🚀 10 miesięcy intensywnej nauki
🚀 10 modułów z praktycznymi zadaniami
🚀 Realne projekty, które musisz zrealizować, aby zaliczyć moduły
🚀 Portfolio i oferta gotowe do pokazania potencjalnym klientom
Sprawdź, co na Ciebie czeka w praktycznym szkoleniu dla przyszłych wirtualnych asystentek!
To zdecydowanie nie jest kolejny kurs do kupienia i odłożenia na wirtualną półkę. To kurs dla tych, którzy chcą prawdziwej zmiany i realnego wsparcia.
Masz materiał teoretyczny do opanowania.
Masz zadania do wykonania.
Masz realne terminy - jak w realnej współpracy.
✅ Praktyka zamiast teorii!
Każdy moduł to realne zadania/projekt, które wykonasz tak, jakbyś już pracowała z klientem.
Ważne: brak wykonania projektu/zadań oznacza brak zaliczenia modułu.
To nie jest szkolenie, w którym możesz się "poślizgać" i mieć "papierek".
✅ Gotowa oferta i portfolio na start!
Po zakończeniu szkolenia masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć pracę i zdobywać klientów.
Wynikiem każdego z modułów będzie utworzenie kolejnego elementu, który wykorzystasz w portfolio, ofercie i case study - będziesz miała wszystko, aby zaprezentować przyszłemu klientowi swoje umiejętności.
Ważne: będę dawała Ci uwagi i oczekiwała wdrożenia poprawek, jak w realniej współpracy, aby jakość wykonania zadań/projektów była na najlepszym z możliwych poziomów.
✅ Praca w profesjonalnych narzędziach biznesowych!
W trakcie trwania kursu korzystamy z narzędzi, z których ja korzystam w swoich zespołach i na stażach, czyli z Asany, narzędzi Google Workspace, Toggl i innych aplikacji, niezbędnych do wykonania zadań.
Ważne: komunikujemy się ze sobą tak jak w realnym zespole. W trakcie kursu nauczysz się jak współpracować z klientem online i zapewnić mu profesjonalne wsparcie.
✅ Opanujesz kluczowe umiejętności!
Od social media, przez montaż dłuższych i krótszych wideo, newslettery, e-booki, blogi i kursy online, aż po zadania administracyjne i sprzedażowe.
Ważne: w każdym z modułów dowiesz się jak wygląda cały projekt i kompleksowa współpraca, a nie tylko wykonywanie wyrwanych z kontekstu, pojedynczych, zadań.
✅ Bez pustych certyfikatów – liczą się efekty!
Otrzymasz zaświadczenie, w którym pokażemy Twoim przyszłym klientom Twoje umiejętności i efekty wykonanej przez Ciebie pracy.
Ważne: to nie będzie jednostronny dokument, w którym ja zaświadczam, a Twój klient musi wierzyć mi na słowo. Prowadzę kartę obserwacji każdego kursanta i w kilkustronicowym dokumencie znajdą się m.in. screeny z wykonanych przez Ciebie zadań, jak również moja opinia o poziomie komunikacji ze mną i innymi kursantami w zespole.
Kompetencje, których będziesz się uczyć "przejdą przez (Twoje) palce" - każdy moduł kończy się praktycznym zadaniem projektowym, które stanowić będzie część Twojego portfolio.
📆 10 miesięcy – 10 modułów = naprawdę przećwiczysz wykonywanie zadań, za które chętnie zapłacą Twoi przyszli klienci i zyskujesz feedback, a nie tylko przeglądasz lekcje na platformie a na spotkaniach zadajesz teoretyczne pytania
a co za tym idzie będziesz wiedziała:
ile czasu faktycznie Ci one zajmują (więc też jak je wycenić),
jakich informacji potrzebujesz od klienta, aby wykonać zlecenia (masz gotowy brief),
co dodać do oferty, a co z niej usunąć, ponieważ nie czujesz się dobrze w tych zadaniach,
zbudujesz portfolio/case study (i nie będziesz musiała do tego szukać współprac "za opinię", czy "do portfolio"), które będą Twoją wizytówką w trakcie rozmów z potencjalnymi klientami.
👩💻 Każdy moduł = realne zadanie, jak w pracy dla klienta.
🎥 1 spotkanie na żywo w tygodniu + materiały i nagrania na platformie = jesteśmy w stałym kontakcie i co tydzień uzyskujesz feedback o swoich postępach, a przy okazji zobaczysz jak wygląda przegląd projektów i statusów w zespole zdalnym.
🔧 Doświadczysz realnej współpracy zdalnej = skorzystasz z narzędzi i wykonasz zadania praktyczne, dokładnie tak, jak we współpracy z przyszłym klientem, kontakt z przyszłym klientem i perspektywa wykonywania zadań przestaną być "słoniem", czy też "żabą".
📖 Stworzysz własne portfolio, ofertę i case study = masz gotowe zaplecze do pozyskiwania klientów, jesteś lepiej przygotowana do sprawnego wejścia na rynek niż po skończeniu kursu z samą teorią, bez praktyki lub z praktyką traktowaną po macoszemu.
Moduł 6: E-book jako freebie/lead magnet z przygotowaniem zaplecza do kampanii sprzedażowej - zadania wirtualnej asystentki (sierpień 2025)
Szkolenie - skład e-booka: Canva, Ridero, Affinity Publisher.
Szkolenie - tworzenie Landing Page: Webwave, MailerLite, Gutenberg.
Szkolenie - tworzenie pozostałych stron - One Time Offer, Thank You Page.
Szkolenie - sekwencja powitalna po zapisie: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.
Zadanie: Złożenie e-booka na podstawie przesłanego tekstu Canva. Stworzenie Landing Page, One Time Offer, formularza zapisu, automatyzacji po zapisie i sekwencji powitalnej do złożonego e-booka - MailerLite i/lub Webwave.
Moduł 7: Kurs online - zadania wirtualnej asystentki (wrzesień 2025)
Szkolenie - montaż wideo do kursu online.
Szkolenie - osadzanie wideo na hostingach.
Szkolenie - tworzenie struktury kursu online: Publigo.
Szkolenie - obsługa kursanta i wsparcie w rozwiązywaniu wyzwań: Publigo.
Zadanie: Zmontowanie, podzielenie na lekcje 1 długiego nagrania i osadzenie go w istniejącym już kursie online w Publigo.
Moduł 8: Back office, zadania administracyjne, obsługa klienta (październik 2025)
Szkolenie - narzędzia Google Workspace.
Szkolenie - obsługa klienta zewnętrznego.
Szkolenie - obsługa klienta wewnętrznego.
Szkolenie - omowienie wykonania zadań z zakresu back office/administracja.
Zadanie: Przygotowanie i sformatowanie dokumentu, prezentacji, opracowanie arkusza z danymi, napisanie odpowiedzi na reklamację.
Moduł 9: Zorganizuj swój biznes (listopad 2025)
Szkolenie - tworzymy brief.
Szkolenie - tworzymy persony klienta i antyklienta.
Szkolenie - tworzymy ofertę.
Szkolenie - tworzymy cennik.
Szkolenie - tworzymy portfolio/case study.
Szkolenie - formalno-prawne aspekty działania.
Szkolenie - wewnętrzne procedury Twojego biznesu: onboarding klienta, zarządzanie współpracami, offboarding klienta; polityka cenowa.
Zadanie: Przygotowujesz finalną wersję swojej oferty, cennika, portfolio i case study.
Moduł 10: Pozyskuj klienta (grudzień 2025)
Szkolenie - jawny i ukryty rynek zleceń.
Szkolenie - jak wyjść z ofertą do klienta, który nie szuka wsparcia.
Szkolenie - największe błędy w pozyskiwaniu klientów.
Szkolenie - struktura ramowa rozmowy sprzedażowej.
Szkolenie - procedura po rozmowie sprzedażowej.
Zadanie: Dopracujesz punkty rozmowy sprzedażowej i dalszych kroków po tej rozmowie, ustalisz finalne wersje briefów.
Moduł 0: Wstęp (marzec 2025)
Dowiesz się jak poruszać się po platformie.
Poznasz zasady komunikacji w trakcie trwania kursu.
Pobierzesz harmonogram spotkań na żywo (czwartki godzi 10-12 czasu PL).
Szkolenie z Asany.
Szkolenie z narzędzi Google Drive.
Szkolenie z Toogl'a.
Zadania: założenie kont Gmail, Asana, Toogl (wszystkie w wersji bezpłatnej)
Moduł 1: Co już teraz musisz wiedzieć o biznesie online (marzec 2025)
Dowiesz się czym zajmuje się wirtualna asysta.
Ustalisz co już umiesz i ułożysz to w drafcie oferty.
Dowiesz się jak zdroworozsądkowo ustalać późniejsze kierunki rozwoju.
Omówimy kogo szukają klienci: osób multidyscyplinarnych czy specjalistów z konkretnych dziedzin.
Dowiesz się, jaka jest różnica pomiędzy pracownikiem a partnerem biznesowym.
Szkolenie - budowanie swojej marki i jej identyfikacja wizualna.
Szkolenie - szukanie zleceń/klientów.
Szkolenie - potencjalne trudne sytuacje w relacjach z klientami.
Zadania: wstępnie ustawiasz wygląd identyfikacji Twojej marki, oferty, portfolio, case study, wewnętrznego kodeksu działań
Moduł 2: Media społecznościowe (kwiecień 2025)
Poznasz Canvę i jej funkcje, które będą Ci potrzebne do prowadzenia kont w mediach społecznościowych.
Szkolenie z tworzenia materiałów graficznych i treści na media społecznościowe: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, Google Moja Firma.
Szkolenie z prowadzenia kont klientów w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Google Moja Firma.
Szkolenie z zakładania kont i ustawiania: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, Google Moja Firma.
Zadania: Stworzenie kilku kreacji na zadany temat i zaplanowanie ich w Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest.
Moduł 3: Blog/strona internetowa - zadania wirtualnej asystentki (maj 2025)
Szkolenie - zadania związane z prowadzeniem bloga:Webwave, Gutenberg.
Szkolenie - zadania związane z aktualizacją treści na stronach internetowych: Webwave, Gutenberg.
Szkolenie z tworzenia strony internetowej w Webwave.
Zadanie: Stworzenie artykułu blogowego na zadany temat i zaplanowanie jego publikacji na Webwave wg ustawionego wcześniej szablonu.
Moduł 4: Newsletter - zadania wirtualnej asystentki (czerwiec 2025)
Szkolenie - zakładanie konta: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.
Szkolenie - tworzenie szablonu wiadomości newsletterowej: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.
Szkolenie - dodawanie gotowego tekstu i grafik, oraz planowanie wysyłki newslettera: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.
Szkolenie - formularze zapisu: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.
Szkolenie - automatyzacje po zapisie na newsletter: MailerLite, GetResponse, ActiveCampaign.
Zadanie: Stworzenie treści i grafik do wiadomości newsletterowej, ustawienie ww MailerLite, zaplanowanie wysyłki.
Moduł 5: Videoblog - zadania wirtualnej asystentki (lipiec 2025)
Szkolenie - montaż wideo na potrzeby odcinka wideobloga: CapCut. Davinci Resolve.
Szkolenie - tworzenie i konfiguracja kanału na YouTube.
Szkolenie - dodawanie gotowego odcinka na hosting YouTube.
Szkolenie - recykling odcinka wideobloga do podcastu na Spotify (tworzenie i ustawienie kanału, wyciągnięcie audio z wideo, dodanie odcinka na Spotify).
Szkolenie - recykling odcinka wideobloga do artykułu blogowego.
Szkolenie - recykling odcinka wideobloga do mediów społecznościowych (stworzenie serii kreacji zapleczowych na media społecznościowe).
Zadanie: Zmontowanie 1 odcinka wideobloga, zaplanowanie jego publikacji na YouTube, zaplanowanie publikacji mp3 na Spotify, artykuł blogowy wg szablonu na temat odcinka wideobloga, seria postów na media społecznościowe, treść informacji do newslettera na temat premiery odcinka.
✅ Masz gotową ofertę i portfolio – z realnymi case study, które możesz pokazać potencjalnym klientom.
✅ Znasz konkretne narzędzia i procesy wykorzystywane we współpracach z klientami.
✅ Masz strategię pozyskiwania klientów i pierwsze doświadczenia w pracy zespołowej.
✅ Otrzymujesz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z podsumowaniem Twoich postępów.
💡 Uwaga! To nie kurs, który tylko „zaliczasz” – to praktyczne szkolenie, po którym masz gotowe kompetencje i narzędzia do działania!
Liczyłaś kiedyś, ile pieniędzy TRACISZ, NIE DZIAŁAJĄC?
Czy wiesz, że są klienci, którzy czekają na Twoje usługi?
🔹 Aktualnie dostępna liczba wolnych miejsc: 8
(grupa będzie liczyła łącznie 12 kursantów) - chcę móc na 100% zaopiekować się każdą kursantką
🔹 Cena, którą zapłacisz, zależy od tego kiedy podejmiesz finalną decyzję:
do 16.02.2025: 2500 brutto (dostępne raty: 2 x 1250 zł, 5 x 540 zł, 10 x 300 zł)
17.02.2025 - 21.02.2025: 2800 brutto (dostępne raty: 2 x 1400 zł, 5 x 600 zł, 10 x 330 zł)
22.02.2025 do 28.02.2025: 3000 brutto (dostępne raty: 2 x 1500 zł, 5 x 640 zł, 10 x 350 zł)
🔹 Spotkania zespołu kursantek w trakcie trwania programu
czwartki w godzinach 10:00 do 12:00 czasu PL
Dołączyć do programu można:
umawiając się na spotkanie - jeśli masz dodatkowe pytania
lub
pisząc do mnie - jeśli jesteś zdecydowana od razu 👉 elzbieta@nieradko.pl
🔥 Nie czekaj – zgłoś się teraz i rozpocznij swoją nową zawodową ścieżkę! 🔥
Spotkania są nagrywane.
A spotkaniu pierwszym pokażę Ci gdzie znajdziesz nagrania ze spotkań, abyś mogła nadrobić materiał i wdrożyć zmiany, gdy będę omawiała przesłane przez Ciebie zadania i pytania.
To, o czym musisz pamiętać, to o wysyłaniu swoich pytań i zadań z dostępem do edycji (nie bój się w szkoleniach są tutoriale jak to zrobić).
W tej edycji szkolenia spotkania odbywają się w czwartki w godzinach 10:00 do 12:00 czasu PL (lub do ostatniego pytania).
Jeśli jesteś zainteresowana Pracownią, ale nie możesz spotykać się w czwartki, mogę zaproponować wtorki w godzinach 10:00 - 12:00 czasu PL pod warunkiem, że uzbiera się grupa 10 osób chętnych.
Napisz do mnie na elzbieta@nieradko.pl
Uwaga: nie daję gwarancji uruchomienia 2 grupy, jest to uzależnione od zebrania grupy. Pierwsza grupa, czwartkowa, ruszy na pewno.
Tak. Do każdej transakcji wystawiam fakturę.
Płatności za udział w programie są na konto bankowe - niezależnie od tego czy płacisz jednorazowo, czy w ratach.
Po otrzymaniu każdej wpłaty w ciągu kilku dni wystawiam Ci fakturę na dane, które mi podasz.
Nie wiem :) Każdy z nas uczy cię w innym tempie. Jeden tygodniowo potrzebuje 2 godzin, inny 5 a jeszcze inny 20. Ale kurs będzie wymagał Twojego osobistego zaangażowania - to jest pewne.
Na pewno nie wyrzucę Cię z kursu - tego możesz być pewna. Ale też nie będę mogła potwierdzić umiejętności, których nie będę mogła ocenić. Co więcej, masz określony deadline na oddanie zadań i nie wracamy już do tego, co było. Zachorowałaś lub dzieci są chore? Ok, ale choroba nie trwa cały miesiąc - znajdziesz czas na wykonanie swoich zadań ;)
Zatem na zaświadczeniu o ukończeniu kursu nie będzie wskazane nabycie umiejętności z modułów, których nie zaliczysz.
Według mnie to uczciwe podejście wobec całej grupy kursantów i wobec Ciebie, ponieważ nie sprzedaję Ci zakrzywionej rzeczywistości. Klienci będą oczekiwali jakości i terminowości.
Tak, mam kursy, które trwają krócej. Ale w kursie 3- lub 4-miesięcznym nie da się zmieścić porządnego przećwiczenia wykonywania zadań - wiem, sprawdzałam w kilku edycjach właśnie takich krótszych kursów.
Co więcej, od kilku lat prowadzę staże. Prowadziłam już ponad 20 stażystów, którzy kończyli i moje krótsze kursy, i krótkie kursy innych ekspertów z wirtualnej asysty - wszyscy mówili jedno: wykonywania poprawnie i sprawnie zadań nauczyli się dopiero na stażu.
Dlatego ten kurs łączy elementy: teorii + stażu + wsparcia mentora + komunikacji w zdalnym zespole.
Nie. To szkolenie nie jest realizowane we współpracy z IMOK.
Otrzymasz inne zaświadczenie, dużo obszerniejsze i więcej mówiące o zdobytych przez Ciebie kompetencjach i poziomie na jakim je opanowałaś/łeś.
Tak - zdecydowanie.
Właśnie ze względu na zadania i konieczność dokładnego ich wykonania oraz przećwiczenia nowych umiejętności, każdy moduł trwa miesiąc, a nie tydzień.
Poza tym pamiętaj, że jeśli nie zaliczysz zadań z danego modułu, to nie zaliczysz całego modułu.
Podstawą zaliczenia modułu jest wykonanie zadań i wdrożenie poprawek, które zasugeruję - więc każde zadanie jest przeze mnie sprawdzane czasem kilkukrotnie (do momentu aż nie będę miała dalszych uwag).
Dostęp do nagrań szkoleń i nagrań ze spotkań zespołu - masz life time, czyli tak długo jak będę działała i nie krócej niż 12 miesięcy.
Dostęp do zespołu w Asanie i programach, do których otrzymasz ode mnie dostęp na potrzeby wykonania zadań/projektów - tylko na czas wykonania zadań i z dniem zakończenia naszej współpracy dostępy zostaną pousuwane.
Płatności ratalne są wewnętrzne, czyli umawiamy się na konkretną ilość płatności. Nie zawierasz umowy z bankiem, ani żadną inną instytucją finansową. Płatność możesz rozbić na 2, 5 lub 10 rat.
Pierwszą płatność wykonujesz przed rozpoczęciem programu - jako potwierdzenie rezerwacji miejsca, a później umawiamy się na konkretny dzień miesiąca np. 10. każdego miesiąca.
Przelewy wykonujesz samodzielnie w tytule podając numer kolejnej płatności.
Jeśli nie dokonasz płatności i nie dasz mi znać wcześniej o trudnościach zablokuję dostęp do udziału w kolejnych etapach kursu.
Mamy sytuację WIN - WIN
Ty - nie ponosisz dodatkowych kosztów z tytułu rat bankowych.
Ja - nie ryzykuję nieuczciwości z Twojej strony, ponieważ jeśli nie zapłacisz całości, nie ukończysz programu i nie otrzymasz zaświadczenia o postępach w kursie, ani dostępu do nagrań szkoleń w kolejnych modułach.
Nie. Aktualnie mam zarezerwowane wszystkie soboty i tak zostanie do października 2025.
Nie, przez najbliższe 3-5 lat nie planuję regularnych szkoleń popołudniami. Pracuję, czyli również szkolę, wtedy gdy dzieci są w placówkach. Popołudniami i wieczorami skupiam się na życiu rodzinnym.
OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211
ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa
e-mail: elzbieta@nieradko.pl | 881689833 rozmowa telefoniczna
@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko