Na polskim rynku Ela Nieradko jest jedną z prekursorek pracy jako wirtualna asystentka i wirtualny office manager. Dlatego właśnie zdecydowałam się na współpracę z nią w formie konsultacji mentoringowych. 

I powiem tak - Ela to kobieta z ogromną wiedzą i praktycznym doświadczeniem. Jest kopalnią dobrych rad i pomysłów. 

Zna się doskonale na pracy zdalnej. Wymaga, jest stanowcza, ale też wspiera i motywuje. Nie zostawia pytań bez odpowiedzi. Jest ogromnym wsparciem dla osób zaczynających swoją przygodę z wirtualną asystą. 

Jak wiadomo pierwszy krok jest najtrudniejszy, dlatego kiedy już zdecydowałam się, że chcę pracować jako wirtualna asystentka postanowiłam, oprócz szkoleń technicznych, zdobyć praktyczną wiedzę od doświadczonej wirtualnej asystentki.

 

Pod fachowym okiem Eli miałam możliwość poznać specyfikę wirtualnej asysty, wdrożyć się w zadania i zweryfikować sposób ich wykonania. Zdobyłam i ugruntowałam wiedzę z zakresu rozliczania i planowania zadań, organizacji współpracy z klientem.

 

Ela prowadzi, nadzoruje, daje feedback, wdraża i ogrom nie się angażuje. Żaden problem, wątpliwość czy pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi..

 

Dzięki wsparciu Eli mogłam o wiele łatwiej i szybciej rozwinąć się jako wirtualna asystentka. Ogromnie się cieszę, że miałam możliwość szkolić się pod okiem tak kompetentnej, życzliwej i pozytywnej osoby. 

Zdecydowałam się na mentoring u Eli Nieradko, ponieważ czułam, że potrzebuję  dodatkowej motywacji i odwagi, aby zostać wirtualną asystentką. Mogę śmiało stwierdzić, że praca z Elą była strzałem w dziesiątkę! :)

 

Ela jest profesjonalistką w swojej dziedzinie. Ma ogromną wiedzę i wiele pomysłów, z którymi chętnie się dzieli.

Tłumaczy w zrozumiały i przystępny sposób.

 

Od zawsze chciałam być sama swoim szefem i dzięki Eli to marzenie zaczyna się spełniać. Pracuję jeszcze na etacie, ale od przyszłego roku zakładam własną działalność gospodarczą.

 

Jeżeli ktoś z Was myśli o zmianie zawodu, marzy mu się zostać wirtualną asystentką, to polecam mentoring u Eli Nieradko! Naprawdę warto;)

Na spotkania z Elą zdecydowałam się w momencie spadku motywacji do planowanej zmiany zawodu.

I to był znakomity pomysł!

 

Profesjonalistka  z wieloletnim doświadczeniem w branży usług zdalnych, ale przede wszystkim życzliwa i wspierająca osoba - tak bym Ją scharakteryzowała. Nasze spotkania to była lekcja uważności, fachowej wiedzy i motywacji do pracy.

 

Ela jest znakomitą słuchaczką, która świetnie wychwytuje to, co najważniejsze, a jej analityczny umysł podsuwa kolejne rozwiązania, w pełni dopasowane do rozmówcy. Pomogła mi uporządkować moje pomysły i dodała odwagi do działania.

 

Mimo, że kilka miesięcy temu zakończyłyśmy nasze spotkania to wiem, że niezmiennie mogę liczyć na jej pomoc czy poradę zawodową.

Dlaczego wybrałam mentoring?

Byłam w trakcie procesu pozyskiwania dotacji na założenie DG i chciałam dobrze przygotować się do prowadzenia firmy oferującej usługi wirtualnej asysty. Zapoznałam się z kilkoma ofertami kursów oraz e-bookami. Na niektórych się zawiodłam, ale trafiłam na bezpłatny e-book Eli Nieradko dotyczący wirtualnej asysty,

który był dla mnie strzałem w 10. Konkretnie, na temat, bez ściemy i bez spiny. Od razu pomyślałam, że porozumiemy się bez problemu i że mentoring z Elą będzie dla mnie dobrym rozwiązaniem.

 

Spotkania oceniam bardzo dobrze. Konkretnie, bez wymijających odpowiedzi. Wesoło. Mogłam rozwiać wątpliwości, odbić pomysły i poznać inny punkt widzenia. Zdecydowanie polecam Allegrowiczkę ;)Bardziej mi odpowiadały spotkania co 2-3 tygodnie.

 

Zobaczyłam, że nie muszę być perfekcyjna w każdej dziedzinie. I że każdy popełnia błędy i nie umiera z tego powodu ;).

 

Gdybym jeszcze raz miała podejmować decyzję, to zdecydowałabym się ponownie na współpracę z Elą.

Dlaczego? Bo rozmowa z drugą osobą dużo daje, a z osobą doświadczoną w danej dziedzinie biznesu daje 100% więcej wiedzy. Ważne jest, żeby osoba, z którą rozmawiasz, nadawała na tych samych falach. I tak było w naszym przypadku :)

 

Zmieniłabym jedno - zdecydowałabym się na mentoring zaraz po założeniu działalności gospodarczej.

Myślę, że wyciągnęłabym ze spotkań jeszcze więcej, gdybym mogła więcej pracować z pozyskiwaniem klientów "na żywym organizmie" ;) Ale to już była siła wyższa, bo przeciągnęli mi proces rekrutacji do dotacji o ponad 4 miesiące.

Zdecydowałam się na mentoring u Eli, ponieważ od dłuższego czasu należę do jej grupy na Facebooku i widać jej niesamowite doświadczenie, wiedzę oraz wielką chęć dzielenie się tą wiedzą.

 

Mimo iż już jakiś czas działałam jako wirtualna asystentka, to jednak czułam, iż nie do końca daję sobie radę, że nie potrafię „wystartować” tak maksymalnie w tej branży. Potrzebowałam skonsultować z Elą sprawy związane z umowami, cenami, moją stroną www, przeprowadzanymi rozmowami z klientami, a nawet moim obawami.

 

Największą moją wątpliwością, aby rozpocząć mentoring była obawa, iż Ela powie, że to jednak nie jest praca dla mnie… Nic takiego nie usłyszałam, a wręcz okazało się, iż mogę dużo korzystać z poprzedniego doświadczenia zawodowego. Niesamowicie mnie to zmotywowało.

 

Spotkania z Elą były maksymalnie produktywne. Mogłam z Elą „wałkować” jakiś temat, aż poczułam, iż już to rozumiem, umiem i nie będzie to stanowić problemu w mojej późniejszej samodzielnej pracy. Żadne moje pytanie nie pozostało bez odpowiedzi i dokładnego wyjaśnienia ze strony Eli.

 

Podczas mentoringu zdobyłam większą pewność siebie i odwagę - to dla mnie baaardzo wiele znaczyło (i nadal znaczy), bo brakowało mi tego. Uważałam, iż nie poradzę sobie w tej branży z bardziej doświadczonymi wirtualnymi asystentkami. Nawet teraz, widząc dużo większe doświadczenie i zakres zadań, które oferują inne WA, wiem, iż nie mam się czego obawiać. Zawsze znajdę klienta, który będzie chciał ze mną współpracować.

 

Polecam mentoring u Eli zarówno dla tych osób, które chcą rozpocząć pracę jako wirtualna asystentka, jak tym osobom, które już działają, ale czują, iż mogłyby dużo więcej w tej branży. Po mentoringu u Eli stajesz się inną osobą. Zyskujesz wiedzę, pewność siebie(!) i poznasz swoje mocne strony.

O zawodzie wirtualnej asystentki po raz pierwszy usłyszałam w 2016 roku. Pomyślałam wtedy, "super, to coś dla mnie", ze względu na obowiązki, które wykonywałam w pracy etatowej. Zabrakło jakiegoś ostatecznego impulsu do podjęcia działań w tym kierunku — nie byłam gotowa na tego typu zmiany.

 

Myśl ta jednak nie dawała mi spokoju i powróciła, gdy moja sytuacja na rynku pracy zmieniła się po urodzeniu drugiej córki w 2017 roku. Mówiąc krótko - stosunek pracy ustał i co dalej...

 

Zainteresowałam się tematyką związaną z zawodem wirtualna asystentka, zdając sobie sprawę, iż pomimo pewnego "bagażu doświadczeń" daleko mi jeszcze do samodzielnej pracy, wejścia na rynek i swobodnego poruszania się w temacie. Zaczęłam więc szukać wsparcia — w głównej mierze na grupach tematycznych na Facebooku, gdzie właśnie "spotkałam" Elę Nieradko po raz pierwszy.

 

Wybrałam mentoring do zawodu zamiast kompletnego kursu dla wirtualnych asystentek, ponieważ część umiejętności już posiadam. Wolałam więc skupić się na innych obszarach do rozwoju w tym kierunku.

Zdecydowałam się na wdrożenie z Elą ze względu na jej najdłuższe doświadczenie w branży, największy autorytet oraz moją potrzebę podniesienia swoich kompetencji zarówno miękkich, jak i sprzedażowych.

Pomimo tego, że moje wdrożenie dobiegło końca, Ela jest dla mnie wsparciem po dziś dzień. Wiem, że mogę na nią liczyć, odpowie na każde pytanie, wskaże rozwiązanie problemu lub sytuacji.

 

Życzę każdej aspirującej do bycia wirtualną asystentką dziewczynie, aby spotkała na swojej drodze osobę tak ciepłą i zaangażowaną.

Dodatkowo równolegle w trakcie trwania wdrożenia przeszłam przez procedurę uzyskania dofinansowania na otwarcie działalności gospodarczej jako wirtualna asystentka i głównie dzięki współpracy z Elą już na starcie firmy mam klientów płacących za moje usługi.

 

Kliknij tu i zobacz case study napisane przez Agnieszkę.

Mentoring u Eli – to od tego powinno się zaczynać, jak już jesteśmy zdecydowani na wirtualną asystę.

 

Z czystym sumieniem mogę polecić. Dla mnie wielka wartość, wiedza i motywacja do działania.

 

Wiele osób wchodzi najpierw w wiele kursów i zaczyna się kołowrotek w pędzie po wiedzę.

A potem nadmiar wykupionych kursów, ilość informacji z różnych stron przytłacza. Ja tak miałam. Zaczęłam od sporego kursu, ale w efekcie ciągle czułam niedosyt, ale też mnie to po części wypalało.

 

Gdy tylko odkryłam Elę i rozpoczęłam mentoring, wiele rzeczy się rozjaśniło.

 

Ela posiada ogrom wiedzy, którą się dzieli. Wspiera na każdym kroku. Pomaga przepracować na bieżąco wątpliwości, pytania i problemy. Podchodzi indywidualnie do każdej osoby.

 

Dodatkowo miałam możliwość współpracować z Elą przy jej konferencjach, co było świetną praktyką, z której wiele wyciągnęłam. Polecam bez dwóch zdań!!!

Do Eli trafiłam na mentoring na samym początku drogi do bycia wirtualną asystentką. Miałam w głowie świeży pomysł na siebie, miliard obaw i wątpliwości, i cała byłam jakaś taka rozedrgana.

 

Ela pomogła mi wystartować i przeprowadziła przez najtrudniejszy moment. Moment, w którym pojawia się w głowie pustka i tyle jest do zrobienia, do nauczenia się, do poznania, że nie wiadomo, od czego właściwie zacząć.

 

Cierpliwie i spokojnie zadawała mi kolejne pytania, które były kluczowe, żeby ruszyć. Pokazywała kolejne narzędzia, aplikacje, programy, które według jej oceny były warte uwagi.

 

„Pamiętaj, nie musisz być jak wszystkie wirtualne asystentki. Ma być po Twojemu i w zgodzie z Tobą” to jedno ze zdań, które do mnie trafiło i dało mi trochę więcej spokoju i pewności, że tak ma właśnie być.

 

Już w pierwszym miesiącu mentoringu zdobyłam 2 klientów, z którymi współpracuję do dziś. Dzięki niej mój start w zawodzie był łatwiejszy, bez stresu i presji.

 

Polecam mentoring u Eli każdej osobie, która boi się zacząć, potrzebuje wsparcia we wdrożeniu do zawodu wirtualnej asystentki.

 

Inwestycja w mentoring zwróci się bardzo szybko, a wiedza i pewność siebie zdobyta dzięki Eli zostanie już na zawsze.

 

Na mentoring zdecydowałam się na samym początku mojego działania jako wirtualna asystentka.

 

Uważałam, że mimo ukończonych 2 kursów na wirtualną asystentkę, które nauczyły mnie narzędzi do pracy, potrzebuję "opieki" kogoś, kto w tym działa dobrych parę lat.

 

Nie żałuję decyzji, ponieważ od początku Ela pokierowała mną w dobrym kierunku.

 

Podpowiedziała mi jak skutecznie mailowo komunikować się z potencjalnymi klientami. Razem pracowałyśmy nad moją ofertą.

 

Omawiałyśmy przypadki mojej współpracy z klientami: co robię dobrze, a co źle.

 

Polecam każdemu, kto działa jako wirtualna asystentka, ale nie idzie mu pozyskiwanie klientów.

Na mentoring zdecydowałam się w momencie, gdy doszłam do ściany będąc wirtualną asystentką. Czułam, że to nie jest do końca to, co chciałabym robić, ale nie wiedziałam, w którą stronę pójść. Kręciłam się w kółko i potrzebowałam kogoś, kto pokaże mi różne możliwości i jednocześnie pomoże odkryć to, w czym jestem najlepsza.

 

Od dłuższego czasu obserwowałam Elę, byłam w jej grupie na Facebooku i czułam, że to jest dla mnie odpowiednia osoba.

 

Spotkania odbywały się w super atmosferze, „zadania domowe” zmuszały do zatrzymania się i głębszego zastanowienia. Jednocześnie z każdym spotkaniem czułam, że posuwam się do przodu i że odnajduję mój kierunek.

 

Mentoring wpłynął ogromnie na to, w którym miejscu jestem teraz. Najpierw byłam wirtualną asystentką ze specjalizacją, a od listopada 2021 kompletnie odcięłam się od wirtualnej asysty i zajmuję się teraz tylko i wyłącznie postprodukcją wideo.

 

I to było najlepsze, co mogłam dla siebie zrobić! Spełniam się, realizuję, pracuję z fantastycznymi Kobietami (i Mężczyznami też) i cały czas chcę więcej od siebie i od moich działań.

 

Mentoring z Elą polecam każdej wirtualnej asystentce – czy początkującej, czy tej, która stoi na rozdrożu. Trafnie zadane pytania spowodują, że się zatrzymasz i zajrzysz w głąb siebie.

 

Z pomocą Eli odkryjesz swój potencjał i nauczysz się go wykorzystywać w 120%!

 

Wiem wszystko, chcę poznać aktualną cenę. 

Pokaż, na czym polega Specjalna Cena

To o mnie, chcę zobaczyć szczegóły

Dla kogo jest ten program Wirtualna Asysta?

Program jest dla Ciebie, jeśli:

 

👉 chcesz wrócić do aktywności zawodowej po przerwie, ale szukasz większej elastyczności niż praca na etacie,

👉 zaczynasz karierę zawodową lub planujesz się przebranżowić,

👉 chcesz zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do wspierania innych przedsiębiorców,

👉 działasz już w wirtualnej asyście, ale czujesz, że nie wykorzystujesz całego potencjału tego nowego zawodu,

👉 masz świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,

👉 nie chcesz tracić czasu i swojej energii na długie dojazdy,

Mam wszystkie informacje - pokaż szczegóły

Znam Cię - pokaż szczegóły

Po warsztatach będziesz mogła z czystym sumieniem podjąć decyzję czy chcesz się rozwijać jako wirtualna asystentka, ale może się też okazać, że to droga zupełnie nie dla Ciebie.

Chcesz strategicznie i płynnie wejść w zawód wirtualnej asysty?
W 4 miesiące zdobądź kompetencje niezbędne 
do wykonywania zawodu wirtualnej asystentki, wirtualnego asystenta. 

Czym jest program edukacyjny Wirtualna Asysta?

Co mogę Ci zagwarantować, jeśli zdecydujesz się na udział w programie?

 

➡️ spotkania mają formułę blended learning  - otrzymasz materiały audio/wideo, quizy, zadania domowe, warsztaty - wszystko po to, abyś maksymalnie utrwaliła informacje i przygotowała się do pozyskiwania i współpracy z klientami

➡️ kompetencje twarde - pokażę Ci od zaplecza konkretne umiejętności i programy, które powinnaś znać wchodząc w świat wirtualnej asysty,

➡️ nie omawiam programów i umiejętności oderwanych od kontekstu - np. przy warsztacie "Gdy klient chce podcast/vlog", najpierw w materiałach nagranych pokazuję Ci aplikacje i procesy/procedury, o których powinnaś wiedzieć, a potem na żywo ćwiczymy różne możliwe scenariusze takich współprac,

➡️ wsparcie mentoringowe - zaopiekowanie się tematami miękkimi i tymi, które są z zakresu tzw. doświadczenia biznesowego. 

 

 

 

IMOK jest Placówką Oświatową podlegająca pod Ministerstwo Edukacji Narodowej.

A w listopadzie 2022 Instytut przeszedł również pozytywnie audyt certyfikacyjny Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymując Certyfikat ISO 9001!

 

Co te dwa fakty oznaczają dla Ciebie? 

 

➡️ Możesz starać się o dofinansowanie szkolenia, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

➡️ Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzymasz certyfikat na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

 

 

Od 2010 roku zawodowo związana z wirtualną asystą, od 2015 pomaga innym zostać wirtualną asystentką.

Jestem opiekunem merytorycznym programu edukacyjnego Wirtualna Asysta. 

Mam wiedzę i doświadczenie, żeby pomóc Ci szybciej zmienić zawód i wirtualnie asystować przedsiębiorcom, ale dlaczego akurat mi miałabyś zaufać?

Już wiem wszystko, przechodzę do oferty

To pierwsza edycja programu edukacyjnego, ale możesz zobaczyć oceny pracy ze mną z mentoringów i konsultacji:

Jestem opiekunem merytorycznym programu edukacyjnego Wirtualna Asysta, organizowanego przez Instytut Marki Online i Komunikacji.

 

Od 2010 roku działam online. 

Zaczynałam jako wirtualna asystentka. 

Aktualnie jestem zdalnym projekt managerem i strategiem rozwoju marki online. 

 

Pomagam:

👉 przedsiębiorcom

👉 freelancerom

👉 wirtualnym asystentkom

przenieść ich umiejętności i doświadczenie do onlajnów. 

 

Wspieram w rozwijaniu skrzydeł na poziomie:

👉 przekwalifikowania (zawodowego i profilu działalności biznesu)

👉 strategicznym (pomagam tworzyć i optymalizować strategie rozwoju i osiągania celów)

👉 managerskim (namacalnie, krok po kroku, prowadzę od pomysłu do efektu; 

na ile to możliwe w zmieniających się okolicznościach projektu, chronię ich właścicieli przed zimnymi prysznicami). 

 

Chcesz obniżyć cenę?

Specjalnie dla Ciebie mam przygotowany kod obniżający wartość zamówienia o 10%.

Są to w zasadzie dwa kody:

1. gdy płacisz całą kwotę od razu - w koszyku wpisz: el@nieradko-j10

2. gdy chcesz płacić w kilku transzach, cyklicznie - w koszyku wpisz: el@nieradko-cy10

 

 

Jak skorzystać?
Chcesz poznać wirtualną asystę? Świetnie:

🤩  Kliknij w przycisk poniżej.

🤩 Wybierz interesującą Cię opcję płatności.

🤩 Skopiuj kod rabatowy podany wyżej.

🤩 Dodaj kod rabatowy w podsumowaniu zamówienia.

🤩 Zapłać.

🤩 Spotkamy się 05.08.2023 🤩

Nie musisz mnie dłużej przekonywać

Harmonogram programu edukacyjnego Wirtualna Asysta

Ważne daty i informacje:

 

Spotkamy się 15. razy na żywo - warsztaty. Dodatkowo (w innych terminach) spotykasz się z zaproszonymi ekspertami - księgową i prawniczką. 

 

Przed każdym spotkaniem otrzymasz materiały w formie: wideo, pdf'y, quiz'y, zadania domowe.

Spotykamy się w soboty, w godzinach 11-13. 

 

Pierwsze spotkanie: 05.08.2023

 

 

Jakie tematy poruszymy?

 

Moduł 1: Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową

 

Opis: Sprawdzisz, na jakim etapie jesteś teraz. Ustalisz co już masz. Spiszesz to, zewidencjonujesz. Ustalisz i strategicznie zaplanujesz kolejne etapy zmiany zawodowej.

Warsztat: Uzyskasz feedback na temat Twoich aktualnych zasobów. Omówimy jak strategicznie zaplanować kolejne etapy zmiany zawodowej z wykorzystaniem Asany.

 

 

Moduł 2: Zadania administracyjne i back office firmy klienta

 

Opis: Dowiesz się na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

 

Warsztat: Omówimy pierwszy scenariusz współpracy z klientem, który chce wsparcia z zakresu back office i obsługi klienta.

 

 

Moduł 3: Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście

 

Opis: Dowiesz się na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

 

Warsztat: Mówimy drugi scenariusz współpracy: klient chce oddelegować zadania z zakresu social media.

 

 

Moduł 4: Projekt ebook, książka, materiały reklamowe - zadania wirtualnej asysty

 

Opis: Poznasz perspektywę całego projektu, a nie jego wycinka, dzięki czemu lepiej zrozumiesz dlaczego potrzebne są poszczególne elementy, aby uzyskać efekt finalny pod postacią e-booka, książki, czy materiałów reklamowych.

 

Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w tworzeniu e-booka/książki/materiałów reklamowych.

 

 

Moduł 5: Podcast, vlog - zadania wirtualnej asysty

 

 

Opis: Wspieranie podcastera, czy vlogera, to nie tylko obróbka audio/wideo. Dowiesz się jakie wsparcie możesz takiemu klientowi zaoferować. Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

 

Warsztat: Poznasz kolejny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

 

 

Moduł 6: Blog, strona internetowa - zadania wirtualnej asysty

 

Opis: Pomoc w tworzeniu bloga, to nie tylko copywriting. Nie trzeba umieć tworzyć strony internetowe, aby wspierać klienta w dbaniu o jego stronę. Dowiesz się na czym konkretnie polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem/stroną internetową.

 

Warsztat: Poznasz następny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu bloga/strony internetowej.

 

 

Moduł 7: Czego potrzebuje biznes - zorganizuj się

 

Opis: Omówimy potrzebne kompetencje miękkie. Wypracujesz swoją wizję idealnego klienta i klienta, z którym współpracować nie chcesz. Zobaczysz, jak możesz zarządzić swoim czasem i współpracą z klientami, aby uniknąć złej wielozadaniowości.

 

Warsztat: Zorganizujesz swój back office. Ułożysz swoje umiejętności we wstępną ofertę, zaplanujesz stworzenie portfolio.

 

 

Moduł 8: Formalno-prawne aspekty działania. Spotkanie z prawnikiem.

 

Opis: Poznasz wady i zalety możliwych form prowadzenia działalności. Dowiesz się jakie masz obowiązki w zakresie przestrzegania RODO.

 

Warsztat: Poznasz alternatywne możliwości współpracy z klientem: USEME, Twój StartUP, Inkubator przedsiębiorczości - wady i zalety.

 

 

Moduł 9: Formalno-księgowe aspekty działania. Spotkanie z księgową.
 

 

Opis: Dowiesz się jakie składki zapłacisz w zależności od wybranej formy działalności. Kiedy i jak zarejestrować firmę. Co może być kosztem i kiedy musisz zarejestrować się do VAT?

 

Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach wycenianie pracy, w tym uczciwą wymianę barterową.

 

 

Moduł 10: Jak Cię widzą, tak Cię piszą - przygotuj się do pozyskiwania klienta

 

Opis: Dowiesz się co zrobić, aby skutecznie zadbać o swoją markę i jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.

 

Warsztat: Dowiesz się jak prezentować dotychczasowe doświadczenie i umiejętności, aby już na starcie odpowiedzieć na większość pytań potencjalnego klienta.

 

 

Moduł 11: Pozyskiwanie klienta - gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą

 

Opis: Masz już przygotowane zaplecze, czas wyjść do klienta z ofertą. Gdzie szukać zleceń. Jak docierać do osób, które oficjalnie nikogo nie szukają. Jak profesjonalnie się przedstawić.

 

Warsztat: Przećwiczysz i zaplanujesz działania prospectingowe (szukanie i identyfikowanie klienta + pierwszy kontakt z potencjalnym klientem).

 

 

Moduł 12: Pozyskiwanie klienta - rozmowa o współpracy

 

Opis: Dowiesz się jak skutecznie poprowadzić spotkanie z przedsiębiorcą, który jest potencjalnie zainteresowany współpracą z Tobą, aby zwiększyć swoje szanse na nawiązanie współpacy.

 

Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach rozmowy handlowe z klientami i komunikację już po zakończonej rozmowie.

 

Moduł 13: Trudne sytuacje w relacjach z klientami

 

Opis: Sytuacje trudne, stresowe, zdarzają się w każdej relacji. Również we współpracach z klientami. Przygotuj się na nie: wiedząc czego się możesz spodziewać, możesz lepiej zareagować.

 

Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach jak reagować na sytuacje nietypowe i jak poprowadzić komunikację.

 

 

Moduł 14: Kompetencje managerskie

 

Opis: Dowiesz się, czy posiadasz kompetencje managerskie i jak one wpływają na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady zarządzania i pracy w asanie, aby móc w niej zaplanować dowolny projekt

 

Warsztat: Przećwiczysz planowanie pierwszego projektu.

 

 

Moduł 15: Przygotowanie do egzaminu

 

Opis: Omówimy przykładowe pytania na egzaminie. Pokażę Ci, co jest ważne dla klienta z biznesowego puntu widzenia.

 

 

Egzamin

 

 

Otrzymanie certyfikatu z MEiN

 

OBM Elżbieta Nieradko 

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

NIP: 5213641211

e-mail: elzbieta@nieradko.pl

rozmowa telefoniczna

 

 

 

@2010 - 2023 Copyright by Elżbieta Nieradko.