+  Nagrywaj vlog, ja zajmę się resztą

Nagrywasz vloga, prowadzisz kanał na youtube, ale od momentu jego nagrania do publikacji mija bardzo dużo czasu?

 

Mogę Ci pomóc i zająć się:

  • obróbką wideo,
  • transkrypcją (w ustalonym standardzie),
  • umieszczeniem odcinka na youtube,
  • umieszczeniem informacji o odcinku na stronie internetowej vloga,
  • przygotowaniem grafik,
  • promocją w social media.

+  Nagrywaj podcast, ja zajmę się resztą

Nagrywasz podcast, ale od momentu jego nagrania do publikacji mija bardzo dużo czasu?

 

Mogę Ci pomóc i zająć się:

  • obróbką audio,
  • transkrypcją (w ustalonym standardzie),
  • umieszczeniem odcinka na hostingu podcastów,
  • umieszczeniem informacji o odcinku na stronie internetowej podcastu,
  • przygotowaniem grafik,
  • promocją w social media.

+  Wsparcie techniczne dla Twoich działań w internecie

Masz gotowe treści, grafiki, ale brak umiejętności technicznych blokuje Cię przed stworzeniem strony internetowej, strony sprzedażowej, landing page, newslettera?

Czujesz swobodę w nagrywaniu audio/ wideo, ale przed ich publikacją blokuje Cię brak umiejętności obrobienia tych nagrań, dodania napisów, grafik, łączenia kilku elementów jedną całość?

Jestem po to, by Ci pomóc. Zadanie techniczne zawsze przychodziły mi z łatwością, a aplikacje nie stanowiły wielkiego wyzwania. 

+  Chcesz przenieść swoje kursy z offline do online

Kompleksowe wsparcie w przeniesieniu kursów, które aktualnie prowadzisz w trybie stacjonarnym do internetu. 

Pomoc w przygotowaniu materiałów:
 - do tej pory mówiłeś głównie na sali, a teraz nagrałeś szkolenie w formie audio/ wideo - doradzimy w wyborze sprzętu oraz w późniejszej obróbce nagrania, 
- przygotujemy treści do szkoleń na podstawie Twoich nagrań i/ lub innych materiałów, z których do tej pory korzystałeś w trakcie szkoleń stacjonarnych - pod Twoją redakcją merytoryczną

Pomoc w wyborze i dostosowaniu platformy kursowej.
Pomoc w ustawieniu systemu do automatyzacji maili wysyłanych do Twoich obecnych i przyszłych kursantów (w tym newslettera).

+   Transkrypcje (j. polski, j. angielski)

Transkrypcje
 - standardowa (bez powtórzeń) - mówi jedna osoba (np. podcast) lub wywiad z jednym uczestnikiem, dobra jakość nagrania, transkrypcja słowo w słowo z pominięciem chrząknięć, hałasów tła, powtórzeń, itp. (j. polski 3 zł netto // j. angielski 10 zł netto - za minutę nagrania)

 - pełna – wywiad z jednym uczestnikiem, słowo w słowo, z zapisem wszystkich powtórzeń, hałasów tła, zaznaczaniem emocji, pauz, zastanowień itp. (j. polski 4 zł netto // j. angielski 13 zł netto - za minutę nagrania)

 - transkrypcja nagrania audio/wideo z redakcją do wpisu blogowego/materiału do kursu - (j. polski 6 zł netto // j. angielski 15 zł netto - za minutę nagrania)

*więcej niż 2 uczestników: każdy kolejny uczestnik +0,10 zł netto/min 

** średnia jakość nagrania +0,30 zł netto/min

*** niska jakość nagrania +0,60 zł netto/min

Czas realizacji 1-2 godziny nagrania to 2-3 dni robocze. Tryb ekspresowy (24 godziny) ustalany jest każdorazowo indywidualnie. 

+   Wirtualna recepcja (aktualnie brak miejsc)

Pracujesz z klientem? Często jesteś na spotkaniach? Nie możesz w tym czasie rozmawiać, a nie chcesz tracić klientów? Przekieruj telefon do wirtualnej recepcji, która:
 - zapisze notatkę z rozmowy i wyśle Ci informację e-mail lub wpisze ją do CRM-a
- poinformuje o zakresie Twoich usług 
- zapisze spotkanie w kalendarzu. 

Koszt: od 300 zł za miesiąc. Cena zależy od informacji, które ma przekazywać wirtualna recepcja Twoim klientom
*również w j. angielskim  

Online Project Manager to menadżer Twoich projektów. Jego funkcja tym się równi od OBM, że projekt menadżer nie zajmuje się back officem Twojej firmy (administracją, fakturami, obsługą klienta). Jego skupienie podąża jedynie za projektami do których prowadzenia go wynajmujesz. 

 

Jako OPM mam doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów związanych z:

  • produkcją: vloga, podcastu, e-booków, materiałów reklamowych, tłumaczeń,

  • tworzeniem: stron internetowych, sklepów, platform edukacyjnych

 

Co dokładnie mogę dla Ciebie zrobić jako OPM:

 - zbuduję zespół projektowy lub skoordynuję pracę Twojego obecnego zespołu,

 - rozpiszę zadania i przypiszę ich realizację do odpowiednich osób w zespole (do Ciebie również ;) ),

 - ustalę punkty kontrolne, w których będziemy weryfikować założenia projektu,

 - wspólnie z zespołem projektowym zidentyfikuję problemy i opracuję realne sposoby ich rozwiązania, 

 - zadbam o realizację projektu zgodnie z planem,

 - zidentyfikuję projekty, które donikąd nie prowadzą,

 - dostarczę konkretne rezultaty.
 

 

 

Koszt wynajęcia OPM: od 150 zł netto/ godzinę. Najmniejszy pakiet - 10 godzin jest ważny miesiąc - jest wystarczający jeśli prowadzisz jeden projekt. 

+   Online Project Manager - opiekuje się projektem

CZY ZAJMUJĘ SIĘ TYLKO OFFICE MANAGMENTEM? 

Nie! Możesz skorzystać z kompleksowego wsparcia dla Twojego biznesu lub z wybranych usług . 

OKRES PRÓBNY

 

Pakiet próbny to pakiet na start, dla osób/ zespołów, które jeszcze nigdy ze mną nie współpracowały.

W jego trakcie Ty testujesz mnie, a ja weryfikuję czy w mojej ocenie asysta online spełni Twoje oczekiwania. 

Dlatego też stawka na początku współpracy jest mniejsza, choć tak naprawdę to wtedy jesteśmy najbardziej zaangażowani w wypracowywanie zasad współpracy.

 

Pakiet próbny możesz wykupić tylko raz, na początku współpracy.

Minimum 10 maksimum 30 godzin. 

 

Koszt 1 roboczogodziny zaczyna się od 70 zł netto. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STAŁA WSPÓŁPRACA

 

Po zakończeniu okresu próbnego mamy dwie drogi, albo się rozstajemy, albo przechodzimy do cyklicznej współpracy. 

 

Na tym etapie dopracowujemy wszystkie procesy, procedury i inne sztywno brzmiące słowa, które w całości mają się przełożyć na skalowanie Twojego przedsięwzięcia i zwiększenie efektywności naszej współpracy. 

 

Wykupujesz ryczałtem na miesiąc określoną ilość godzin (najmniejszy pakiet to 10 roboczogodzin - jest to wartość, która spokojnie wystarczy, jeśli prowadzisz aktualnie 1 większy lub 2 małe projekty). 

Niewykorzystane w trakcie miesiąca rozliczeniowego godziny przepadają. Jeśli wykorzystasz więcej, doliczam je do faktury za kolejny miesiąc.

 

 

Koszt 1 roboczogodziny zaczyna się od 85 zł netto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ile jest wart Twój CZAS, gdy tworzysz nowe produkty lub usługi?
Na ile wycenisz swój SPOKÓJ o to, że kolejne etapy projektów zostaną zrealizowane we właściwym czasie?

Do Twoich potrzeb podchodzę indywidualnie i dopiero po rozmowie z Tobą, poznaniu Twoich potrzeb i dokładnej analizie podaję wiążącą propozycję cenową, jednak szanuję nasz czas i dlatego poniżej podaję stawki poniżej których nie rozpoczynam współpracy. 

Online Business Manager, to taki pierwszy oficer Twojego przedsięwzięcia. Jego rola nie ogranicza się do bezrefleksyjnego wykonywania i odhaczania zadań. Gwarantuję Ci, że jeśli będę miała obiekcje co do zasadności niektórych działań - głośno i wyraźnie Ci o tym powiem. Moim priorytetem jest Twój sukces i budowanie dobrego wizerunku Twojej marki. Asystuję online od 2010 roku i wiele scenariuszy już przerobiłam.

Ciesz się z odzyskanego czasu i wykorzystaj go na własne potrzeby. 
Wybierz pakiet, podpisz umowę, rozpocznij okres próbny. To czas, w którym ustalamy procedury, uzgadniamy kanały komunikacji, przekazujesz mi dostępy.
Przemyśl na spokojnie, czy asysta on line to dobre rozwiązanie również dla Twojego biznesu.

Umów się na bezpłatną, 15-minutową konsultację telefoniczną.

Kliknij tu.

Zastanów się co chciałbyś/ chciałabyś oddelegować. Co blokuje Twój czas i kreatywność? Co bywa powodem do prokrastynacji? Czego nie lubisz robić?

OD CZEGO ZACZĄĆ?

BACK OFFICE

 

OBSŁUGA KLIENTA 

 

 

OBSŁUGA KLIENTA 

MARKETING

 

KOORDYNOWANIE ZESPOŁU

 

(kliknij - zobaczysz przykładowe zadania)
Back office m.in.:
 - testowanie manualne wdrożonych rozwiązań,
 - koordynacja kalendarza,
 - zadania administracyjne,
 - tworzenie umów, regulaminów we współpracy z prawnikiem
 - wystawianie faktur, 
 - dobór narzędzi i aplikacji,
 - research.
Koordynowanie pracy zespołu m.in.:
 - kontakty z podwykonawcami,
 - rekrutacja,
 - koordynacja wykonywanych zadań,
 - rozliczanie,
 - umowy.

Marketing m.in.:
 - mailing,
 - landing page,
 - zarządzanie treścią na stronie,
 - budowanie lejków sprzedażowych,
 - social media (FB, LI) .
Obsługa klienta m.in.:
- budowanie pozytywnych relacji z klientami (telefon, mail, czat itd.),
- miękka windykacja,  
- rozpatrywanie reklamacji,

       

Elżbieta

Nieradko

Własność i wykonanie - Elżbieta Nieradko.

Copyright by Elżbieta Nieradko.