SPRZEDAŻ ZAWIESZONA DO 02-01-2022

GRUPOWY PROGRAM MENTORINGOWY:
Wirtualna asystentko - przygotuj się na współpracę z klientem!

Jak zostać wirtualną asystentką? Wirtualna asystentka i umowy z klientami. Jak znaleźć zlecenia i klientów? Jak ułożyć ofertę? Jak ustalić stawkę?   Spotkania na żywo sprawiają, że moje klientki zostają aktywnie działającymi wirtualnymi asystentkami i mają płacących klientów.

Znasz już wszystkie e-booki, które powstały na temat wirtualnej asysty, a może nawet masz za sobą kurs dla wirtualnych asystentek, a mimo to masz poczucie, że gonisz własny ogon?


Niby wiesz co jest potrzebne, żeby rozpocząć, ale nie możesz zdobyć klientów?


Twój portfel klientów, stanowią klienci z przypadku?


Poziomu zarobków nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?


Masz trudności w ułożeniu satysfakcjonującej współpracy z klientami?


Nie chcesz tracić więcej czasu?


Masz dość testowania na własnej skórze możliwych dróg do sukcesu?


Potrzebujesz sprawdzonych rozwiązań?


Odpowiedź na przynajmniej jedno z powyższych pytań brzmi TAK?



Jestem po to, aby asekurować Twój rozwój i zadbać o bezpieczne wypłynięcie na szerokie wody wirtualnej asysty!


Tak, przekwalifikowanie zawodowe to zmiana,  a zmianą można (a nawet należy) zarządzać :)

Od 2010 roku zawodowo związana z wirtualną asystą, od 2015 pomaga innym zostać wirtualną asystentką.

Mam wiedzę i doświadczenie, żeby Ci pomóc zostać wirtualną asystentką,

ale dlaczego akurat mi miałabyś zaufać?  

z wirtualną asystą jestem związana zawodowo od 2010 roku

współpracowałam z różnymi typami klientów

współpracowałam w różnych modelach rozliczeniowych

wspierałam biznesy stacjonarne i on-line'owe

zaliczyłam dużo fuck up'ów, a jeszcze więcej się z nich nauczyłam

A wszystko to zaprocentowało wdrożeniem dobrych praktyk, procedur i zasad, którymi się kieruję prowadząc rozmowy handlowe, nawiązując współpracę, wykonując zadania, czy zajmując się obsługą po-sprzedażową moich klientów.


Od 2015 roku dzielę się zdobytym doświadczeniem.

Początkujące wirtualne asystentki

wspieram w skutecznym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

Osoby, które już działają w wirtualnej asyście, jednak nie są zadowolone ze swoich wyników,

wspieram w identyfikowaniu trudności i ich usuwaniu, aby mogły osiągać jeszcze lepsze wyniki.


Nie musisz mi wierzyć na słowo, zobacz co działające wirtualne asystentki piszą o współpracy ze mną: 

Co wirtualna asystentka zyskuje dzięki wsparciu mentora?

nauczysz się rozpisywać projekty i zadania w asanie

wsparcie i pewność w realizacji założonych celów

poznasz metody pozyskiwania klientów

(są osoby, które już w trakcie wdrożenia zdobyły pierwszych klientów)

od początku aktywnie pracujesz nad swoim projektem

daję Ci szczery i konstruktywny feedback 

na własnej skórze zobaczysz jak będzie wyglądała Twoja przyszła praca

nagrania z naszych spotkań i workspace w Asanie otrzymujesz dożywotnio na własność - możesz do nich w każdej chwili wrócić

Nadal się zastanawiasz?

Kliknij tu i zobacz jak takie wdrożenie może wyglądać!

Dokonując zakupu:

 

1. Potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności oraz akceptację ich treści.

 

2. Wyrażasz zgodę na skorzystanie z usługi przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy (14 dni).

 

3. Wiesz, że jeśli skorzystasz z usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy tracisz prawo do odstapienia od umowy. 

10 miesięcy

(rozwój w stylu slow)

 

pracujemy w grupie minimum 5 osób

 

10 spotkań na Zoomie (czas spotkania - max 5 godzin)

 

nagrania spotkań

 

spotkania 1 raz w miesiącu (w soboty od 9:30)

 

pakiet umów z klientem

 

 

inwestycja:

 jednorazowo - 2500 zł brutto

10 płatności - po 260 zł brutto

(pierwsza płatność - przed rozpoczęciem spotkań, kolejne - do 15. każdego miesiąca; podpisujemy umowę, termin kolejnych płatności można racjonalnie negocjować)

 

jak skorzystać:

napisz do mnie wiadomość, jeśli interesuje Cię ta opcja

elzbieta@nieradko.pl

 

Tematyka i daty spotkań - moim celem jest przygotować Cię do pozyskiwania klienta i współpracy z przyszłym klientem:

 

I etap - przygotowania

 

1. 18-09-2021 autoanaliza - mocne strony i umiejętności

(przed spotkaniem otrzymasz materiały do pracy, a wyniki omówimy na spotkaniu)

 

2. 16-10-2021 omówienie formalnych aspektów działań w wirtualnej asyście

(otrzymasz materiały do zapoznania się przed spotkaniem i omówimy je w trakcie )

 

3. 20-11-2021 ustalenie polityki cenowej

(przed spotkaniem otrzymasz materiały do pracy, a wyniki omówimy na spotkaniu)

 

II etap - oferta

 

4. 18-12-2021 ułożenie oferty

(przed spotkaniem otrzymasz materiały do pracy, a wyniki omówimy na spotkaniu)

 

5. 15-01-2022 dopracowanie oferty

(warsztaty)

 

III etap - klient

 

6. 19-02-2022 sprzedaż i pozyskiwanie klienta

(warsztaty)

 

7. 19-03-2022 sprzedaż i pozyskiwanie klienta

(warsztaty)

 

8. 23-04-2021 sprzedaż i pozyskiwanie klienta

(warsztaty)

 

9. 21-05-2021 sprzedaż i pozyskiwanie klienta

(warsztaty)

 

10. 18-06-2022 współpraca z klientem - omówienie podstawowych scenariuszy i założeń

(otrzymasz materiały do zapoznania się przed spotkaniem i omówimy je w trakcie

10 tygodni

(intensywny rozwój)

 

pracujemy  w grupie minimum 5 osób

 

10 spotkań na Zoomie (czas trwania spotkań - max 5 godzin)

 

nagrania spotkań

 

spotkania 1 raz w tygodniu (w środy od 9:30)

 

pakiet umów z klientem

 

 inwestycja:

jednorazowo - 2500 zł brutto

2 płatności - po 1300 zł brutto

(Pierwsza płatność - przed rozpoczęciem spotkań, druga - do 15-10-2021; podpisujemy umowę, termin drugiej płatności można racjonalnie negocjować)

 

jak skorzystać:

napisz do mnie wiadomość, jeśli interesuje Cię ta opcja

elzbieta@nieradko.pl

 

 

Tematyka i daty spotkań - moim celem jest przygotować Cię do pozyskiwania klienta i współpracy z przyszłym klientem:

 

I etap - przygotowania

 

1. 15-09-2021 autoanaliza - mocne strony i umiejętności

(przed spotkaniem otrzymasz materiały do pracy, a wyniki omówimy na spotkaniu) 

 

2. 22-09-2021 omówienie formalnych aspektów działań w wirtualnej asyście

(otrzymasz materiały do zapoznania się przed spotkaniem i omówimy je w trakcie )

 

3. 29-09-2021 ustalenie polityki cenowej

(przed spotkaniem otrzymasz materiały do pracy, a wyniki omówimy na spotkaniu)

 

II etap - oferta

 

4. 06-10-2021 ułożenie oferty

(przed spotkaniem otrzymasz materiały do pracy, a wyniki omówimy na spotkaniu)

 

5. 13-10-2021 dopracowanie oferty

(warsztaty)

 

III etap - klient

 

6. 20-10-2021 sprzedaż i pozyskiwanie klienta

(warsztaty)

 

7. 27-10-2021 sprzedaż i pozyskiwanie klienta 

(warsztaty)

 

8. 03-11-2021 sprzedaż i pozyskiwanie klienta 

(warsztaty)

 

9. 10-11-2021 sprzedaż i pozyskiwanie klienta 

(warsztaty)

 

10. 17-11-2021 współpraca z klientem - omówienie podstawowych scenariuszy i założeń

(otrzymasz materiały do zapoznania się przed spotkaniem i omówimy je w trakcie )

 

 

Wybierz intensywność spotkań:

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |   rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko