Mobile menu

Inne kursy

WSPIERAM W ROZWOJU KOMPETENCJI CYFROWYCH I BIZNESOWYCH

Pracownia Wirtualnej Asysty to najbardziej praktycznie szkolenie, jeśli chcesz zarabiać jako wirtualna asystentka

Szkolenie prowadzę ja, Elżbieta Nieradko. Miło mi Cię gościć na tej stronie.

 

Pozwól, że krótko się przedstawię:

 

📌 Z biznesem online związana jestem od 2010 roku.

 

📌 Szkolę z kompetencji cyfrowych i biznesowych niezbędnych w biznesie online od 2015. 


📌 Moi kursanci wielokrotnie powtarzają mi, że oprócz wiedzy i wieloletniego doświadczenia - mam “dar”/unikatową umiejętność właściwego dopasowania rozwiązań do danego człowieka, co pozwala mi (nawet w grupie) podchodzić indywidualnie do każdej osoby. 

 

📌 Moim celem jest przygotowanie kompetentnych i świadomych ekspertów i ekspertki wirtualnej asysty, którzy będą rzetelnie wspierać swoich przyszłych klientów. 

 

 

Na tej stronie znajdziesz prace kursantów poprzednich edycji Pracowni Wirtualnej Asysty i informacje o zbliżającej się rekrutacji do kolejnej edycji. 

Poniżej znajdziesz sekcję "Prace kursantów". To prawdziwe prace zrealizowane w ramach Pracowni Wirtualnej Asysty przez kursantów poprzednich edycji.

 

To jest dokładnie to, co na Ciebie czeka w tym praktycznym szkoleniu dla przyszłych wirtualnych asystentek!

 

 

Prace są podzielone na kategorie. 

  Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn                            Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn                               Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn            Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn 

  Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn                            Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn                               Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn            Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn       Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn                            Prace na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn 

Prace: artykuły blogowe         Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe         Prace: artykuły blogowe         Prace: artykuły blogowe          Prace: artykuły blogowe           Prace: artykuły blogowe          Prace: artykuły blogowe              Prace: artykuły blogowe            Prace: artykuły blogowe            Prace: artykuły blogowe           Prace: artykuły blogowe

Prace: artykuły blogowe         Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe        Prace: artykuły blogowe         Prace: artykuły blogowe         Prace: artykuły blogowe          Prace: artykuły blogowe           Prace: artykuły blogowe          Prace: artykuły blogowe              Prace: artykuły blogowe            Prace: artykuły blogowe            Prace: artykuły blogowe           Prace: artykuły blogowe

Artykuły blogowe napisane na podstawie materiałów źródłowych przez kursantów Pracowni Wirtualnej Asysty

 

(*) artykuły blogowe do tej sekcji są w trakcie opracowywania

03 czerwca 2025
Kim jest Lucy Erezman? Lucy Erezman to certyfikowana ekspertka MailerLite, która pokazuje,
29 maja 2025
"Człowiek jest jedynym zwierzęciem, które przewiduje swoją śmierć. A teraz, jako wirtualna

Jeśli jesteś w tym miejscu, zapewne chcesz się dowiedzieć kiedy i na jakich zasadach możesz dołączyć do kolejnej edycji. 

 

Przeczytaj dokładnie poniższą ofertę i zastanów się, czy taka forma wsparcia jest dla Ciebie odpowiednia.

 

Do Pracowni Wirtualnej Asysty nie można dołączyć "po prostu" kupując kurs - obowiązuje rozmowa wstępna. 

 

Poniżej znajdziesz link do umówienia się na rozmowę wstępną - jeśli aktualnie trwa rekrutacja do kolejnej edycji...

...lub możliwość zapisania się na listę osób potencjalnie zainteresowanych kolejną edycją, jeśli nie prowadzę aktualnie naboru. 

📅 Start kolejnej edycji: wrzesień/październik 2025

 

🔹 Liczba dostępnych miejsc w edycji: 12
(grupa będzie liczyła łącznie 12 kursantów) - chcę móc na 100% zaopiekować się każdą kursantką

 

🔹 Cena, którą zapłacisz, zależy od tego kiedy podejmiesz finalną decyzję:

ceny zostaną podane, gdy ruszy nabór do kolejnej edycji

 

do 07.04.2025:  3000 brutto (dostępne raty: 2 x 1600 zł, 5 x 670 zł, 10 x 350 zł)

08.04.2025 - 11.04.2025:  3350 brutto (dostępne raty: 2 x 1700 zł, 5 x 710 zł, 10 x 370 zł)

12.04.2025 do 17.04.2025: 3500 brutto (dostępne raty: 2 x 1800 zł, 5 x 750 zł, 10 x 390 zł)

 

🔹 Spotkania zespołu kursantek w trakcie trwania programu

w godzinach 10:00 do 12:00 czasu PL - co tydzień 

(Możesz w kursie uczestniczyć asynchronicznie, czyli wykonywać zadania, które sprawdzam w trakcie piątkowych spotkań i pytania zadawać na wspólnym czacie Google - frekwencja ze spotkań nie jest brana pod uwagę przy zaliczeniu poszczególnych zadań, oceniam tylko zadania, które podeślesz)

 

 

Dołączyć do programu można:


umawiając się na spotkanie

lub

pisząc do mnie 👉 elzbieta@nieradko.pl

 

 

 

🔥 Aktualnie trwają zapisy na listę osób potencjalnie zainteresowanych kolejną edycją Pracowni wirtualnej asysty 🔥

 

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

Pracownia Wirtualnej Asysty 📚 co dokładnie znajdziesz w programie?

 

 

Kompetencje, których będziesz się uczyć "przejdą przez (Twoje) palce" - każdy moduł kończy się praktycznym zadaniem projektowym, które stanowić będzie część Twojego portfolio.

 

📆 10 miesięcy – 10 modułów = naprawdę przećwiczysz wykonywanie zadań, za które chętnie zapłacą Twoi przyszli klienci i zyskujesz feedback, a nie tylko przeglądasz lekcje na platformie a na spotkaniach zadajesz teoretyczne pytania

a co za tym idzie będziesz wiedziała:

 ile czasu faktycznie Ci one zajmują (więc też jak je wycenić),

 jakich informacji potrzebujesz od klienta, aby wykonać zlecenia (masz gotowy brief),

 co dodać do oferty, a co z niej usunąć, ponieważ nie czujesz się dobrze w tych zadaniach,

 zbudujesz portfolio/case study (i nie będziesz musiała do tego szukać współprac "za opinię", czy "do portfolio"), które będą Twoją wizytówką w trakcie rozmów z potencjalnymi klientami.

 

 

👩‍💻 Każdy moduł = realne zadanie, jak w pracy dla klienta.

 

🎥 1 spotkanie na żywo w tygodniu + materiały i nagrania na platformie = jesteśmy w stałym kontakcie i co tydzień uzyskujesz feedback o swoich postępach, a przy okazji zobaczysz jak wygląda przegląd projektów i statusów w zespole zdalnym.
(Możesz w kursie uczestniczyć asynchronicznie, czyli wykonywać zadania i pytania zadawać na wspólnym czacie)

 

🔧 Doświadczysz realnej współpracy zdalnej = skorzystasz z narzędzi i wykonasz zadania praktyczne, dokładnie tak, jak we współpracy z przyszłym klientem, kontakt z przyszłym klientem i perspektywa wykonywania zadań przestaną być "słoniem", czy też "żabą".

 

📖 Stworzysz własne portfolio, ofertę i case study = masz gotowe zaplecze do pozyskiwania klientów, jesteś lepiej przygotowana do sprawnego wejścia na rynek niż po skończeniu kursu z samą teorią, bez praktyki lub z praktyką traktowaną po macoszemu.

 

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

📌 Co wyróżnia Pracownię na tle innych szkoleń?

 

Praktyka zamiast teorii!

Każdy moduł to realne zadania/projekt, które wykonasz tak, jakbyś już pracowała z klientem.


Ważne: brak wykonania projektu/zadań oznacza brak zaliczenia modułu. 

To nie jest szkolenie, w którym możesz się "poślizgać" i mieć "papierek".

 

Gotowa oferta i portfolio na start!

Po zakończeniu szkolenia masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć pracę i zdobywać klientów.

Wynikiem każdego z modułów będzie utworzenie kolejnego elementu, który wykorzystasz w portfolio, ofercie i case study - będziesz miała wszystko, aby zaprezentować przyszłemu klientowi swoje umiejętności. 

Ważne: będę dawała Ci uwagi i oczekiwała wdrożenia poprawek, jak w realniej współpracy, aby jakość wykonania zadań/projektów była na najlepszym z możliwych poziomów. 

 

Praca w profesjonalnych narzędziach biznesowych!

W trakcie trwania kursu korzystamy z narzędzi, z których ja korzystam w swoich zespołach i na stażach, czyli z Asany, narzędzi Google Workspace, Toggl i innych aplikacji, niezbędnych do wykonania zadań.
 

Ważne: komunikujemy się ze sobą tak jak w realnym zespole. W trakcie kursu nauczysz się jak współpracować z klientem online i zapewnić mu profesjonalne wsparcie. 

 

Opanujesz kluczowe umiejętności!

Od social media, przez montaż dłuższych i krótszych wideo, newslettery, e-booki, blogi i kursy online, aż po zadania administracyjne i sprzedażowe.

 

Ważne: w każdym z modułów dowiesz się jak wygląda cały projekt i kompleksowa współpraca, a nie tylko wykonywanie wyrwanych z kontekstu, pojedynczych, zadań.

 

Bez pustych certyfikatów – liczą się efekty!

Otrzymasz zaświadczenie, w którym pokażemy Twoim przyszłym klientom Twoje umiejętności i efekty wykonanej przez Ciebie pracy.

 

Ważne: to nie będzie jednostronny dokument, w którym ja zaświadczam, a Twój klient musi wierzyć mi na słowo. Prowadzę kartę obserwacji każdego kursanta i w kilkustronicowym dokumencie znajdą się m.in. screeny z wykonanych przez Ciebie zadań, jak również moja opinia o poziomie komunikacji ze mną i innymi kursantami w zespole. 

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

Moduł 6: E-book jako freebie/lead magnet z przygotowaniem zaplecza do kampanii sprzedażowej - zadania wirtualnej asystentki (październik 2025)

  1. Szkolenie - skład e-booka: Canva, Ridero, Affinity Publisher.

  2. Szkolenie - tworzenie Landing Page: Webwave, MailerLite, Gutenberg.

  3. Szkolenie - tworzenie pozostałych stron - One Time Offer, Thank You Page.

  4. Szkolenie - sekwencja powitalna po zapisie: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.

 

Zadanie: Złożenie e-booka na podstawie przesłanego tekstu Canva. Stworzenie Landing Page, One Time Offer, formularza zapisu, automatyzacji po zapisie i sekwencji powitalnej do złożonego e-booka - MailerLite i/lub Webwave.

 

Moduł 7: Kurs online - zadania wirtualnej asystentki (listopad 2025)

  1. Szkolenie - montaż wideo do kursu online.

  2. Szkolenie - osadzanie wideo na hostingach.

  3. Szkolenie - tworzenie struktury kursu online: Publigo.

  4. Szkolenie - obsługa kursanta i wsparcie w rozwiązywaniu wyzwań: Publigo.

 

Zadanie: Zmontowanie, podzielenie na lekcje 1 długiego nagrania i osadzenie go w istniejącym już kursie online w Publigo.

 

Moduł 8: Back office, zadania administracyjne, obsługa klienta (grudzień 2025)

  1. Szkolenie - narzędzia Google Workspace.

  2. Szkolenie - obsługa klienta zewnętrznego.

  3. Szkolenie - obsługa klienta wewnętrznego.

  4. Szkolenie - omowienie wykonania zadań z zakresu back office/administracja.

 

Zadanie: Przygotowanie i sformatowanie dokumentu, prezentacji, opracowanie arkusza z danymi, napisanie odpowiedzi na reklamację.

 

Moduł 9: Zorganizuj swój biznes (styczeń 2026)

  1. Szkolenie - tworzymy brief.

  2. Szkolenie - tworzymy persony klienta i antyklienta.

  3. Szkolenie - tworzymy ofertę.

  4. Szkolenie - tworzymy cennik.

  5. Szkolenie - tworzymy portfolio/case study.

  6. Szkolenie - formalno-prawne aspekty działania.

  7. Szkolenie - wewnętrzne procedury Twojego biznesu: onboarding klienta, zarządzanie współpracami, offboarding klienta; polityka cenowa.

 

Zadanie: Przygotowujesz finalną wersję swojej oferty, cennika, portfolio i case study. 

 

Moduł 10: Pozyskuj klienta (luty 2026)

  1. Szkolenie - jawny i ukryty rynek zleceń.

  2. Szkolenie - jak wyjść z ofertą do klienta, który nie szuka wsparcia.

  3. Szkolenie - największe błędy w pozyskiwaniu klientów.

  4. Szkolenie - struktura ramowa rozmowy sprzedażowej.

  5. Szkolenie - procedura po rozmowie sprzedażowej. 

 

Zadanie: Dopracujesz punkty rozmowy sprzedażowej i dalszych kroków po tej rozmowie, ustalisz finalne wersje briefów. 

Moduł 0: Wstęp (maj 2025)

  1. Dowiesz się jak poruszać się po platformie.

  2. Poznasz zasady komunikacji w trakcie trwania kursu.

  3. Pobierzesz harmonogram spotkań na żywo.

  4. Szkolenie z Asany.

  5. Szkolenie z narzędzi Google Drive.

  6. Szkolenie z Toogl'a.

 

Zadania: założenie kont Gmail, Asana, Toogl (wszystkie w wersji bezpłatnej)
 

Moduł 1: Co już teraz musisz wiedzieć o biznesie online (maj 2025)

  1. Dowiesz się czym zajmuje się wirtualna asysta.

  2. Ustalisz co już umiesz i ułożysz to w drafcie oferty.

  3. Dowiesz się jak zdroworozsądkowo ustalać późniejsze kierunki rozwoju. 

  4. Omówimy kogo szukają klienci: osób multidyscyplinarnych czy specjalistów z konkretnych dziedzin.

  5. Dowiesz się, jaka jest różnica pomiędzy pracownikiem a partnerem biznesowym.

  6. Szkolenie - budowanie swojej marki i jej identyfikacja wizualna.

  7. Szkolenie - szukanie zleceń/klientów.

  8. Szkolenie - potencjalne trudne sytuacje w relacjach z klientami.

 

Zadania: wstępnie ustawiasz wygląd identyfikacji Twojej marki,  oferty, portfolio, case study, wewnętrznego kodeksu działań

 

Moduł 2: Media społecznościowe (czerwiec 2025)

  1. Poznasz Canvę i jej funkcje, które będą Ci potrzebne do prowadzenia kont w mediach społecznościowych.

  2. Szkolenie z tworzenia materiałów graficznych i treści na media społecznościowe: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, Google Moja Firma.

  3. Szkolenie z prowadzenia kont klientów w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Google Moja Firma.

  4. Szkolenie z zakładania kont i ustawiania: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, Google Moja Firma.

 

Zadania: Stworzenie kilku kreacji na zadany temat i zaplanowanie ich w Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest. 

 

Moduł 3: Blog/strona internetowa - zadania wirtualnej asystentki (lipiec 2025)

  1. Szkolenie - zadania związane z prowadzeniem bloga: Webwave, Gutenberg.

  2. Szkolenie - zadania związane z aktualizacją treści na stronach internetowych: Webwave, Gutenberg.

  3. Szkolenie z tworzenia strony internetowej w Webwave.

 

Zadanie: Stworzenie artykułu blogowego na zadany temat i zaplanowanie jego publikacji na Webwave wg ustawionego wcześniej szablonu. 

 

Moduł 4: Newsletter - zadania wirtualnej asystentki (sierpień 2025)

  1. Szkolenie - zakładanie konta: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.

  2. Szkolenie - tworzenie szablonu wiadomości newsletterowej: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.

  3. Szkolenie - dodawanie gotowego tekstu i grafik, oraz planowanie wysyłki newslettera: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.

  4. Szkolenie - formularze zapisu: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.

  5. Szkolenie - automatyzacje po zapisie na newsletter: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.

 

Zadanie: Stworzenie treści i grafik do wiadomości newsletterowej, ustawienie ww MailerLite,  zaplanowanie wysyłki. 

 

Moduł 5: Videoblog - zadania wirtualnej asystentki (wrzesień 2025)

  1. Szkolenie - montaż wideo na potrzeby odcinka wideobloga: CapCut. Davinci Resolve.

  2. Szkolenie - tworzenie i konfiguracja kanału na YouTube.

  3. Szkolenie - dodawanie gotowego odcinka na hosting YouTube.

  4. Szkolenie - recykling odcinka wideobloga do podcastu na Spotify (tworzenie i ustawienie kanału, wyciągnięcie audio z wideo, dodanie odcinka na Spotify).

  5. Szkolenie - recykling odcinka wideobloga do artykułu blogowego.

  6. Szkolenie - recykling odcinka wideobloga do mediów społecznościowych (stworzenie serii kreacji zapleczowych na media społecznościowe).

 

Zadanie: Zmontowanie 1 odcinka wideobloga, zaplanowanie jego publikacji na YouTube, zaplanowanie publikacji mp3 na Spotify, artykuł blogowy wg szablonu na temat odcinka wideobloga, seria postów na media społecznościowe, treść informacji do newslettera na temat premiery odcinka. 

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

 

🎯 Efekty po ukończeniu szkolenia

 

 

Masz gotową ofertę i portfolio – z realnymi case study, które możesz pokazać potencjalnym klientom.

 

Znasz konkretne narzędzia i procesy wykorzystywane we współpracach z klientami.

 

Masz strategię pozyskiwania klientów i pierwsze doświadczenia w pracy zespołowej.

 

Otrzymujesz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z podsumowaniem Twoich postępów.

 

💡 Uwaga! To nie kurs, który tylko „zaliczasz” – to praktyczne szkolenie, po którym masz gotowe kompetencje i narzędzia do działania!

 

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

Odpowiedzi na Wasze pytania

Co się stanie jeśli będę wysyłała zadania, ale nie zawsze mogę być na żywo na spotkaniu?

Spotkania są nagrywane, więc możesz wziąć udział w kursie w trybie asynchronicznym (bez obecności na spotkaniach)

 

A spotkaniu pierwszym pokażę Ci gdzie znajdziesz nagrania ze spotkań, abyś mogła nadrobić materiał i wdrożyć zmiany, gdy będę omawiała przesłane przez Ciebie zadania i pytania.

 

To, o czym musisz pamiętać, to o wysyłaniu swoich pytań i zadań z dostępem do edycji (nie bój się w szkoleniach są tutoriale jak to zrobić).

Kiedy są spotkania na żywo w trakcie trwania programu?

W tej edycji szkolenia spotkania odbywają się w piątki w godzinach 10:00 do 12:00 czasu PL (lub do ostatniego pytania). 

 

Jeśli jesteś zainteresowana Pracownią, ale nie możesz spotykać się z nami na żywo, za to będziesz wykonywała swoje zadania i oglądała wideo ze spotkań - możesz wziąć udział w trybie asynchronicznym (bez obecności na żywo na spotkaniach)

 

Uwaga: zobacz harmonogram spotkań

Czy dostanę fakturę?

Tak. Do każdej transakcji wystawiam fakturę.
Płatności za udział w programie są na konto bankowe - niezależnie od tego czy płacisz jednorazowo, czy w ratach. 

Po otrzymaniu każdej wpłaty w ciągu kilku dni wystawiam Ci fakturę na dane, które mi podasz. 

Ile czasu potrzebuję na wykonanie zadań z kursu dziennie/tygodniowo?

Nie wiem :)  Każdy z nas uczy się w innym tempie. Jeden tygodniowo potrzebuje 2 godzin, inny 5 a jeszcze inny 20. Ale kurs będzie wymagał Twojego osobistego zaangażowania - to jest pewne. 

Co jeśli nie wykonam zadań, z któregoś modułu?

Na pewno nie wyrzucę Cię z kursu - tego możesz być pewna. Ale też nie będę mogła potwierdzić umiejętności, których nie będę mogła ocenić.  Co więcej, masz określony deadline na oddanie zadań i nie wracamy już do tego, co było. Zachorowałaś lub dzieci są chore? Ok, ale choroba nie trwa cały miesiąc - znajdziesz czas na wykonanie swoich zadań ;) 

Zatem na zaświadczeniu o ukończeniu kursu nie będzie wskazane nabycie umiejętności z modułów, których nie zaliczysz.

 

Według mnie to uczciwe podejście wobec całej grupy kursantów i wobec Ciebie, ponieważ nie sprzedaję Ci zakrzywionej rzeczywistości. Klienci będą oczekiwali jakości i terminowości. 

 

Czy posiadasz kurs o krótszym czasie trwania?

Tak, mam kursy, które trwają krócej. Ale w kursie 3- lub 4-miesięcznym nie da się zmieścić porządnego przećwiczenia wykonywania zadań - wiem, sprawdzałam w kilku edycjach właśnie takich krótszych kursów. 

Co więcej, od kilku lat prowadzę staże. Prowadziłam już ponad 20 stażystów, którzy kończyli i moje krótsze kursy, i krótkie kursy innych ekspertów z wirtualnej asysty  - wszyscy mówili jedno: wykonywania poprawnie i sprawnie zadań nauczyli się dopiero na stażu. 

 

Dlatego ten kurs łączy elementy: teorii + stażu + wsparcia mentora + komunikacji w zdalnym zespole.

Ela, w IMOK prowadziłaś szkolenie, po którym dostawało się zaświadczenie na druku MEN. Czy z tego szkolenia otrzymam takie samo zaświadczenie, też na druku MEN?

Nie. To szkolenie nie jest realizowane we współpracy z IMOK.

Otrzymasz inne zaświadczenie, dużo obszerniejsze i więcej mówiące o zdobytych przez Ciebie kompetencjach i poziomie na jakim je opanowałaś/łeś. 

Czy w trakcie trwania szkolenia będą zadania i czy będą sprawdzane?

Tak - zdecydowanie. 
Właśnie ze względu na zadania i konieczność dokładnego ich wykonania oraz przećwiczenia nowych umiejętności, każdy moduł trwa miesiąc, a nie tydzień. 

 

Poza tym pamiętaj, że jeśli nie zaliczysz zadań z danego modułu, to nie zaliczysz całego modułu. 

 

Podstawą zaliczenia modułu jest wykonanie zadań i wdrożenie poprawek, które zasugeruję - więc każde zadanie jest przeze mnie sprawdzane czasem kilkukrotnie (do momentu aż nie będę miała dalszych uwag).

Jak długo mam dostęp do materiałów ze szkolenia?

Dostęp do nagrań szkoleń i nagrań ze spotkań zespołu - masz life time, czyli tak długo jak będę działała i nie krócej niż 12 miesięcy. 

 

Dostęp do zespołu w Asanie i programach, do których otrzymasz ode mnie dostęp na potrzeby wykonania zadań/projektów - tylko na czas wykonania zadań i z dniem zakończenia naszej współpracy dostępy zostaną pousuwane. 

Płatności ratalne - jak wyglądają? Odbywają się przez bank, czy inaczej?

Płatności ratalne są wewnętrzne, czyli umawiamy się na konkretną ilość płatności. Nie zawierasz umowy z bankiem, ani żadną inną instytucją finansową. Płatność możesz rozbić na 2, 5 lub 10 rat. 

 

Pierwszą płatność wykonujesz przed rozpoczęciem programu - jako potwierdzenie rezerwacji miejsca, a później umawiamy się na konkretny dzień miesiąca np. 10. każdego miesiąca. 

 

Przelewy wykonujesz samodzielnie w tytule podając numer kolejnej płatności. 

 

Jeśli nie dokonasz płatności i nie dasz mi znać wcześniej o trudnościach zablokuję dostęp do udziału w kolejnych etapach kursu. 

 

Mamy sytuację WIN - WIN

Ty  - nie ponosisz dodatkowych kosztów z tytułu rat bankowych.

Ja - nie ryzykuję nieuczciwości z Twojej strony, ponieważ jeśli nie zapłacisz całości, nie ukończysz programu i nie otrzymasz zaświadczenia o postępach w kursie, ani dostępu do nagrań szkoleń w kolejnych modułach. 

Czy będzie grupa ze spotkaniami w soboty?

Aktualnie nie. Spotkania w soboty będą możliwe od października 2025. Jeśli chcesz poczekać, zapisz się na listę zainteresowanych (dowiesz się pierwsza o zapisach i otrzymasz lepszą cenę ;) ) - wypełnij formularz:

https://forms.gle/MST2ezdvAsDJJM9o7
 

 

Czy będzie grupa ze spotkaniami popołudniowymi/wieczornymi w dni robocze?

Nie, przez najbliższe 3-5 lat nie planuję regularnych szkoleń popołudniami. Pracuję, czyli również szkolę, wtedy gdy dzieci są w placówkach. Popołudniami i wieczorami skupiam się na życiu rodzinnym. 

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

Trwają zapisy się na listę zainteresowanych

Zapisz się na rozmowę wstępną

Masz pytania? Pisz śmiało - jestem tu dla Ciebie! 

Imię i nazwisko
Email
Numer telefonu
Wiadomość

Zgoda na kontakt zwrotny

Podaję dane dobrowolnie i wiem, że Elżbieta Nieradko potrzebuje ich, aby móc odpowiedzieć na moją wiadomość. Znam zapisy Polityki Prywatności.

Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |  881689833  rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko