Jestem bardzo zadowolona ze wzięcia udziału w warsztatach u Eli.

 

Zajęcia dały mi niesamowitego kopa do działania. Z jeszcze większą determinacją kontynuowałam prace nad swoim rozwojem i pozyskiwaniem klientów.

 

Dzięki temu po trzech tygodniach od zakończenia warsztatów zaczęłam swoją pierwszą współpracę.

 

Przed warsztatami miałam wiele pytań, które dotyczyły konkretnie mojego przypadku. Nie mogłam znaleźć na nie odpowiedzi w sieci.

 

Ela rozwiała większość moich wątpliwości, dzięki czemu wiedziałam, jak działać, gdzie szukać i czego oczekiwać.

 

Dzięki Elu za super owocnie spędzony czas!

Warsztaty z Elą pokazały, na czym dokładnie polega praca wirtualnej asysty i z jakimi problemami boryka się wirtualna asystentka.

 

Dzięki indywidualnemu podejściu dowiedziałam się, jak mogę pokazać lepiej moje wyróżniki jako wirtualna asystentka oraz w jaki sposób przedstawić swoją ofertę.

 

Ela daje dużo cennych rad i wskazówek, dzięki czemu mogłam poukładać sobie mój dalszy plan działania.

 

Gdyby nie Ela długo jeszcze błądziłabym na początku mojej drogi w wirtualnej asyście, a tak to wiem, jak dalej mam działać.

Warsztaty miały ciekawą strukturę, jednego dnia dostałyśmy materiały, przygotowywałyśmy swoje treści i podczas kolejnego dnia dyskutowałyśmy na ten temat.

 

Całość jest nagrywana, aby na spokojnie móc przeanalizować całość raz jeszcze.

 

Ela ze spokojem i bardzo dokładnie omawiała każdy temat i odpowiadała na każde pytanie.

 

Nie było atmosfery pośpiechu, tylko rzeczowe, konkretne, wyczerpujące odpowiedzi. Ela to profesjonalistka z długim stażem i to czuć wyraźnie.

 

Nieoceniona również była rola pracy w grupie. Zadawałyśmy przeróżne pytania, dzięki czemu miałyśmy szerszy zakres informacji, na temat wirtualnej asysty.

 

Poza tym dziewczyny swoją proaktywnością, zapałem i dążeniem do celu były i są nadal olbrzymią motywacją. Polecam warsztaty!

Współpraca z Elą jest genialna.

 

Ma odpowiedź na każde pytanie, zna branżę jak nikt inny, posiada ogromne doświadczenie, znajduje kilka sposobów rozwiązania jednego problemu.

 

Wiedza i konkret. I cierpliwość.

Jeśli zastanawiasz się nad pracą jako wirtualna asystentka, ale masz mnóstwo wątpliwości i pytań bez odpowiedzi, to polecam Ci warsztaty z Elą Nieradko.

 

Dla mnie to był czas ogromnej dawki wiedzy, inspiracji i motywacji.

 

Było też dużo pracy własnej (od autoanalizy po przygotowanie oferty), ale przede wszystkim był to czas, w którym utwierdziłam się w przekonaniu, że idę w dobrym kierunku.

 

Wszystko to pod doświadczonym okiem Eli, która dawała nam konstruktywny feedback, służyła radą i odpowiadała na każde pytanie początkującej wirtualnej asystentki. Polecam!

Jeżeli oczekujesz suchej teorii, e-booka, który przeczytasz i nic z tym nie zrobisz, to nie decyduj się na warsztaty z Elą.

Podczas warsztatów musisz włożyć całe swoje serce i chęć do pracy oraz zmian. Musisz dać z siebie coś więcej niż tylko obecność podczas video. Tak jak Ela to robi.

 

Jej zaangażowanie, wiedza, pasja, sposób przekazywania wiedzy - to wszystko powoduje, że odkrywasz w sobie nowe, nieznane obszary i chce Ci się naprawdę więcej!

 

Ela przekazuje swoje doświadczenie w taki sposób, że jesteś w stanie wyciągnąć z niego jak najwięcej dla siebie.

"Praca na żywym organizmie" sprawia, że przerabiasz konkretnie swoje przypadki, a co za tym idzie, nie masz do czynienia z teorią, która nijak się ma do Twojej sytuacji ;)

 

Jeśli jesteś gotowa na ciężką pracę, fantastyczną atmosferę i zmiany, które nastąpią, to gorąco polecam warsztaty z Elą!

Każdej zaczynającej wirtualnej asystentce polecam zacząć od warsztatów u Eli.

 

Dowiedziałam się, jak i gdzie szukać klientów. Wiem już, jak przygotować swoją ofertę oraz na co zwrócić uwagę.

Z tą wiedzą mam już i odwagę, i solidne podstawy, aby ruszyć na maksa.

 

Ela to profesjonalistka, a jej wiedza na temat pracy wirtualnej asystentki jest OGROMNA, więc na prawdę warto z tego skorzystać.

 

Do tego niesamowicie cierpliwa i żadne pytanie do niej nie zostało bez odpowiedzi.

 

Na warsztatach poznałam też grupę świetnych dziewczyn, z którymi utrzymujemy nadal kontakt, wspieramy się i motywujemy - i to też kolejny cenny punkt w tych warsztatach.

Świadczę usługi asystenckie od kilku lat, ale chyba się wypaliłam. Postanowiłam więc przemyśleć i przeorganizować swoją działalność.

 

Warsztaty Eli pozwoliły mi przyjrzeć się sobie i dopracować nową ofertę.

 

Spojrzenie z zewnątrz i uwagi doświadczonej WA - są bezcenne, a praca w grupie to dodatkowe źródło wsparcia i inspiracji.

To o mnie, chcę zobaczyć ile to kosztuje

Znam Cię - kupuję od razu

Po warsztatach będziesz mogła z czystym sumieniem podjąć decyzję czy chcesz się rozwijać jako wirtualna asystentka, ale może się też okazać, że to droga zupełnie nie dla Ciebie.

Chcesz w końcu zacząć odpowiednio zarabiać, ale nie wiesz, jak znaleźć właściwych klientów?


 Jeśli jesteś ZDETERMINOWANA do intensywniej pracy i współdziałania w dążeniu do celu - to oferta z pewnością jest dla Ciebie. 

 A celem jest znalezienie dla Ciebie płacących klientów ;) 

 Motywujące? 


Czy te warsztaty są dla Ciebie?

👉 Nie wiesz, jak ustalić kto jest twoim klientem, ani gdzie go możesz znaleźć?

 

👉 Nie wiesz, z jakimi wyzwaniami mierzy się twój potencjalny klient, a przez to nie wiesz, które z twoich umiejętności warto podkreślić w ofercie?

 

👉 Bierzesz udział w rozmowach. Potencjalni klienci wydają się zainteresowani, ale nie ma to przełożenia na sukcesy sprzedażowe?

 

👉 Miałaś już pierwszego klienta, a nawet dwóch, ale nic z tego na dłużej nie wynikło? 

 

👉 A nowi klienci, nowe współprace, nie chcą magicznie pojawić się na horyzoncie :( 

 

👉 A może masz już klientów i ciągłe poczucie, że zarabiasz za mało?

 

 

 

 Nie zapisuj się, jednak jeśli szukasz wymówek i nie znajdziesz czasu i przestrzeni na naprawdę intensywne działania. 

 

 Bez zaangażowania nie skorzystasz ani z materiałów, ani z mojego wsparcia. 

 

 Poczekaj na lepszy moment. 

 

Od 2010 roku zawodowo związana z wirtualną asystą, od 2015 pomaga innym zostać wirtualną asystentką.

Pomogłam już wielu aktywnie działającym freelancerkom, wirtualnym asystentkom, ale dlaczego akurat mi miałabyś zaufać?

Pokaż ofertę

Zaufały mi i zobacz jak to się dla nich skończyło:

➡️ z wirtualną asystą jestem związana zawodowo od 2010 roku

➡️ współpracowałam z różnymi typami klientów

➡️ współpracowałam w różnych modelach rozliczeniowych

➡️ wspierałam biznesy stacjonarne i on-line'owe

➡️ zaliczyłam dużo fuck up'ów, a jeszcze więcej się z nich nauczyłam

... a wszystko to zaprocentowało wdrożeniem dobrych praktyk, procedur i zasad, którymi się kieruję prowadząc rozmowy handlowe, nawiązując współpracę, wykonując zadania, czy zajmując się obsługą po-sprzedażową moich klientów.



Cały czas obserwuję rynek i widzę jak zmieniają się trendy związane z docieraniem do klienta, prezentowaniem swojej oferty czy nawet samymi rozmowami handlowymi. Myślę rozwiązaniami i jestem nastawiona na ich dopasowanie do człowieka, dlatego NIGDY nie ograniczam się do jednej metody. Łączę je ze sobą, testuję skuteczność, potem znów łączę i znów testuję, udoskonalam, zmieniam - nie ma jednego, słusznego, uniwersalnego, rozwiązania.

To człowiek i skierowanie na jego potrzeby i ograniczenia są moimi priorytetami. Nie oznacza, że zgadzam się z maksymą "Klient nasz Pan". Wprost przeciwnie, jestem za relacjami partnerskimi pomiędzy mną i moimi klientami. Takich klientów szukam i z takimi współpracuję najdłużej. Takich też pomagam znajdować ;) 

Ile to kosztuje?

Uwaga - zostały już tylko 3 miejsca.

Aktualna cena:

💲 jednorazowo -  630,00 brutto (zamiast 720,00 brutto)

💲 w dwóch częściach - na indywidualne zgłoszenia: napisz na elzbieta@nieradko.pl

Nie czekaj, cena wzrasta o 90 zł brutto w każdy poniedziałek o 10:00

(najniższa cena w ostatnich 30 dniach 360,00)

 

(*wolisz zapłacić przelewem lub przez Paypal, Revolut? Napisz elzbieta@nieradko.pl)

 

 mała grupa 10 osób - pozwala na kupienie się na każdej osobie

 5 warsztatów merytorycznych na żywo z mentorem (przez aplikację Google Meet) - środy 10:00 do 12:00

 5 spotkań roboczych na żywo - możesz zadać dodatkowe pytania i pracować nad zadaniami domowymi z warsztatów (przez aplikację Google Meet) - poniedziałki 12:00 do 14:00

materiały wideo, pdf, workbooki

nagrania ze spotkań na żywo na własność

 

Nie musisz mnie dłużej przekonywać

Harmonogram programu: Pozyskuj skutecznie klientów

Ważne daty i informacje:

 

🗓 04.04.2023 g. 11:00 (materiały)

otrzymasz mail z linkiem i danymi do logowania do materiałów w formie wideo i pdf 

 

spotkania online z wykorzystaniem aplikacji Google Meet

🗓 12.04.2023 g. 10:00 do 12:00 (środa - spotkanie merytoryczne)

Temat: Uporządkuj zaplecze

➡️ sprawdzisz, jakie masz zasoby

➡️ pogrupujesz je i uporządkujesz

➡️ określisz swoje wyróżniki

 

🗓 17.04.2023 g.12:00-14:00 (poniedziałek - spotkanie robocze)

Pracujemy synchronicznie nad własnym zapleczem.

 

🗓 19.04.2023 g. 10:00 do 12:00 (środa - spotkanie merytoryczne)

Temat: Identyfikacja Klienta

➡️ persona klienta i anty-klienta

➡️ gdzie są twoi klienci

➡️ czego potrzebuje biznes online

 

🗓 24.04.2023 g.12:00-14:00 (poniedziałek - spotkanie robocze)

Pracujemy synchronicznie nad dookreśleniem własnego klienta.

 

🗓 26.04.2023 g. 10:00 do 12:00 (środa - spotkanie merytoryczne)

Temat: Oferta

➡️ identyfikacja wizualna

➡️ rodzaje ofert i ich przedstawianie klientowi

➡️ prezentacja siebie i swojego doświadczenia językiem korzyści

 

🗓 08.05.2023 g.12:00-14:00 (poniedziałek - spotkanie robocze)

Pracujemy synchronicznie nad własną ofertą.

 

🗓 10.05.2023 g. 10:00 do 12:00 (środa - spotkanie merytoryczne)

Temat: Jawny i ukryty rynek ofert

➡️ gdzie szukać klientów

➡️ jak dotrzeć do ukrytego rynku ofert

➡️ jak zdobyć przewagę konkurencyjną w jawnym rynku ofert

 

🗓 15.05.2023 g.12:00-14:00 (poniedziałek - spotkanie robocze)

Pracujemy synchronicznie nad szukaniem potencjalnych klientów i przygotowujemy zaplecze. 

 

🗓 17.05.2023 g. 10:00 do 12:00 (środa - spotkanie merytoryczne)

Temat: Ofertowanie

➡️ jak zaprezentować się w otwartej rekrutacji

➡️ jak poruszać się w niejawnym rynku ofert

➡️ co, jak i kiedy pisać, aby uzyskać odpowiedź od klienta TAK/NIE

 

🗓 22.05.2023 g.12:00-14:00 (poniedziałek - spotkanie robocze)

Pracujemy synchronicznie nad wysyłaniem ofert. 

Dokonując zakupu:

 

1. Potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności oraz akceptację ich treści.

 

2. Wyrażasz zgodę na skorzystanie z usługi przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy (14 dni).

 

3. Wiesz, że jeśli skorzystasz z usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy tracisz prawo do odstapienia od umowy. 

 

OBM Elżbieta Nieradko 

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

NIP: 5213641211

e-mail: elzbieta@nieradko.pl

rozmowa telefoniczna

 

 

 

@2010 - 2023 Copyright by Elżbieta Nieradko.