesz już dodać do swojej oferty skonsultować swoją ofertę skonsultować swoją stronę internetową skonsultować ścieżkę pozyskiwania klienta skonsultować współpracę z klientami... możesz zapytać i to, czego aktualnie potrzebujesz, a ja gwarantuję Ci odpowiedź zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem (a obydwa zbieram ciągle od 2010 roku)
3. W bonusie przez 3 dni możesz zobaczyć co na Ciebie czeka na Platformie Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe
15. prezent to tylko 5 sztuk:
zniżka 400 zł na konsultację 1:1
płacisz 100 zł zamiast 500 zł
Jak skorzystać z prezentu:
1: Dokonaj płatności i wybierz datę spotkania.
2: Przed spotkaniem spisz swoje pytania, przygotuj linki/pdfy, które chcesz skonsultować (np. oferta)
a) Konsultacje mogą się odbywać w dni robocze między 9 a 15.
b) Termin spotkania wybierasz samodzielnie --> po zakupie otrzymasz link do mojego kalendarza.
c) Po zakupie masz 365 dni na umówienie spotkania.
d) Konsultacja trwa 60 minut
e) Po konsultacji otrzymujesz nagranie, aby móc do tych informacji wrócić w każdym momencie.
Nie wiesz, czy mogę Ci pomóc? Zapytaj: elzbieta@nieradko.pl
W styczniu 2023 postanowiła zmienić swoją drogę zawodową i aktualnie jest wirtualną asystentką i nauczycielką języka angielskiego.
Miała dosyć pracy na etacie i bardzo nie odpowiadało jej to, że musi pracować w stałych godzinach, tracąc na tym kontakt z synem i mężem. Marzyła o pracy w ciszy, na własnych zasadach.
Chciała sprawdzić siebie, swoje nowe umiejętności i dała sobie 3 miesiące na znalezienie nowej drogi zawodowej i zrobiła research.
Chcesz wiedzieć więcej? Posłuchaj tego wywiadu! Możesz też przeczytać - kliknij tu.
OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211
ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa
e-mail: elzbieta@nieradko.pl | rozmowa telefoniczna
@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko