Kurs Wirtualnej Asysty był do tej pory jednym z najlepszych edukacyjnych projektów, w jakich uczestniczyłam. Uważam, że jest tak głównie za sprawą prowadzącej. To doskonała edukatorka. Przekazuje ogromnie dużo wiedzy merytorycznej w sposób przystępny i zwięzły.
Ze spokojem i opanowaniem odpowiadając na wszelkie pytania, zaspokajając w ten sposób potrzeby wszystkich uczestniczek/uczestników szkolenia. Ela daje świetne wsparcie w każdym aspekcie, jeżeli tylko odpowiednio się zaangażujemy.
Co warto zrobić, ponieważ wiedza praktyczna jest niezastąpiona, a to właśnie w mojej opinii wyróżnia ten kurs.
Wartość, jaką dało mi uczestnictwo w tym szkoleniu znacznie przekracza w mojej opinii założenia organizatorów.
Wyniosłam z niego nie tylko wiedzę na temat organizacji pracy jako Wirtualna Asysta, ale również praktyczne wskazówki na temat prowadzenia własnego biznesu. To, na jakiej płaszczyźnie powinnam popracować nad swoim osobistym rozwojem, oraz jak budować relacje biznesowe, aby mi służyły.
Dlatego chętnie będę polecać dalej ten jak i inne kursy IMOKu.
Karolina Woźniak-Wielorańska
Zapisałam się na kurs Wirtualna Asysta z ogromną nadzieją i nie zawiodłam się. Ela naprawdę świetnie potrafi przygotować. Na kursie omawiane są zagadnienia kompetencji miękiich - poznajemy siebie, poznajemy to co mamy, umiemy. Uświadamiamy sobie, że umiemy dużo więcej niż nam się wydaje.
Ponadto uczyliśmy się zadań wykonywanych przez wirtualne asystentki.
Polecam serdecznie każdej osobie, która zastanawia się, od czego zacząć. Nie wie, co ma zrobić, w którym kierunku skierować pierwsze kroki.
Posłuchaj całej opinii:
Julia Piskalska
Przystąpiłam do szkolenia w zawodzie wirtualnej asystentki, ponieważ zdecydowałam się zainwestować w siebie i rozwój kompetencji przyszłości.
(...)Podczas szkolenia zdobyłam wiedzę na temat skutecznej komunikacji, negocjacji oraz umiejętności pracy zespołowej. Wszystkie te umiejętności są niezwykle cenne i przydatne nie tylko w zawodzie wirtualnej asystentki, ale także w innych dziedzinach życia.
Z całą pewnością poleciłabym to szkolenie każdemu, kto chce rozwijać się w obszarze pracy online i zdobyć umiejętności, które są coraz bardziej poszukiwane.
To szkolenie może być również wartościowe dla osób, które już pracują jako asystenci, ale chcą poszerzyć swoje umiejętności i dostosować się do zmieniających się trendów.
Podsumowując:
decyzja o przystąpieniu do szkolenia w zawodzie wirtualnej asysty była dla mnie strategicznym krokiem
inwestowanie w siebie i w rozwój kompetencji przyszłości pozwoli mi na elastyczność pracy, zdobycie cennych umiejętności oraz możliwość pracy z klientami na całym świecie.
Posłuchaj całej opinii:
Katarzyna Trawczyńska
Zdecydowałam się na kurs wirtualna asysta na platformie IMOK, ponieważ chcę zacząć pracę zdalną w mediach społecznościowych.
W kursie jest bardzo dużo potrzebnej wiedzy - od teorii, po praktykę i sprawy związane z prowadzeniem firmy, czyli wszystko, co jest nam potrzebne na starcie.
Wykłady były na luzie. Mogłyśmy się dopytać o wszystko. Widać było zaangażowanie prowadzącej.
Oprócz plików z teorią miałyśmy też zajęcia praktyczne. Dostałyśmy bardzo dużo informacji.
Dzięki temu, że dostęp do platformy mamy na rok, daje nam to czas na przetworzenie wszystkiego w swoim czasie i powrócenie.
Polecam ten kurs przede wszystkim osobom, które chcą zacząć zupełnie inną pracę.
Posłuchaj całej opinii:
Agata Matwiejczuk
Chciałabym bardzo polecić kurs Wirtualnej Asysty w Instytucie Marki Online i Komunikacji osobom, które tak jak ja, dążą do poszerzenia zakresu swoich zawodowych umiejętności - zwłaszcza pod kątem pracy online.
Program kursu jest bogaty i daje wystarczającą bazę teoretyczno-praktyczną do podjęcia pracy w zawodzie Wirtualnej Asysty. Zajęcia prowadzone są przez kompetentnych, otwartych i przy tym sympatycznych specjalistów. Bez obaw można zadać najbardziej nietypowe pytanie.
Główna prowadząca program, P. Elżbieta Nieradko, duży nacisk kładzie na ćwiczenia praktyczne. Jest to bardzo ważne, gdyż większość kursantów po raz pierwszy w czasie kursu miała styczność z niezbędnymi dla WA aplikacjami.
Bardzo ciekawa i wygodna formuła szkolenia powoduje absolutną chęć do przerabiania materiału. Po każdych zajęciach można zweryfikować zdobytą wiedzę poprzez quiz.
Kurs Wirtualnej Asysty w IMOK wzbogacił mnie o kolejne kompetencje, wartościową wiedzę i dodał pewności siebie. Jest to jeden z zawodów przyszłości, więc warto zainwestować w nowe kwalifikacje i dostosować się do aktualnych trendów na rynku pracy. Z pełnym przekonaniem polecam!".
Dorota Dębicka
Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowy zawód to serdecznie polecam szkolenie “Wirtualna Asysta” od Instytutu Marki Online i Komunikacji.
Na kurs zapisałam się, aby sprawdzić co takiego niezwykłego robi ta “wirtualna asystentka” i totalnie przepadłam.
Nie spodziewałam się tak solidnego merytorycznie kursu z doświadczoną i bardzo miłą prowadzącą.
Poruszane były tu chyba wszystkie możliwe aspekty pracy jako WA tj.:
Ponadto zorganizowano też spotkanie z księgową i prawniczką, gdzie mogłyśmy się przygotować do pracy jako WA od strony prawnej i finansowej.
W czasie wszystkich zajęć live miałyśmy ciągły kontakt z prowadzącą i mogłyśmy wymienić się swoimi spostrzeżeniami oraz rozwiać wszelkie nasze wątpliwości.
Na pewno będę mile wspominać ten kurs, ponieważ dzięki wiedzy w nim zdobytej, mam w planach rozpocząć moją karierę jako Wirtualna Asystentka! Jeszcze raz polecam wszystkim!
Jolanta Bubka
Na udział w kursie „Wirtualna Asysta” zdecydowałam się, ponieważ od dawna planowałam zmianę kwalifikacji, a sytuacja w mojej pracy dała mi impuls do podjęcia tej decyzji w momencie, kiedy rozpoczynały się zapisy na drugą edycję.
Wcześniej uczestniczyłam już w różnych darmowych szkoleniach dla wirtualnych asystentek, ale zdawałam sobie sprawę, że potrzebuję czegoś więcej, więc rozglądałam się za płatnym szkoleniem. Ostatecznie spośród kilku opcji wybrałam kurs IMOKu i naprawdę nie żałuję.
Był on dla mnie odpowiedni, ponieważ oferował certyfikat ukończenia, na czym mi zależało. W tamtym momencie myślałam, że dużo już wiem i będzie to raczej formalność, ale bardzo się myliłam. Ela, która jest opiekunką kursu jako pierwsza otworzyła mi oczy na to, jak wiele jest możliwości rozwoju w pracy jako WA.
Jestem bardzo zadowolona z jakości kursu, co przede wszystkim zawdzięczam Eli Nieradko.
Jest to osoba niezwykle kompetentna i doświadczona i pełna profesjonalizmu.
Zawsze była dostępna dla nas, aby udzielić wsparcia i pozytywnych słów, ale również była obiektywna i szczerze mówiła, co powinno się poprawić. Z reszta w dalszym ciągu można liczyć na jej wsparcie, pomimo zakończenia zajęć.
Kurs ten był bardzo dobrze zorganizowany, otrzymaliśmy ogrom materiałów, do których na pewno będę wracać.
Zdecydowanie poleciłabym ten kurs osobom, które szukają zmiany w swoim życiu, nawet jeśli nie są do końca pewne, w jakim kierunku chciałyby iść. Program kursu był bardzo obszerny i można go dostosować do swoich potrzeb i oczekiwań. Wiedza, którą zdobyłam, jest naprawdę uniwersalna i przydatna, nie tylko w roli wirtualnej asystentki, ale również w wielu innych zawodach.
Jestem wdzięczna, że miałam okazję wziąć udział w tym kursie i chciałabym również podziękować Eli za jej profesjonalizm i wsparcie. To doświadczenie było dla mnie niezwykle wartościowe i chociaż na razie dałam sobie czas i próbuje różnych rzeczy to na pewno zrobiłam ogromny krok do przodu.
Katarzyna Łubian
Ukończyłam drugą edycję programu "Wirtualna Asysta' i chciałabym się podzielić swoją opinią.
Jestem bardzo zadowolona z możliwości wzięcia udziału w tak świetnej przygodzie, jaką był ten kurs i polecam wszystkim, którzy są zainteresowani pracą jako wirtualna asystentka.
Kurs był niezwykłym źródłem i oferował mnóstwo wartościowych materiałów, które są aktualizowane nawet po zakończeniu szkolenia i są one dostępne przez rok czasu. Uważam to za bardzo duży plus.
Ela Nieradko to cudowna prowadząca z ogromną wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie. Jej wykłady były jasne, zrozumiałe i interesujące.
Ela dzieliła się nie tylko wiedzą teoretyczną, ale także swoimi doświadczeniami plus na każde pytanie zawsze udzielała odpowiedzi, zawsze można było do niej napisać. Na kursie czułam się bardzo zaopiekowana, nawet po jest super kontakt.
Ciekawym aspektem szkolenia były zadania praktyczne i ćwiczenia. Dzięki czemu można było wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i otrzymać feedback.
Jeśli ktoś się zastanawia, czy dołączyć to nie ma nad czym. Najlepszą moją decyzją w tym roku było wykupienie szkolenia "Wirtualna Asysta" od Instytutu Marki Online i Komunikacji.
Agnieszka Dziedowicz
Program jest dla Ciebie, jeśli:
👉 chcesz wrócić do aktywności zawodowej po przerwie, ale szukasz większej elastyczności niż praca na etacie,
👉 zaczynasz karierę zawodową lub planujesz się przebranżowić,
👉 chcesz zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do wspierania innych przedsiębiorców,
👉 działasz już w wirtualnej asyście, ale czujesz, że nie wykorzystujesz całego potencjału tego nowego zawodu,
👉 masz świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
👉 nie chcesz tracić czasu i swojej energii na długie dojazdy,
Co mogę Ci zagwarantować, jeśli zdecydujesz się na udział w programie?
➡️ spotkania mają formułę blended learning - otrzymasz materiały audio/wideo, quizy, zadania domowe, warsztaty - wszystko po to, abyś maksymalnie utrwaliła informacje i przygotowała się do pozyskiwania i współpracy z klientami
➡️ kompetencje twarde - pokażę Ci od zaplecza konkretne umiejętności i programy, które powinnaś znać wchodząc w świat wirtualnej asysty,
➡️ nie omawiam programów i umiejętności oderwanych od kontekstu - np. przy warsztacie "Gdy klient chce podcast/vlog", najpierw w materiałach nagranych pokazuję Ci aplikacje i procesy/procedury, o których powinnaś wiedzieć, a potem na żywo ćwiczymy różne możliwe scenariusze takich współprac,
➡️ wsparcie mentoringowe - zaopiekowanie się tematami miękkimi i tymi, które są z zakresu tzw. doświadczenia biznesowego.
|
|
Mam wiedzę i doświadczenie, żeby pomóc Ci szybciej zmienić zawód i wirtualnie asystować przedsiębiorcom, ale dlaczego akurat mi miałabyś zaufać?
Jestem opiekunem merytorycznym programu edukacyjnego Wirtualna Asysta, organizowanego przez Instytut Marki Online i Komunikacji.
Od 2010 roku działam online.
Zaczynałam jako wirtualna asystentka.
Aktualnie jestem zdalnym projekt managerem i strategiem rozwoju marki online.
Pomagam:
👉 przedsiębiorcom
👉 freelancerom
👉 wirtualnym asystentkom
przenieść ich umiejętności i doświadczenie do onlajnów.
Wspieram w rozwijaniu skrzydeł na poziomie:
👉 przekwalifikowania (zawodowego i profilu działalności biznesu)
👉 strategicznym (pomagam tworzyć i optymalizować strategie rozwoju i osiągania celów)
👉 managerskim (namacalnie, krok po kroku, prowadzę od pomysłu do efektu;
na ile to możliwe w zmieniających się okolicznościach projektu, chronię ich właścicieli przed zimnymi prysznicami).
Specjalnie dla Ciebie mam przygotowany kod obniżający wartość zamówienia o 10%.
Są to w zasadzie dwa kody:
1. gdy płacisz całą kwotę od razu - w koszyku wpisz: el@nieradko-j10
2. gdy chcesz płacić w kilku transzach, cyklicznie - w koszyku wpisz: el@nieradko-cy10
Jak skorzystać?
Chcesz poznać wirtualną asystę? Świetnie:
🤩 Kliknij w przycisk poniżej.
🤩 Wybierz interesującą Cię opcję płatności.
🤩 Skopiuj właściwy kod rabatowy:
el@nieradko-j10 - gdy płacisz jednorazowo
el@nieradko-cy10 - gdy płacisz w ratach
🤩 Dodaj kod rabatowy w podsumowaniu zamówienia"
🤩 Dokonaj płatności, aby zarezerwować sobie miejsce w 4. edycji.
Ważne daty i informacje:
Spotkamy się 15. razy na żywo ( w każdą sobotę od 27.01.2024) - warsztaty. Dodatkowo (w innych terminach) spotykasz się z zaproszonymi ekspertami - księgową i prawniczką.
Przed każdym spotkaniem otrzymasz materiały w formie: wideo, pdf'y, quiz'y, zadania domowe.
Spotykamy się w soboty, w godzinach 11-13.
Pierwsze spotkanie: 27.01.2023
Jakie tematy poruszymy?
Moduł 1: Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową
Opis: Sprawdzisz, na jakim etapie jesteś teraz. Ustalisz co już masz. Spiszesz to, zewidencjonujesz. Ustalisz i strategicznie zaplanujesz kolejne etapy zmiany zawodowej.
Warsztat: Uzyskasz feedback na temat Twoich aktualnych zasobów. Omówimy jak strategicznie zaplanować kolejne etapy zmiany zawodowej z wykorzystaniem Asany.
Moduł 2: Zadania administracyjne i back office firmy klienta
Opis: Dowiesz się na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.
Warsztat: Omówimy pierwszy scenariusz współpracy z klientem, który chce wsparcia z zakresu back office i obsługi klienta.
Moduł 3: Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście
Opis: Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.
Warsztat: Mówimy drugi scenariusz współpracy: klient chce oddelegować zadania z zakresu social media.
Moduł 4: Projekt ebook, książka, materiały reklamowe - zadania wirtualnej asysty
Opis: Poznasz perspektywę całego projektu, a nie jego wycinka, dzięki czemu lepiej zrozumiesz dlaczego potrzebne są poszczególne elementy, aby uzyskać efekt finalny pod postacią e-booka, książki, czy materiałów reklamowych.
Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w tworzeniu e-booka/książki/materiałów reklamowych.
Moduł 5: Podcast, vlog - zadania wirtualnej asysty
Opis: Wspieranie podcastera, czy vlogera, to nie tylko obróbka audio/wideo. Dowiesz się jakie wsparcie możesz takiemu klientowi zaoferować. Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.
Warsztat: Poznasz kolejny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.
Moduł 6: Blog, strona internetowa - zadania wirtualnej asysty
Opis: Pomoc w tworzeniu bloga, to nie tylko copywriting. Nie trzeba umieć tworzyć strony internetowe, aby wspierać klienta w dbaniu o jego stronę. Dowiesz się na czym konkretnie polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem/stroną internetową.
Warsztat: Poznasz następny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu bloga/strony internetowej.
Moduł 7: Czego potrzebuje biznes - zorganizuj się
Opis: Omówimy potrzebne kompetencje miękkie. Wypracujesz swoją wizję idealnego klienta i klienta, z którym współpracować nie chcesz. Zobaczysz, jak możesz zarządzić swoim czasem i współpracą z klientami, aby uniknąć złej wielozadaniowości.
Warsztat: Zorganizujesz swój back office. Ułożysz swoje umiejętności we wstępną ofertę, zaplanujesz stworzenie portfolio.
Moduł 8: Formalno-prawne aspekty działania. Spotkanie z prawnikiem.
Opis: Poznasz wady i zalety możliwych form prowadzenia działalności. Dowiesz się jakie masz obowiązki w zakresie przestrzegania RODO.
Warsztat: Poznasz alternatywne możliwości współpracy z klientem: USEME, Twój StartUP, Inkubator przedsiębiorczości - wady i zalety.
Moduł 9: Formalno-księgowe aspekty działania. Spotkanie z księgową.
Opis: Dowiesz się jakie składki zapłacisz w zależności od wybranej formy działalności. Kiedy i jak zarejestrować firmę. Co może być kosztem i kiedy musisz zarejestrować się do VAT?
Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach wycenianie pracy, w tym uczciwą wymianę barterową.
Moduł 10: Jak Cię widzą, tak Cię piszą - przygotuj się do pozyskiwania klienta
Opis: Dowiesz się co zrobić, aby skutecznie zadbać o swoją markę i jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.
Warsztat: Dowiesz się jak prezentować dotychczasowe doświadczenie i umiejętności, aby już na starcie odpowiedzieć na większość pytań potencjalnego klienta.
Moduł 11: Pozyskiwanie klienta - gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą
Opis: Masz już przygotowane zaplecze, czas wyjść do klienta z ofertą. Gdzie szukać zleceń. Jak docierać do osób, które oficjalnie nikogo nie szukają. Jak profesjonalnie się przedstawić.
Warsztat: Przećwiczysz i zaplanujesz działania prospectingowe (szukanie i identyfikowanie klienta + pierwszy kontakt z potencjalnym klientem).
Moduł 12: Pozyskiwanie klienta - rozmowa o współpracy
Opis: Dowiesz się jak skutecznie poprowadzić spotkanie z przedsiębiorcą, który jest potencjalnie zainteresowany współpracą z Tobą, aby zwiększyć swoje szanse na nawiązanie współpacy.
Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach rozmowy handlowe z klientami i komunikację już po zakończonej rozmowie.
Moduł 13: Trudne sytuacje w relacjach z klientami
Opis: Sytuacje trudne, stresowe, zdarzają się w każdej relacji. Również we współpracach z klientami. Przygotuj się na nie: wiedząc czego się możesz spodziewać, możesz lepiej zareagować.
Warsztat: Przećwiczysz na realnych case’ach jak reagować na sytuacje nietypowe i jak poprowadzić komunikację.
Moduł 14: Kompetencje managerskie
Opis: Dowiesz się, czy posiadasz kompetencje managerskie i jak one wpływają na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady zarządzania i pracy w asanie, aby móc w niej zaplanować dowolny projekt
Warsztat: Przećwiczysz planowanie pierwszego projektu.
Moduł 15: Przygotowanie do egzaminu
Opis: Omówimy przykładowe pytania na egzaminie. Pokażę Ci, co jest ważne dla klienta z biznesowego puntu widzenia.
Egzamin
Otrzymanie certyfikatu z MEiN
OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211
ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa
e-mail: elzbieta@nieradko.pl | rozmowa telefoniczna
@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko