Już wiem wszystko - zapisuję się

Chcę spróbować

.

Cześć, 

 

poniżej możesz wykupić bilet na udział w spotkaniu online:

 

 spotykamy się na żywo w Google Meet, więc nie jest to typowy webinar, bierzesz udział w dyskusji, możesz zadawać pytania, od razu rozwiewamy wątpliwości, 

 

 otrzymujesz dostęp do nagrania (trzeba je pobrać na swój dysk). 

 

 

  Jeśli chcesz wykupić bilet tylko do jednego webinaru kliknij w jego temat i przejdź do oferty:

 

"Umowy i formalności - co wirtualna asystentka powinna wiedzieć, aby skutecznie współpracować z klientem"

 

Social media - co robi wirtualna asystentka, a co specjalista?

 

 

 

Kupując dostęp do obydwu spotkań (10 i 25 lutego 2023) oszczędzasz 10 zł. W tym celu kliknij przycisk poniżej ⬇️

 

Udział w pojedynczym spotkaniu to inwestycja 38 zł brutto. Jeśli kupujesz pakiet 2 spotkań płacisz 66 zł brutto, zamiast 76 zł brutto.

 

Zatrzymałaś się w miejscu i nie wiesz, co warto zrobić dalej? Umów się na konsultacje dla wirtualnej asystentki i porozmawiaj z praktykiem, wykonującym zawód wirtualnej asystentki od 2010 roku.

 

 

"Umowy i formalności - co wirtualna asystentka powinna wiedzieć, aby skutecznie współpracować z klientem"

 

 

inwestycja: 38 zł brutto

 

kiedy: 10-02-2023 (piątek) g. 12:00

 

gdzie: online, spotykamy się na żywo, w pokoju Google Meet

 

 

co otrzymujesz dokonując zakupu:

 

udział w spotkaniu na żywo, w dyskusji, w której możesz zadać swoje pytania (mówiąc lub pisząc je na czacie) i rozwiać wątpliwości

 

nagranie wideo ze spotkania z zapisem czatu

 

✅ odpowiedzi na nurtujące Cię pytania

 

✅ podpowiedzi jak prezentować swoje doświadczenie w danym zakresie potencjalnemu klientowi

 

 

wymagania techniczne:

 

dostęp do Internetu

 

telefon: zainstalowana aplikacja Google Meet i konto e-mail: @gmail.com

 

komputer: standardowa przeglądarka internetowa, nie musisz mieć konta w @gmail.com, aby dołączyć

Zatrzymałaś się w miejscu i nie wiesz, co warto zrobić dalej? Umów się na konsultacje dla wirtualnej asystentki i porozmawiaj z praktykiem, wykonującym zawód wirtualnej asystentki od 2010 roku.

To zdecydowanie dla mnie

Biorę udział w webinarze

Co zyskasz przychodząc na spotkanie:

 

✅ dowiesz się jakimi zasobami już dysponujesz
 

✅ będziesz wiedziała, w jakich obszarach wirtualnej asysty możesz zacząć działać

 

✅ przekonasz się, że nowa formuła kurso-warsztatu jest optymalnym sposobem na zdobycie niezbędnej wiedzy


✅ weźmiesz udział w spotkaniu na żywo, w dyskusji, w której możesz zadać swoje pytania (mówiąc lub pisząc je na czacie) i rozwiać wątpliwości

 

✅ nagranie wideo ze spotkania z zapisem czatu

 

 

wymagania techniczne:

 

dostęp do Internetu

 

telefon: zainstalowana aplikacja Google Meet i konto e-mail: @gmail.com

 

lub

 

komputer: standardowa przeglądarka internetowa, nie musisz mieć konta w @gmail.com, aby dołączyć

 

STEP1: Zadanie 1: Sprawdź, jakie masz zasoby.

 

 

Na spotkaniu odpowiesz sobie na pytania:

 

jakie masz zasoby?

 

✅ co już teraz możesz wykorzystać do pracy?

 

✅ który obszar wiedzy pogłębić?

 

✅ Q&A

 

 

inwestycja: 0 zł, inwestujesz tylko swój czas w rozwój

 

kiedy: 17-05-2023 (środa) g. 12:00

 

gdzie: online, spotykamy się na żywo, w pokoju Google Meet

 

czas trwania: zarezerwuj sobie 1 godzinę 


Spotkanie ma formułę dyskusji - możesz zadawać pytania. 

 

 

 

 

Najczęściej pojawiające się pytania:

 

Jak mogę wziąć udział w spotkaniu?

Aby wziąć udział w spotkaniu na żywo, online - przez aplikację Google Meet, należy wypełnić formularz zapisu do interesującego Cię spotkania. W mailu otrzymasz link do spotkania. 

 

Czy muszę brać udział w rozmowie? Interesuje mnie temat, ale nie lubię udzielać się w dyskusjach.

Nie, możesz uczestniczyć w spotkaniu, ale mieć wyłączoną kamerę i mikrofon, a jeśli będziesz chciała coś od siebie dodać, to możesz napisać to na czacie. 

 

Czy muszę coś instalować, żeby dołączyć do spotkania?

Spotkanie odbywa się poprzez Google Meet - jeśli chcesz do niego dołączyć z telefonu może się okazać, że potrzebujesz zainstalować tę aplikację (bezpłatnie).

 

Nie mogę być na żywo, czy będę mogła obejrzeć nagranie?

Tak. W ciągu 48h wyślę Ci link do pobrania nagrania na własność. Możesz mi wcześniej przesłać swoje pytania, odpowiem na nie w trakcie spotkania.

 

Czy będę mogła zadawać pytania, jeśli będę miała wątpliwości lub coś okaże się niejasne?

Tak, spotkania mają formułę dyskusji z prezentacją w tle. Jestem po to, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i pomóc Ci działać skuteczniej. 

 

Czy będę musiała publicznie mówić o swoich zasobach?

Nie, nie musisz tego udostępniać innym, ale warto, abyś ćwiczenia zrobiła sama dla siebie.

Nazywam się Ela Nieradko i od 2010 roku pomagam

przedsiębiorcom

freelancerom

wirtualnym asystentkom

 

przenieść ich umiejętności i doświadczenie do onlajnów.

 

Wspieram w rozwijaniu skrzydeł na poziomie:

 przekwalifikowania (zawodowego i profilu działalności biznesu)

strategicznym (pomagam tworzyć i optymalizować strategie rozwoju i osiągania celów)

managerskim (namacalnie, krok po kroku, prowadzę od pomysłu do efektu; na ile to możliwe w zmieniających się okolicznościach projektu, chronię ich właścicieli przed zimnymi prysznicami).

 

Moją mocną stroną jest umiejętność "tworzenia koła na nowo". Nie ma takiego projektu, którego nie da się zoptymalizować. Nie ma "nie da się", da się zawsze, choć nie zawsze się to opłaca. Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla każdego, bo każdy jest inny i na poziomie niuansów czegoś innego potrzebuje.

 

 

 Jeśli masz pytania - pisz śmiało: elzbieta@nieradko.pl lub umów się na rozmowę telefoniczną klikając tu.

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |   rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko