Cześć! Wideo poniżej to nagranie obiecanej lekcji wideo.
Ufam, że będzie ona mapą w Twojej zmianie zawodowej.
1. Zapraszam Cię teraz do odsłuchania lekcji.
2. A później zerknij na propozycję, znajdującą się pod wideo.
Wiesz, że tylko 5 kroków dzieli Cię od pewności, czy wirtualna asysta to zawód dla Ciebie?
Krok 1:
Przestań szukać informacji w ogólnodostępnych materiałach, które są tylko sposobem na dodanie Twoich danych do newslettera.
Krok 2:
Zarezerwuj swoje miejsce na pokładzie tego kurso-warsztatu. Zapoznaj się z materiałami, aby mieć szerszy obraz zakresu zadań, które czekają na Ciebie w realnych współpracach.
Krok 3:
Bezboleśnie dowiedz się co konkretnie masz zrobić, aby zacząć działać jako wirtualna asystentka (efektem ubocznym bywa zmiana swoich planów zawodowych).
Krok 4:
Wykonaj ćwiczenia, z zakresu zadań back office firmy działającej online i prowadzenia mediów społecznościowych, aby zobaczyć różnicę między teorią a praktyką.
Krok 5:
Poukładaj swoją zmianę zawodową - strategicznie.
Jak to jest z Tobą?
Czy chcesz w końcu zacząć działać, czy tylko dalej przyglądać się i… gromadzić chaotyczne setki plików bezpłatnych materiałów?
Czy chcesz coś zmienić w swoim życiu zawodowym i już teraz zadbać o swoją przyszłość inwestując w zawód, który nie zniknie jak większość?
Czy nadal będziesz narzekać, że jest źle, ale nie zrobisz nic, aby to zmienić?
Czy chcesz raz a porządnie poukładać swoją wiedzę i zrobić porządek, aby móc ze spokojną głową i planem działań rozpocząć pracę jako wirtualna asystentka, czy też dalej będziesz "gonić własny ogon" i marnować cenne godziny na chaotyczne działania?
Znasz te myśli/emocje?
😔 jestem przerażona ilością wiedzy do opanowania
😔 gdy czytam ogłoszenia z dużą ilością wymagań - nie mam odwagi wysyłać zgłoszenia
😔 wysyłam odpowiedzi na ogłoszenia, ale nic więcej się nie dzieje
😔 co robię nie tak?
😔 boję się konkurencji, przecież jest tyle osób lepszych ode mnie
😔 formalności mnie przerażają
😔 brak mi pewności siebie, by wystartować
A teraz wyobraź sobie, że...
😎 uporządkowałaś zaplecze swojego biznesu (znasz swoje mocne strony, wyróżniki, ograniczenia i wiele innych)
😎 czujesz wewnętrznie, że uporządkowałaś chaos w głowie i w swojej pierwszej ofercie
😎 masz swoją unikalną ofertę, skrojoną na miarę Twoich kompetencji i możliwości, którą z radością komunikujesz
😎 z odwagą wchodzisz na rynek i znajdujesz swoich idealnych klientów
😎 pracujesz we flow, ponieważ masz porządek na zapleczu swojego biznesu
😎 dziękujesz sobie za to, że zainwestowałaś w siebie i skorzystałaś z unikalnej okazji zakupu kursu STEP1 do wirtualnej asysty
I. Przygotuj się do działania jako freelancer
1. Jakimi zasobami dysponujesz
🔘 poznasz podstawowe informacje o wirtualnej asyście
🔘 dowiedz się, co warto wiedzieć, zanim zaczniesz zmianę zawodową
🔘 ustalisz, jakie masz zasoby
🔘 zapiszesz, jakie masz wartości
2. Zaplanuj rozwój
🔘 dowiesz się, jak zaplanować strategicznie swój dalszy rozwój
🔘 podpowiem Ci, jak wybrać odpowiednich mentorów
🔘 zobaczysz, jak wykorzystać Asanę do zaplanowania swojego rozwoju
3. Twój klient
🔘 dowiesz się, jak ustalić kim jest Twój klient i anty-klient
🔘 pokażę Ci perspektywę "pracownik, czy partner biznesowy"
4. Polityka cenowa
🔘 ustalisz swoją minimalną stawkę godzinową
🔘 dowiesz się, co przemyśleć, aby ustalić swoją politykę cenową
5. Twoja oferta
🔘 w oparciu o wcześniej wykonane zadania i ćwiczenia stworzysz swoją pierwszą ofertę
6. Umowy i formalności
🔘 dowiesz się jakie formalności obowiązują Cię jako freelancerkę - wirtualną asystentkę
🔘 dowiesz się jakich formalności nie możesz pominąć nawiązując współpracę z klientem
II. Poznaj i wykonaj przykładowe zadania wirtualnej asystentki
7. Zadania administracyjne i back office
🔘 dowiesz się jakie zadania mogą Cię spotkać w zakresie back office i administracji firm działających online
🔘 sprawdzisz swoje umiejętności na przykładzie kilku zadań
8. Social media - zadania wirtualnej asystentki
🔘 dowiesz się, które zadania w zakresie mediów społecznościowych należą do wirtualnej asysty, a które to już zadania specjalistyczne
🔘 sprawdzisz się w tworzeniu pierwszych kreacji (postów, rolek, relacji) w SM
III. Zaplanuj swój dalszy rozwój
9. Co dalej?
🔘 podpowiem Ci, co dalej możesz zrobić ze swoim rozwojem zawodowym :)
1
Co dokładnie kupujesz:
✅ materiały wideo, pdf
✅ omówienie zagadnień merytorycznych z zeszytami ćwiczeń i zadaniami domowymi, aby wdrożyć zdobytą wiedzę w praktyce
✅ omówienie 2 wybranych zakresów współpracy wirtualnej asysty z klientem - z zadaniami do wykonania z zakresów:
administracja i back office, Social Media,
✅ 3 spotkania warsztatowe (online, na żywo) - w soboty, w godzinach 10:00 do 12:00 (lub do wyczerpania tematu) - spotkania są nagrywane, więc skorzystasz z nich nawet jeśli nie będziesz mogła być na żywo
✅ daty spotkań
1. 08.06.2024
2. 15.06.2024
3. 29.06.2024
Nadal masz wątpliwości?
Zobacz co piszą osoby, które korzystały z warsztatów STEP1 !
Katarzyna Augustyńska
Każdej zaczynającej wirtualnej asystentce polecam zacząć od warsztatów u Eli.
Dowiedziałam się, jak i gdzie szukać klientów. Wiem już, jak przygotować swoją ofertę oraz na co zwrócić uwagę.
Z tą wiedzą mam już i odwagę, i solidne podstawy, aby ruszyć na maksa.
Ela to profesjonalistka, a jej wiedza na temat pracy wirtualnej asystentki jest OGROMNA, więc na prawdę warto z tego skorzystać.
Do tego niesamowicie cierpliwa i żadne pytanie do niej nie zostało bez odpowiedzi.
Na warsztatach poznałam też grupę świetnych dziewczyn, z którymi utrzymujemy nadal kontakt, wspieramy się i motywujemy - i to też kolejny cenny punkt w tych warsztatach.
Paulina Kulpińska
Jeżeli oczekujesz suchej teorii, e-booka, który przeczytasz i nic z tym nie zrobisz, to nie decyduj się na warsztaty z Elą.
Podczas warsztatów musisz włożyć całe swoje serce i chęć do pracy oraz zmian. Musisz dać z siebie coś więcej niż tylko obecność podczas video. Tak jak Ela to robi.
Jej zaangażowanie, wiedza, pasja, sposób przekazywania wiedzy - to wszystko powoduje, że odkrywasz w sobie nowe, nieznane obszary i chce Ci się naprawdę więcej!
Ela przekazuje swoje doświadczenie w taki sposób, że jesteś w stanie wyciągnąć z niego jak najwięcej dla siebie.
"Praca na żywym organizmie" sprawia, że przerabiasz konkretnie swoje przypadki, a co za tym idzie, nie masz do czynienia z teorią, która nijak się ma do Twojej sytuacji ;)
Jeśli jesteś gotowa na ciężką pracę, fantastyczną atmosferę i zmiany, które nastąpią, to gorąco polecam warsztaty z Elą!
Elżbieta Królicka
Warsztaty miały ciekawą strukturę, jednego dnia dostałyśmy materiały, przygotowywałyśmy swoje treści i podczas kolejnego dnia dyskutowałyśmy na ten temat.
Całość jest nagrywana, aby na spokojnie móc przeanalizować całość raz jeszcze.
Ela ze spokojem i bardzo dokładnie omawiała każdy temat i odpowiadała na każde pytanie.
Nie było atmosfery pośpiechu, tylko rzeczowe, konkretne, wyczerpujące odpowiedzi. Ela to profesjonalistka z długim stażem i to czuć wyraźnie.
Nieoceniona również była rola pracy w grupie. Zadawałyśmy przeróżne pytania, dzięki czemu miałyśmy szerszy zakres informacji, na temat wirtualnej asysty.
Poza tym dziewczyny swoją proaktywnością zapałem i dążeniem do celu były i są nadal olbrzymią motywacją. Polecam warsztaty!
Magdalena Gibas
Współpraca z Elą jest genialna.
Ma odpowiedź na każde pytanie, zna branżę jak nikt inny, posiada ogromne doświadczenie, znajduje kilka sposobów rozwiązania jednego problemu.
Wiedza i konkret. I cierpliwość.
Agnieszka Nowacka
Ela jest bardzo kompetentną i doświadczoną WA.
Chętnie mówi o swoich współpracach i metodach.
Ma dużo czasu, cierpliwości i życzliwości dla kursantek.
Ola Żuławińska
Świadczę usługi asystenckie od kilku lat, ale chyba się wypaliłam. Postanowiłam więc przemyśleć i przeorganizować swoją działalność.
Warsztaty Eli pozwoliły mi przyjrzeć się sobie i dopracować nową ofertę.
Spojrzenie z zewnątrz i uwagi doświadczonej WA - są bezcenne, a praca w grupie to dodatkowe źródło wsparcia i inspiracji.
Magda Zimny
Jeśli zastanawiasz się nad pracą jako wirtualna asystentka, ale masz mnóstwo wątpliwości i pytań bez odpowiedzi, to polecam Ci warsztaty z Elą Nieradko.
Dla mnie to był czas ogromnej dawki wiedzy, inspiracji i motywacji.
Było też dużo pracy własnej (od autoanalizy po przygotowanie oferty), ale przede wszystkim był to czas, w którym utwierdziłam się w przekonaniu, że idę w dobrym kierunku.
Wszystko to pod doświadczonym okiem Eli, która dawała nam konstruktywny feedback, służyła radą i odpowiadała na każde pytanie początkującej wirtualnej asystentki. Polecam!
Gosia Galbas
Warsztaty z Elą pokazały, na czym dokładnie polega praca wirtualnej asysty i z jakimi problemami boryka się wirtualna asystentka.
Dzięki indywidualnemu podejściu dowiedziałam się, jak mogę pokazać lepiej moje wyróżniki jako wirtualna asystentka oraz w jaki sposób przedstawić swoją ofertę.
Ela daje dużo cennych rad i wskazówek, dzięki czemu mogłam poukładać sobie mój dalszy plan działania.
Gdyby nie Ela długo jeszcze błądziłabym na początku mojej drogi w wirtualnej asyście, a tak to wiem, jak dalej mam działać.
Anna Kosińska
Jestem bardzo zadowolona ze wzięcia udziału w warsztatach u Eli.
Zajęcia dały mi niesamowitego kopa do działania. Z jeszcze większą determinacją kontynuowałam prace nad swoim rozwojem i pozyskiwaniem klientów.
Dzięki temu po trzech tygodniach od zakończenia warsztatów zaczęłam swoją pierwszą współpracę.
Przed warsztatami miałam wiele pytań, które dotyczyły konkretnie mojego przypadku. Nie mogłam znaleźć na nie odpowiedzi w sieci.
Ela rozwiała większość moich wątpliwości, dzięki czemu wiedziałam, jak działać, gdzie szukać i czego oczekiwać.
Dzięki Elu za super owocnie spędzony czas!
Zostało kilka miejsc na spotkania w soboty - 08, 15 i 29 czerwca.
Być może Ty też, jak autorki poniższych pytań, zastanawiasz się, czy dołączyć do tej edycji warsztatów.
Jeśli tak, koniecznie przeczytaj poniższe odpowiedzi.
Są to materiały wideo + zeszyty ćwiczeń.
W każdej lekcji znajdziesz zadania domowe - na podstawie tych zadań będziemy pracowały w trakcie warsztatów.
Grupy liczą po maksymalnie 10 osób deklarujących obecność na żywo - dodatkowe osoby dołączają do grupy tylko wtedy, gdy wolą korzystać z nagrań.
Omówimy formalną, prawną i organizacyjną warstwę działań w wirtualnej asyście.
Do tego będziesz mogła dowiedzieć się jak poprawnie wykonywać zadania z obszaru back office i social media - dostaniesz lekcje + zadania domowe, które sprawdzę i powiem Ci co warto dopracować.
Dostęp masz przez 12 miesięcy. Później możesz go przedłużyć - wystarczy do mnie napisać.
Środowe grupa są już zamknięta.
Zostało kilka miejsc w grupie sobotniej.
Daty spotkań: 08, 15 i 29 czerwca.
Godziny: zaczynamy o 10:00 czasu PL
Grupy liczą po maksymalnie 10 osób deklarujących obecność na żywo - dodatkowe osoby dołączają do grupy tylko wtedy, gdy wolą korzystać z nagrań.
Moje doświadczenie podpowiada, że w 2 godzinach intensywnej pracy się zmieścimy. Ale jeśli okaże się, że pytań mamy dużo więcej - spotkanie trwa do wyczerpania wątków.
Tak, warsztaty są nagrywane i możesz do nich wrócić w dowolnym momencie. Nagrania są udostępniane na platformie szkoleniowej od razu po ich przekonwertowaniu do wideo.
OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211
ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa
e-mail: elzbieta@nieradko.pl | rozmowa telefoniczna
@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko