26 maja 2023

Jak wspierać klienta w tworzeniu produktów cyfrowych i w kampaniach społecznych - rozmowa z Agnieszką Lukoszek.

Wirtualna kawa

Po warsztatach będziesz mogła z czystym sumieniem podjąć decyzję czy chcesz się rozwijać jako wirtualna asystentka, ale może się też okazać, że to droga zupełnie nie dla Ciebie.

Program edukacyjny

Zaczynasz działać jako wirtualna asystentka i chcesz mieć sprawdzone dokumenty, które zabezpieczą Twoją współpracę z klientami? Zobacz ofertę.

Pakiet umów

Zaczynasz działać jako wirtualna asystentka i chcesz mieć sprawdzone dokumenty, które zabezpieczą Twoją współpracę z klientami? Zobacz ofertę.

MENTORING INDYWIDUALNY

Spotkania na żywo w formule 1:1 sprawiają, że moje klientki sprawnie i skutecznie zostają aktywnie działającymi wirtualnymi asystentkami i mają płacących klientów.

Konsultacja 1:1

Zatrzymałaś się w miejscu i nie wiesz, co warto zrobić dalej? Umów się na konsultacje z mentorką wirtualnych asystentek.

Warsztaty: STEP1

Zaczynasz działać jako wirtualna asystentka i chcesz mieć sprawdzone dokumenty, które zabezpieczą Twoją współpracę z klientami? Zobacz ofertę.

Mam wiedzę i doświadczenie, aby pomóc Ci w skutecznym rozpoczęciu i skalowaniu działań w wirtualnej asyście. 

Jeśli chcesz zobaczyć opinie o współpracy ze mną - kliknij tu. 

 

Zobacz poniżej jak mogę Ci pomóc:

Czy możesz nam zdradzić, jaki jest zakres zadań przy tworzeniu i sprzedaży produktów cyfrowych?

 

Agnieszka Lukoszek: Zakres wsparcia jest naprawdę szeroki, bo są to zadania graficzne, redakcja treści w przypadku e-booków, zadania techniczne takie jak zrobienie landing page, ustawienie one time offer, czy zapisu na listę zainteresowanych, ustawianie produktów  w sklepie, podpinanie platform kursowych, płatności, planowanie całej kampanii. 

 

Czy możesz podpowiedzieć, jak wykorzystać e-mail marketing i recykling treści, żeby za każdym razem nie tworzyć od nowa wszystkiego?

 

E-mail marketing i newsletter kojarzone są z cykliczną komunikacją. Własna lista mailowa jest wręcz skarbem.

Media społecznościowe to fajny punkt styku z marką, ale powinniśmy tworzyć treści dłużej żyjące, takie jak newsletter, blog, YouTube czy podcast. Dzięki temu możemy pogłębiać relacje z odbiorcą. Poprzez newsletter trafiamy bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, w systemie widać czy wiadomość została otwarta.

 

Tworząc treści na social media, nie musimy ciągle tworzyć wszystkiego na nowo, można je przenosić pomiędzy kanałami. Przykładowo jeśli mamy duży artykuł na blogu, to na podstawie tego wpisu mogę stworzyć 3 małe posty na Instagram, temat na newsletter czy piny do Pinteresta. I odwrotnie, jeśli mamy cykl postów na dany temat, to można je złożyć w większą całość.

 

Recykling treści przydaje się również przy budowaniu lejków sprzedażowych, na etapie, w którym odbiorca nas poznaje, możemy podsunąć mu treści, które były najbardziej atrakcyjne dla moich odbiorców. I w ten sposób mogę go przeprowadzić przez kolejne etapy lejka, czyli żeby najpierw poznał nas, potem uświadamiamy go, że być może ma dany problem, później, żeby mógł poszukać rozwiązania tego problemu właśnie u nas.

 

Jeśli nasz klient ma już jakieś treści, to jest to ułatwienie dla nas, ale jeśli nie ma, to wszystko trzeba dokładnie zaplanować.

 

Czy jest jakiś przepis na to jak planować zadania przy kampanii sprzedażowej?

 

Zasada jest jedna: od ogółu do szczegółu. Strategia jest bardzo ważna, i trzeba ją rozplanować w czasie. Kampanię planuje się od tyłu, czyli najpierw ustalamy datę kiedy rusza sprzedaż. Im więcej czasu sobie damy tym lepiej, bo klienci będą mieli szansę na zaznajomienie się z ofertą, a my będziemy mieli więcej czasu na przygotowanie kampanii. Najczęstszym błędem są źle założone ramy czasowe. 

 

Kiedy mamy już założenia czasowe, całą kampanię rozkładamy wstecz na czynniki pierwsze, przykładowo jeśli mamy webinar promujący, to musimy zaplanować stworzenie treści na SM, przygotować newsletter z zaproszeniem, zastanowić się nad platformą.

 

Niebawem ruszają warsztaty: "Techniczna strona kampanii, wirtualne wsparcie w tworzeniu produktów cyfrowych i w kampaniach sprzedażowych". Agnieszko, powiedz nam coś więcej o tych warsztatach.

 

Te warsztaty to kwintesencja mojej wiedzy technicznej.

Na warsztatach będzie można nauczyć się wszystkich technikaliów potrzebnych do tego, aby sprzedaż mogła się odbyć. To będzie praca przy WooCommerce, ustawianie produktu, ustawianie liczników, ustawianie produktu ukrytego i wiele innych.

 

Dziękuję Ci za szczegółowe opisanie tematu.

 

Bądźmy w kontakcie z Agnieszką.

https://www.instagram.com/agnieszka_lukoszek

https://agnieszkalukoszek.pl

 

Mam nadzieję, że znalazłaś w tym odcinku coś dla siebie.

 

 

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi odcinkami i innymi informacjami - kliknij tu i zapisz się do newslettera.

 

 

A jeżeli potrzebujesz bardziej namacalnego/realnego wsparcia w realizacji swoich planów — zapraszam Cię do zapoznania się z moją ofertą — KLIKNIJ TU

Agnieszka Lukoszek

 

Agnieszka, pracuje z Girlbosskami, które prowadzą biznesy oparte o sprzedaż usług i wiedzy eksperckiej.

Pomaga im łączyć problemy odbiorców z ofertami, które najlepiej zaspokoją ich potrzeby za pomocą quizów i strategii docierania do szerszego grona odbiorców.

Jako certyfikowana ekspertka MailerLite automatyzuje działania biznesowe, buduje lejki sprzedażowe i ścieżki klienta.

Wymiata technicznie w biznesie online i w swoich szkoleniach dzieli się wiedzą, by ułatwiać Ci życie.

Jest autorką kompleksowego szkolenia ze strategii i budowy quizów biznesowych.

Chcesz być na bieżąco - zapisz się do newslettera

.

Zapraszam Cię do odsłuchania nagrania z konferencji dla freelancerów i wirtualnych asystentek. Agnieszka Lukoszek odpowiedziała na moje pytania o to, jak należy wspierać klientów przy tworzeniu i reklamowaniu produktów cyfrowych.

 

 

OBM Elżbieta Nieradko 

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

NIP: 5213641211

e-mail: elzbieta@nieradko.pl

rozmowa telefoniczna

 

 

 

@2010 - 2023 Copyright by Elżbieta Nieradko.