Szkolenie poprowadzi ekspertka z zakresu Google Workspace Julia Piskalska. Organizator szkolenia: Elżbieta Nieradko

Szkolenie dla wirtualnych asystentek i freelancerów.

Automatyzacja i zastosowanie Formularzy Google

Jak przejść od chaosu danych do ich pełnej automatyzacji jeśli pracujesz w środowisku Google Workspace. 

 

Uprość sobie pracę i zredukuj do minimum konieczność ręcznego wprowadzania lub kopiowania danych z formularzy do dokumentów lub e-maili.

 

🛠️ Praktyczne szkolenie na żywo | 29.10.2025 |godz. 10:00 

 

ps. nagranie będzie dostępne w ramach Platformy Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe, czyli otrzymasz też dostęp do nagrań szkoleń, które już tam są (14 modułów, 121 lekcji)

Zarezerwuj miejsce - od 77 zł

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli

Nie wiesz, jak Formularze Google mogą przyspieszyć proces zbierania informacji od Twoich klientów na różnych etapach współpracy. A jeśli już tworzyłaś ankiety, to chcesz wyjść poza ich standardowe zastosowanie. 

01.

Przytłacza Cię chaos w ilości danych, które spływają przez różne formularze (ankiety) Google i każdorazowo konieczność ręcznego przenoszenia tych danych do e-maili, czy też dokumentów dla klientów lub dokumentacji w projektach.

02.

Szukasz sposobu na automatyczne tworzenie spersonalizowanych dokumentów (ofert, umów) na podstawie danych z Formularza, aby przestać wpisywać je ręcznie. Chcesz, aby umowy, briefy czy oferty wypełniały się same po tym, jak klient uzupełni ankietę.

03.

Masz już dość mailowego ping-ponga z klientami podczas ustalania szczegółów zamówienia, co prowadzi do błędów i reklamacji. Sprzedajesz produkty lub usługi, które mają wiele opcji i wariantów, a brakuje Ci jednego, uporządkowanego miejsca, w którym wszystkie wybory klientów są automatycznie i systematycznie zapisane.

04.

Czekamy na Ciebie

Co zyskały osoby, które wdrożyły automatyzacje Formularzy Google?

person leaning on table

Poniższe historie są oparte na autentycznych wdrożeniach automatyzacji Formularzy Google, które miały miejsce w firmach klientów. Imiona (Pan Andrzej, Pani Ewa) oraz konkretne szczegóły zostały zmienione ze względu na umowy poufności (NDA), ale opisane problemy i uzyskane efekty są w 100% prawdziwe.

 

Automatyzacja to systematyzacja pracy, redukcja błędów i budowanie lepszych relacji z klientami.

Case Study 2: Pani Ewa – Systematyzacja, która redukuje reklamacje i usuwa chaos

(rozwiń, aby przeczytać)

Problem: Pani Ewa prowadziła firmę handlową, której produkty miały wiele różnych wariantów. W efekcie cały proces zakupowy był długi, co generowało chaos.


Co zyskała po automatyzacji:
• Uporządkowane zbieranie danych: Klienci Pani Ewy wypełniają ankietę, wybierając warianty poszczególnych produktów.
• Automatyczna systematyzacja: Wybór klienta jest automatycznie dodawany do podsumowania sprzedażowego.
• Spadek liczby reklamacji: Ilość reklamacji zdecydowanie spadła, ponieważ została zredukowana ilość maili wymienianych między klientami a pracownikami Pani Ewy. Dodatkowo wszystkie wybory klienta zapisane są w jednym miejscu.


W skrócie: Osiągnięto klarowność procesu sprzedaży, redukcję błędów i reklamacji dzięki centralnemu oraz systematycznemu zapisowi wszystkich wyborów klienta.
 

Case Study 1: Pan Andrzej – Automatyzacja, która buduje indywidualne relacje

(rozwiń, aby przeczytać)

Problem: Pan Andrzej prowadził kilkuosobową firmę usługową. Z każdym klientem podpisywał umowy, ale dotychczas dane klientów wpisywał do nich ręcznie.


Co zyskał po automatyzacji:
• Automatyczne wypełnianie dokumentów: Umowy dla klientów wypełniają się automatycznie.
• Wzrost satysfakcji klienta: Klienci Pana Andrzeja czują się potraktowani indywidualnie, ponieważ dostają imienne maile z podziękowaniem za wypełnienie ankiety.
• Wewnętrzna efektywność: Asystentka otrzymuje osobnego maila z potrzebnymi informacjami.


W skrócie: Osiągnięto systematyzację, skrócenie procesu przygotowania umów oraz wzmocnienie relacji z klientem poprzez spersonalizowaną komunikację.
 

Wskakuj na pokład

Czego (między innymi) nauczysz się na szkoleniu?

To praktyczne szkolenie. Gwarantujemy, że przećwiczymy tworzenie formularza na żywym organizmie i osobiście zobaczysz, jak uprościć sobie pracę po zebraniu odpowiedzi w formularzu
 

Fundamenty:

Poprawne tworzenie i wykorzystanie Formularzy Google

Zacznij od podstaw, aby Twoje ankiety były skuteczne:


• Odkryjesz, czym są formularze Google.


• Dowiesz się, do jakich celów klienci najczęściej wykorzystują formularze Google – nie tylko do zbierania opinii i rekrutacji.


• Przećwiczymy, jak poprawnie tworzyć formularz, czyli ankietę, Google, przechodząc przez kluczowe ustawienia oraz rodzaje odpowiedzi udzielanych w ankietach.

Standardowe automatyzacje:

Pełny zakres opcji Formularzy Google

Opanujesz wbudowane automatyzacje, które są dostępne od ręki:


• Poznasz, jakie automatyzacje oferuje Google.


• Nauczysz się, jak ustawić automatyczne powiadomienie, że ktoś wypełnił formularz.


• Skonfigurujesz zbieranie odpowiedzi w arkuszu kalkulacyjnym.


• Ustawisz automatyczne odpowiedzi dla osoby, która wypełniła formularz (dając klientom natychmiastową informację zwrotną).

Zaawansowane automatyzacje:

Tworzenie dokumentów i spersonalizowanych maili

Przejdź na wyższy poziom, wdrażając narzędzia, które wykonają za Ciebie najbardziej czasochłonną pracę:


• Poznasz, jakie automatyzacje możemy ustawić przy pomocy dodatkowych narzędzi.


• Osiągniesz cel, jakim jest automatyczne tworzenie dokumentu na podstawie wypełnionego formularza.


    ◦ Praktyczny przykład: Klient wypełnia brief, a jego odpowiedzi automatycznie wskakują do oferty stworzonej specjalnie dla niego.


• Skonfigurujesz automatyczne wysyłanie maili o dowolnej treści do dowolnych osób.


    Przykłady zastosowania:
        ▪ Do klienta wysłane zostanie podziękowanie za wypełnienie ankiety.


        ▪ Do konkretnej osoby lub działu w Twojej firmie wysłane zostanie info o wypełnieniu formularza i np. procedura, jak postępować dalej.

Zarezerwuj miejsce

Julia Piskalska zajmuje się wszystkim, co wymaga porządku i systematyzacji. Jej specjalizacje obejmują środowisko Google Workspace, automatyzacje, strony internetowe oraz wsparcie w kampaniach sprzedażowych. Wspiera małe firmy w działaniach operacyjnych, porządkowaniu struktur i wdrażaniu narzędzi online..

Szkolenie poprowadzi Julia Piskalska

Techniczna wirtualna asystentka

Doświadczenie i specjalizacja: 

Julia zajmuje się wszystkim, co wymaga porządku i systematyzacji.

Jej specjalizacje obejmują środowisko Google Workspace, automatyzacje, strony internetowe oraz wsparcie w kampaniach sprzedażowych.

 

Wspiera małe firmy w działaniach operacyjnych, porządkowaniu struktur i wdrażaniu narzędzi online.

Kup dostęp na żywo + nagranie

Kupujesz dostęp do szkolenia na żywo + do jego nagrania + do wszystkich materiałów z Platformy Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe (14 modułów, 121 lekcji)

1.

Szkolenie realizowane jest w ramach Platformy

Kompetencje Cyfrowe i biznesowe

Znajdziesz tam 14 modułów tematycznych z zakresu technicznych kompetencji cyfrowych m.in.:  - jak złożyć e-booka i przygotować zaplecze do jego promocji

 - jak zmontować wideo na YouTube i zrecyklingować zawarte w nim treści 

 - jak ustawić pokój webinarowy i przygotować promocję webinaru

 - jak prowadzić newsletter i ustawiać najpopularniejsze automatyzacje

 - jak przygotować konferencję online

 

i wiele więcej (szczegóły w sekcji Co dokładnie kupujesz)

 

plus grupa wsparcia na Discord. 

2.

Jeśli chcesz wziąć udział w szkoleniu na żywo lub obejrzeć jego nagranie i zrobić notatki:

Należy wykupić dostęp do platformy na minimum 1 miesiąc. 

 

Możesz kupić dostęp jednorazowy  - wybierz płatność BLIK lub Przelewy24. Albo podpiąć subskrypcję i korzystać też ze szkoleń w kolejnych miesiącach - wybierz płatność kartą. 

 

Przez 30 dni będziesz miał dostęp do wszystkich materiałów na platformie Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe

+ otrzymasz link do szkolenia na żywo "Automatyzacja i zastosowanie Formularzy Google" w dniu 29.10.2025 o godz. 10:00 czasu PL

+ przez cały okres dostępu do platformy możesz obejrzeć nagranie

 

ps. dostęp do nagrania i do pozostałych szkoleń dostępnych w ramach platformy możesz w każdej chwili przedłużyć

 

 

3.

W jakich planach i na jaki czas możesz mieć dostęp do tego szkolenia i nagrań pozostałych szkoleń w Kompetencjach Cyfrowych i Biznesowych?

Możesz zakupić dostęp do materiałów na dowolny okres:

 

1 miesiąc - 77 zł 

 

3 miesiące - 225 zł (75 zł/miesiąc)

 

6 miesięcy - 420 zł (70 zł/miesiąc)

 

12 miesięcy - 804 (67 zł/miesiąc)

 

Możesz podpiąć swoją kartę i dostęp odnowi się automatycznie, jeśli tego będziesz potrzebować (wybierz płatność kartą w takiej sytuacji).

Ale wcale nie musisz wiązać się subskrypcją, aby skorzystać ze szkolenia - możesz zapłacić jednorazowo (wtedy wybierz płatność przez Przelewy24)  

4.

Co dokładnie kupujesz oprócz szkolenia"Automatyzacja i zastosowanie Formularzy Google" z Julią Piskalską

Kupujesz dostęp na wybrany czas do całej Platformy Kompetencje Cyfrowe i Biznesowe, która zawiera szkolenia, które były i są realizowane przeze mnie, czyli Elę Nieradko i zaproszonych gości. 

Aktualnie na platformie znajdziesz :

1. 10 modułów zawierających szkolenia z  technicznych kompetencji cyfrowych:

 

  • Newsletter i e-mail marketing: automatyzacje, kampanie
  • Ebook: skład i promocja/sprzedaż
  • Vlog: montaż video i recykling treści
  • Podcast: montaż audio i recykling treści
  • Webinar/live: tworzenie pokoju i promocja wydarzenia
  • Zadania administracyjne i back office 
  • Blog
  • Konferencja online
  • Social Media
  • Strony internetowe i sklepy: co może zrobić wirtualna asystentka

 

2. Szkolenia z kompetencji biznesowych, jeśli chcesz działać i zarabiać jako wirtualna asystentka, z obszarów:

  • Pozyskiwanie klienta.
  • Klient i antyklient.
  • Gdzie szukać zleceń.
  • Błędy w szukaniu klientów.
  • Rozmowy o współpracy.
  • Czego się boją klienci.
  • Jak zyskać pierwsze zlecenia.
  • Formalności we własnym biznesie.
  • Formalności we współpracy z klientami.
  • Oferta i wycena.
  • Podstawowe rodzaje rozliczeń.
  • Polityka cenowa.
  • Oferta.
  • Czego potrzebuje biznes online.
  • Zarządzanie zmianą własną.
  • Zanim zaczniesz zmianę.
  • Zasoby i wartości.
  • Kierunek rozwoju.
  • Doradcy i mentorzy.
  • Projekt „mój rozwój” w Asanie.

1. Kliknij w przycisk poniżej, aby kupić dostęp na wybrany przez siebie czas.

2. Pamiętaj, że jeśli chcesz wykupić dostęp jednorazowo (bez automatycznego pobierania pieniędzy z Twojego konta), wybierz Blik lub Przelewy24 przy płatności.

3. Możesz też włączyć subskrypcję i mieć dostęp tak długo, jak będziesz potrzebować - wtedy podaj dane swojej karty. 

 

4. Kupujesz dostęp do tego szkolenia na żywo + nagrań wszystkich szkoleń, które już się odbyły i są dostępne na platformie: 14 modułów tematycznych, 121 lekcji, na wybrany przez siebie okres. 

Wybierz czas dostępu do nagrania z tego szkolenia i pozostałych nagrań szkoleń dostępnych w ramach Kompetencji Cyfrowych i Biznesowych.

Dostęp na 12 miesięcy

804 zł 

Dostęp na 6 miesięcy

420 zł 

Dostęp na 3 miesiące

225 zł 

Dostęp na 1 miesiąc

77 zł 

Logowanie

Sklep

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |  881689833  rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko