Chcesz zorganizować swoje spontaniczne działania?

Sprawdzam szczegóły

Audyt, to wsparcie, które może Ci pomóc jeśli:

 

✅ chcesz zoptymalizować efekty, które osiągasz w swoim biznesie, ale nie stać Cię na testowanie rozwiązań "na własnej skórze"


✅ szukasz sposobu na dotarcie do klientów bardziej do Ciebie dopasowanych, ale nie wiesz co robisz źle i masz współprace z przypadku


✅ masz wrażenie, że nie działasz na 100% swoich możliwości - chcesz, mocno pragniesz, czegoś więcej


✅ nie wiesz, jakich formalności należy dopilnować prowadząc biznes online


✅ potrzebujesz sprawdzonych i skrojonych dla Ciebie rozwiązań i nie chcesz już sama ich testować

Działasz jako wirtualna asystentka, ale czujesz, że "uprawiasz partyzantkę"?

Pinterest manager
26/05/2023

Jak wspierać klienta w tworzeniu produktów cyfrowych

Mam wiedzę i doświadczenie, aby pomóc Ci w skutecznym rozpoczęciu i skalowaniu działań w wirtualnej asyście. 

Jeśli chcesz zobaczyć opinie o współpracy ze mną - KLIKNIJ TU 

 

Zobacz poniżej jak mogę Ci pomóc:

Pakiet umów

Zaczynasz działać jako wirtualna asystentka i chcesz mieć sprawdzone dokumenty, które zabezpieczą Twoją współpracę z klientami? Zobacz ofertę.

Konsultacja 1:1

Zatrzymałaś się w miejscu i nie wiesz, co warto zrobić dalej? Umów się na konsultacje z mentorką wirtualnych asystentek.

STEP1

Zaczynasz działać jako wirtualna asystentka i chcesz mieć sprawdzone dokumenty, które zabezpieczą Twoją współpracę z klientami? Zobacz ofertę.

Chcesz zostać w kontakcie z Agnieszką?

Przepis - jak planować zadania przy kampanii sprzedażowej.

 

Zasada jest jedna: od ogółu do szczegółu. Strategia jest bardzo ważna, i trzeba ją rozplanować w czasie.

 

Kampanię planuje się od tyłu, czyli najpierw ustalamy datę kiedy rusza sprzedaż. Im więcej czasu sobie damy tym lepiej, bo klienci będą mieli szansę na zaznajomienie się z ofertą, a my będziemy mieli więcej czasu na przygotowanie kampanii. Najczęstszym błędem są źle założone ramy czasowe. 

 

Kiedy mamy już założenia czasowe, całą kampanię rozkładamy wstecz na czynniki pierwsze, przykładowo jeśli mamy webinar promujący, to musimy zaplanować stworzenie treści na SM, przygotować newsletter z zaproszeniem, zastanowić się nad platformą

Czy możesz nam zdradzić, jaki jest zakres zadań przy tworzeniu i sprzedaży produktów cyfrowych?

 

Zakres wsparcia jest naprawdę szeroki, są to:

  • zadania graficzne,

  • redakcja treści w przypadku e-booków,

  • zadania techniczne takie jak zrobienie landing page,

  • ustawienie one time offer,

  • czy zapis na listę zainteresowanych,

  • ustawianie produktów  w sklepie,

  • podpinanie platform kursowych,

  • płatności,

  • planowanie całej kampanii. 

 

 

Jak wykorzystać e-mail marketing i recykling treści, żeby za każdym razem nie tworzyć wszystkiego od nowa?

 

E-mail marketing i newsletter kojarzone są z cykliczną komunikacją. Własna lista mailowa jest wręcz skarbem.

Media społecznościowe to fajny punkt styku z marką, ale powinniśmy tworzyć treści dłużej żyjące, takie jak newsletter, blog, YouTube czy podcast.

 

Dzięki temu możemy pogłębiać relacje z odbiorcą. Poprzez newsletter trafiamy bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, a w systemie widać czy wiadomość została otwarta.

 

Tworząc treści na social media, nie musimy ciągle tworzyć wszystkiego na nowo, można je przenosić pomiędzy kanałami. Przykładowo jeśli mamy duży artykuł na blogu, to na podstawie tego wpisu mogę stworzyć 3 małe posty na Instagram, temat na newsletter czy piny do Pinteresta.

I odwrotnie, jeśli mamy cykl postów na dany temat, to można je złożyć w większą całość.

 

Recykling treści przydaje się również przy budowaniu lejków sprzedażowych, na etapie, w którym odbiorca nas poznaje, możemy podsunąć mu treści, które były najbardziej atrakcyjne dla moich odbiorców. I w ten sposób możemy go przeprowadzić przez kolejne etapy lejka, czyli żeby najpierw poznał nas, potem uświadamiamy go, że być może ma dany problem, później, żeby mógł poszukać rozwiązania tego problemu właśnie u nas.

 

Jeśli nasz klient ma już jakieś treści, to jest to ułatwienie dla nas, ale jeśli nie ma, to wszystko trzeba dokładnie zaplanować.

lub obejrzeć   👇

Moim gościem była Agnieszka Lukoszek.

Zgodziła się odpowiedzieć na pytanie jak należy wspierać klientów przy tworzeniu i reklamowaniu produktów cyfrowych.

 

Poznaj lepiej Agnieszkę:

Agnieszka, pracuje z Girlbosskami, które prowadzą biznesy oparte o sprzedaż usług i wiedzy eksperckiej.

Pomaga im łączyć problemy odbiorców z ofertami, które najlepiej zaspokoją ich potrzeby za pomocą quizów i strategii docierania do szerszego grona odbiorców.

Jako certyfikowana ekspertka MailerLite automatyzuje działania biznesowe, buduje lejki sprzedażowe i ścieżki klienta.

Wymiata technicznie w biznesie online i w swoich szkoleniach dzieli się wiedzą, by ułatwiać Ci życie.

Jest autorką kompleksowego szkolenia ze strategii i budowy quizów biznesowych.

 

Naszą rozmowę możesz posłuchać 👇

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |   rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko