W dzisiejszych czasach wszystkiego, absolutnie wszystkiego, można się nauczyć korzystając z darmowych materiałów w internecie i ćwicząc nowo zdobytą wiedzę w praktyce, »na żywym organizmie«.

 

Pytanie zatem jest jedno

”czy stać mnie na to, żeby dopiero się uczyć i nie zarabiać, czy też wolę zapłacić za wdrożenie w tajniki zawodu”.

 

~ Elżbieta Nieradko

Indywidualne konsultacje dla Wirtualnych Asystentek/ Asystentów

 

 

są dla Ciebie jeśli:

* szukasz rozwiązań dla swoich wyzwań, a to co znalazłaś/łeś w ogólnodostępnych materiałach nie jest dla Ciebie wystarczające,

 

* nie boisz się ciężkiej pracy i wdrożenia w życie checklisty, którą zrobimy na spotkaniu,

 

* chcesz się rozwijać, szukać nowych, nieszablonowych rozwiązań,

 

* optymalizować swój czas pracy i obsługi klienta, 

 

* szukasz wsparcia kogoś, kto wie z jakimi wyzwaniami się aktualnie mierzysz, ponieważ sam przez nie przeszedł

 

 

Mam tylko jeden warunek:

 

 

Nie umawiaj się na rozmowę, jeśli nie jesteś na nią zdecydowana/-ny

To TY ustalasz temat, o którym chcesz rozmawiać.

Ja Ci niczego nie narzucam. 

 

 

Na konsultację składają się następujące etapy:

 

1. Rezerwujesz termin rozmowy telefonicznej i podajesz mi temat naszej rozmowy.

 

2. Wystawiam Ci proformę na kwotę 250 zł netto i czekam na jej opłacenie.(*)

(Brak wpłaty na 24 godziny przed spotkaniem skutkuje usunięciem z kalendarza)

 

3. Spotykamy się on line. 

Zarezerwuj sobie 60 minut. Spotkanie nagrywam.

 

4. Wysyłam Ci mailowe podsumowanie spotkania + nagranie + pomysły, które przyjdą mi do głowy po spotkaniu.

Materiały otrzymasz w ciągu 72 godzin od spotkania.

 

5. Za kilka tygodni spotykamy się na sesji follow up.

Zarezerwuj ok 30 minut. Sesję follow up możemy też zrobić mailowo, jeśli tak będzie dla Ciebie wygodniej. Nie później niż 3 miesiące po spotkaniu.

 

*Chyba, że ustaliliśmy inną formę rozliczeń. W tej sprawie napisz do mnie elzbieta@nieradko.pl

Inwestuję w siebie - chcę się rozwijać

Mam wiedzę i doświadczenie, żeby Ci pomóc, ale dlaczego akurat mi miałabyś/miałbyś zaufać?

 

 

 - z wirtualną asystą jestem związana od 2010 roku,

 - współpracowałam z różnymi typami klientów,

 - współpracowałam w różnych modelach rozliczeniowych,

 - wspierałam i biznesy stacjonarne i on-linowe,

 - zaliczyłam dużo fuck up'ów, a jeszcze więcej się z nich nauczyłam,

 

... a wszystko to zaprocentowało wdrożeniem dobrych praktyk, procedur, zasad którymi się kieruję prowadząc rozmowy handlowe, nawiązując współpracę, wykonując zadania, czy zajmując się obsługą po-sprzedażową moich klientów.

Od 2016 roku wspieram osoby zaczynające przygodę z wirtualną asystą w wejściu na rynek.

 

 

Zobacz jak moje wsparcie oceniają działające aktywnie VA: 

Inwestuję w siebie - chcę się rozwijać