Poprzednie edycje

Rejestracja

Co zyskasz

Dla kogo

Prelegenci

Agenda

.

Agnieszka Pojda

 

Doradca biznesowy w cyfrowym świecie, CEO Zespołu Specjalistek biznesu online i Wirtualnych Asystentek worqAssist, kreatywna Wirtualna Asystentka.

 

Od 2018 tworzy spójną komunikację biznesów online swoich klientów i pomaga Wirtualnym Asystentkom rozwijać się i działać skutecznie.

 

W swojej pracy robi to, co uwielbia ze zgranym zespołem, wspierając inspirujących klientów. A zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzieli się z innymi Wirtualnymi Asystentkami na indywidualnych konsultacjach i praktycznych szkoleniach. 

 

Wspiera swoich Klientów w tworzeniu treści dla ich biznesów, a także w zagadnieniach technicznych, takich jak strony WWW na WordPressie (specjalizuje się w DIVI (Premium WordPress Theme)), pomaga planować działania w ich biznesach online.

 

Małgorzata Galbas

 

Przedsiębiorcza Joginka.

 

Od 2021 roku zaczęła działać online jako Wirtualna Asystentka. Obecnie współpracuje też z klientami jako Project Manager i wspiera ich kompleksowo przy budowaniu strategii oraz lejków sprzedażowych. 

 

Dzięki płynnej znajomości angielskiego, niemieckiego oraz hiszpańskiego wspiera też polskie biznesy na zagranicznych rynkach. Jest certyfikowanym instruktorem jogi. Prowadzi zajęcia stacjonarnie i online. 

 

Obecnie wspiera osoby myślące lub rozpoczynające biznes online oferując konsultacje i szkolenia. Ukończyła szkolenie coacha biznesowego. Jest autorką jedynego na rynku kursu dla wirtualnych asystentek o specjalizacji e-commerce. Jest nominowana w plebiscycie „Lwice Biznesu 2022″.

 

Joanna Gizgier

 

 

CEO w by Fehu - usługi IT

 

Przez to, że zespół by Fehu łamie schematy, nasza wizja wyprzedza! Wiedza o SEO, UX, UI, SXO, AI, RWD daje nam pewność, że strony i sklepy które tworzymy, są technologicznie zaawansowane, zautomatyzowane, gotowe do działania! 

 

Od ponad 12 lat jest związana z branżą IT jednocześnie i nieustannie realizuje zobowiązania podjęte i bierze odpowiedzialność za ich powodzenie. Swoje działania opiera na technikach quick wins i insights.

 

Jest autorką szkoleń: “Twoje miejsce w sieci” czy “Firmowe błędy w poruszaniu się online”.

 

Prowadzi szkolenia, webinary, prelekcje na temat ,,Śmietnika Internetowego’’ (opatentowane hasło), czyli nieprawidłowości w budowaniu i prowadzeniu stron www oraz prowadzenia biznesów online. 

Jest prelegentką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz prowadzi szkolenia dla Instytucji Państwowych i Organizacji Biznesowych.

Ewelina Salwuk-Marko

 

PRowiec, dziennikarka, wydawca portali, przedsiębiorczyni.

 

Redaktor naczelna portalu Feszyn.com i także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl.

Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen.

Wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej i Wyższej Szkole Bankowej.

 

Strateg komunikacji, PR-owiec i specjalista od content marketingu. Ekspertka od Digital Marketingu. Od lat wspiera polskie marki, propagując idee „wybieram polskie produkty”. Motywuje ludzi do zachowania kultury i etyki biznesowej, która ma dla niej kluczowe znaczenie. Twórczyni akcji „ Polskie kobiece marki, które warto znać” . Interesuje się również kwestiami związanymi z brandingiem i corporate identity.  Branżą internetową zajmuje się od 2007 roku, w którym to czasie zdobywała doświadczenie przede wszystkim w szeroko pojętym marketingu internetowym.

Prywatnie miłośniczka seriali, pasjonatka mody, zafascynowana naturalnymi kosmetykami. Żona i matka.

Agnieszka Lukoszek

 

Pracuje z Girlbosskami, które prowadzą biznesy oparte o sprzedaż usług i wiedzy eksperckiej.

 

Pomaga im łączyć problemy odbiorców z ofertami, które najlepiej zaspokoją ich potrzeby za pomocą quizów i strategii docierania do szerszego grona odbiorców.

 

Jako certyfikowana ekspertka MailerLite automatyzuje działania biznesowe, buduje lejki sprzedażowe i ścieżki klienta.

 

Wymiata technicznie w biznesie online i w swoich szkoleniach dzieli się wiedzą, by ułatwiać Ci życie.

 

Jest autorką kompleksowego szkolenia ze strategii i budowy quizów biznesowych.

Karol Budzyński

 

Właściciel brandu TaskMe.

 

Na co dzień wspiera przedsiębiorców w typowych zadaniach w nietypowy sposób.

 

Propagator skalowalnego modelu współpracy, czyli jak młode firmy mogą zdobyć przewagę nad bardziej rozwiniętą konkurencją?

 

Wirtualny Asystent | Wirtualny Office Manager | Wirtualny Project Manager

Michalina Ossowska 

 

Project manager, office manager, właścicielka agencji wirtualnych asystentek.

 

Absolwentka filologii angielskiej  oraz magister psychologii.

 

Pracowała między innymi jako manager biura SGS, manager Silvan SPA asystentka dyrektora w EKS Śląska Sp. z o.o. Przez rok prowadziła Kawiarnię Patio, gdzie rozwijała swoje pasje i zdobyła bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników.

 

Sukcesywnie rozwija własną działalność, w 2020 roku zaczynała jako Wirtualna Asystentka a obecnie prowadzi własną agencję zapewniając zdalne wsparcie klientom korzystającym z jej usług.

 

Jak sama mówi, praca z ludźmi sprawia jej ogromną satysfakcję, a zadowolenie klientów daje jej siłę, dzięki której zawsze dąży do celu, znajduje wyjście z każdej sytuacji i nigdy się nie poddaje.

 

Prywatnie mama dwóch wspaniałych dziewczynek- Oli i Zuzi.

Anna Kawecka-Buniewicz

 

Trenerka biznesu, strateg marki, mentorka wirtualnych asystentek i managerek, właścicielka agencji marketingowo-asystenckiej VA-VOM.

 

Jest autorką kursów, szkoleń i e-booków dla wirtualnych asystentek, zdalnych managerek oraz przedsiębiorców, którzy chcą budować swoje zdalne zespoły i opanować sztukę delegowania.

 

Wspiera biznesy online strategicznie i marketingowo, a także wykonawczo wraz ze swoim zespołem.

 

Od 11 lat działa online, wcześniej jako blogerka i social media managerka, później jako wirtualna asystentka i zdalna managerka, aktualnie jako marketingowiec i szkoleniowiec, pomaga budować markę w Internecie.

Wojtek Dasiukiewicz

 

Twórca aplikacji Zencal

 

umożliwiającej automatyzację sprzedaży i umawiania spotkań.

 

Prywatnie entuzjasta automatyzacji oraz produktywności.

Mateusz Gawlik

 

Twórca aplikacji App.Virtas.

 

Programista z 8-letnim doświadczeniem.

 

Nie wypuszcza software'u, z którego sam nie chciałby korzystać.

 

Jeżeli coś nie działa to pisz to niego :)

Zapisz się na listę osób oczekujących - kolejna edycja 06.2023

Konferencja dla freelancerów i wirtualnych asystentek

Niebawem pojawią się szczegóły konferencji w czerwcu 2023 - zapisz się na listę osób zainteresowanych

Temat przewodni w czerwcu 2023: 

Delegowanie - hit czy kit?

Na co możesz liczyć w tej edycji?

Zdecydowanie nie zapisuj się, jeśli:

 

Wiesz, gdzie zmierzasz i jak tam dotrzeć lub nie chcesz tego wiedzieć.

Lubisz kręcić się w kółko, zamiast znajdować i wdrażać rozwiązania. 

Wiesz wszystko o rozwiązywaniu konfliktów i zarządzaniu nimi. 
Budowanie marki osobistej nie ma przed Tobą tajemnic.

Doskonale umiesz zarządzać swoim przebranżowieniem. 

Umiesz budować doskonałe partnerstwa w biznesie. 
Komunikacja i obsługa klienta nie stanowi dla Ciebie wyzwania.

Wiesz co zrobić, aby nie wymieniać tylko czasu na pieniądze. 

Znasz doskonale swoje przeznaczenie zawodowe. 

Masz świetnie działający system sprzedaży swoich konsultacji czy spotkań projektowych. 

Nie chcesz wiedzieć czym tak naprawdę na co dzień zajmują się specjaliści z wybranych przeze mnie obszarów. 

 

Jednak się rejestruję!

Co zyskasz biorąc udział w konferencji?

📌 Czas - najcenniejszą walutę.

A w zasadzie dużo czasu, który zaoszczędzisz na szukaniu samodzielnie odpowiedzi i testowaniu rozwiązań.

📌 Konkretną wiedzę.

Poznasz praktyków, którzy przez lata zdobywali umiejętności i doświadczenie w tematach, o których Ci opowiedzą.

📌 Świadomość.

Pozbędziesz się złudzeń, przypuszczeń, niedopowiedzeń.

 

📌 Sprawdzone rozwiązania.

Ludzie, którzy freelance uczynili swoim głównym źródłem utrzymania, podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem.

 

 

Zapisuję się!

Agenda

01.12.2022 9:00 Współprace międzynarodowe.

 

Ekspertki: Małgorzata Galbas i Agnieszka Pojda

 

Firma w innym kraju niż Polska?

Czy klienci różnią się, w zależności od tego, z jakiego kraju pochodzą?

Czy istnieje uniwersalny przepis na szukanie klientów poza krajem, w którym mam zarejestrowaną firmę?

01.12.2022 11:00 Czy automatyzacje zastąpią człowieka?

 

Eksperci: Wojtek Dasiukiewicz i Mateusz Gawlik

 

Po co wdrażać automatyzacje, nie tylko w biznesie online?

Jaka będzie rola człowieka w dobie mnożących się automatyzacji?

Czy można zastąpić "czynnik ludzki"?

01.12.2022 13:00 Rozwijanie biznesu to świadome kreowanie wizerunku. Wiesz jak to zrobić?

 

Ekspertki: Joanna Gizgier, Ewelina Salwuk-Marko, Agnieszka Lukoszek

 

Czym jest wizerunek online i jak go zbudować?

Jak przygotować siebie i swój biznes do świadomego budowania wizerunku?

Czy jest uniwersalny przepis, lista kontrolna, elementów tej układanki, które można wdrożyć?

02.12.2022 11:00 Biznes w stylu SLOW - czyli jak?

 

Ekspertki: Emilia Wojciechowska, Grażyna Pawtel-Lorente

 

 

Co to znaczy prowadzić biznes w stylu SLOW?

Dlaczego SLOW wcale nie znaczy powoli?

Czy biznesy SLOW zarabiają?

02.12.2022 09:00 Skalowanie przez delegowanie

 

Eksperci: Michalina Ossowska, Anna Kawecka-Buniewicz, Karol Budzyński

 

Jak budować zespoły?

Delegowanie - naprawdę jest takie trudne?

Sprawdzone TIPy na skuteczne skalowanie przez delegowanie w biznesie online.

02.12.2022 13:00 Jak zdobyć przewagę konkurencyjną

 

Eksperci: Joanna Ceplin, Elżbieta Nieradko

 

Certyfikaty, szkolenia, kursy - czy są istotne dla rozwoju Twojego biznesu?

Co może dać Ci przewagę konkurencyjną?

Co stoi za sukcesami marek osobistych?

Bezpłatna rejestracja

Partnerzy wydarzenia

Dla kogo

📌 Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.

📌 Dla działających freelancerów, którzy chcą optymalizować swoje własne działania biznesowe.

📌 Dla osób, które szukają informacji, co warto robić, aby zbudować satysfakcjonujące współprace z klientami.

📌 Dla ludzi zastanawiających się nad przekwalifikowaniem zawodowym.

Bezpłatna rejestracja

Prelegenci

Grażyna Pawtel-Lorente

 

Mentorka i strateg biznesu online.

 

Autorka ponad 60 mini-kursów, organizatorka wirtualnej konferencji online, w której 5 edycjach udział wzięło ponad 7000 osób.

 

Założycielka Akademii Slow Business Online i podcastu o slow biznesie.

 

Pomaga wrażliwym ekspertkom prowadzić spokojny i prosperujący biznes oparty na produktach cyfrowych, tak aby mogły pracować mniej, dbać o własną energię i zarabiać więcej, jednocześnie pomagając innym i realizując własną misję

 

Prywatnie mama 2 nastolatków, żona Francuza. Mieszka w malowniczym mieście u podnóża Pirenejów.

Emilia Wojciechowska

 

Coachka i trenerka mentalna biznesów online.

 

Pomaga przedsiębiorczym kobietom z odwagą wchodzić na kolejne etapy biznesu, promować się i zarabiać więcej będąc niezarobioną.

 

Z jej wsparciem kobiety pokonują blokady w głowie i zaczynają na nowo cieszyć się z pracy u siebie.

 

Jest autorką podcastu „Niezarobiona jestem” i programów grupowych „Rusz z bloków”, „Mój biznes, moje zasady”.

Joanna Ceplin

 

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji IMOK

 

Prekursorka na runku szkoleń w temacie budowania marki online,
Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl) – platformy edukacyjnej, oferującej 4-miesięczne szkolenia z certyfikacją zawodową MEiN w obszarze mediów społecznościowych, sprzedaży online, a także zawodów i kompetencji przyszłości. 


Autorka bestsellera „Uwierz w swoją markę online” oraz kilkudziesięciu kursów online. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Współpracuje i doradza takim markom jak: mBank, Orange, Allegro, Zepter, Budimex.

Elżbieta Nieradko

 

Projekt manager i strateg rozwoju biznesów w onlajnach. 

 

Pomaga:

  • przedsiębiorcom

  • freelancerom

  • wirtualnym asystentkom

przenieść ich umiejętności i doświadczenie do onlajnów.

 

Wspiera w rozwijaniu skrzydeł na poziomie:

  • przekwalifikowania (zawodowego i profilu działalności biznesu)

  • strategicznym (pomagam tworzyć i optymalizować strategie rozwoju i osiągania celów)

  • managerskim (namacalnie, krok po kroku, prowadzę od pomysłu do efektu.

Zobacz skrót z poprzednich edycji konferencji

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |   rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko