PAMIĘTAJ! TYLKO JEŚLI SIĘ ZAPISZESZ OTRZYMASZ LINK DO NAGRANIA - NIE MUSISZ BYĆ NA ŻYWO!

ZAPISZ SIĘ I WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNEJ KONFERENCJI ONLINE

Elżbieta Nieradko 
Online Business Manager, Online Project Manager.

Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów, 

od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

13:30 - 14:00

Zarządzanie zdalną współpracą - rola office managera.
Ela Wolińska - Wirtualna Asystentka, Wirtualny Manager, Mentor, Trener szkoleń online i stacjonarnych. Pracuje zdalnie od 2010 roku, pełniąc dla swoich klientów obowiązki Wirtualnej Asystentki i Zdalnego Managera. Od ponad 3 lat szkoli początkujące osoby w zawodzie zdalnej asysty. Jest autorką pierwszego w Polsce podręcznika dla branży WA. Razem z mężem tworzą markę "Pomoc dla Biznesu", w której wspierają i szkolą przedsiębiorców prowadzących swoje działania brandingowe w sieci. Spełniona mama, a prywatnie wokalistka.
12:20 - 13:20

Jak zbudować rozpoznawalną i silną markę osobistą jako wirtualna asystentka będąc rodzicem?
Aleksandra Manjak - od 10 lat zajmuje się wsparciem administracyjnym, handlowym i marketingowym w roli Office i Project Managera. Obecnie wykorzystuje swoją wiedzę prowadząc projekt dedykowany przedsiębiorcom, freelancerom, managerom, w którym m.in. optymalizuje przekazane procesy i procedury, dzięki czemu mogą skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze.
Od 5 lat jest związana z szeroko rozumianą rekrutacją. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy jako rekruter, doradca zawodowy i biznesowy oraz Project Manager w agencjach pracy, firmach doradztwa personalnego i przy projektach z UE.
Prywatnie miłośniczka literatury faktu i rozwoju osobistego. Żona, mama i towarzyszka kotów.

11:20 - 12:00

Oferta wirtualnej asystentki - jak powinna wyglądać, na co zwracać uwagę.
Lucyna Malik Online Brand Manager/ Wirtualna Asystentka
Jako Online Brand Manager tworzy strategie idealnie dopasowane do marki. Odpowiada za całokształt działań tworzących wizerunek marki w sieci. Współpracuje z zespołami i w imieniu klienta deleguje im zadania. Jest strategicznym partnerem Twojego biznesu.
Jako Wirtualna Asystentka wspiera w bieżących działaniach związanych ze sprawnym funkcjonowaniem firmy online. Dba o strony internetowe, media społecznościowe, platformy szkoleniowe czy newslettery.
10:10 - 11:10

Od Wirtualnej Asystentki do Online Brand Managera.
Agenda 21.05.2020
Edyta Lech
Wykwalifikowana wirtualna asystentka. Od 2 lat pod szyldem VirtualMess prowadzi z sukcesem swoją firmę. Na co dzień wspiera klientów w tworzeniu biznesu online, wdrażaniu technik LeadMagnet, kontaktach z klientami i wielu innych ważnych sprawach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach HR, IT, e-commerce, edukacyjnej i freelance. Administruje jedną z największych grup na FB, dedykowaną Wirtualnym Asystentkom.
Prywatnie jest mamą i żoną. Bardzo dużo czyta. Kocha słodycze i kawę.

13:00 - 13:30

"Szukajcie, a może znajdziecie",
czyli dlaczego nawiązanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką bywa trudne.
Pola Sobczyk - właścicielka BrandAssist oraz BrandAssist Academy, autorka kursów online i e-booka "Wirtualna Asystentka - jak nie stracić czasu i kontroli nad własną firmą".

12:20 - 12:40

"Nie za miliony monet", czyli kogo wybrać: Wirtualną Asystentkę czy agencję WA.
Agnieszka Lukoszek lub inaczej Zdalna Prawa Ręka.
Jako wirtualna asystentka wspiera zaplecze techniczne biznesów online.
Pracuje z osobami, które już działają lub dopiero myślą o przeniesieniu swoich projektów do sieci.
Pomaga przedsiębiorcom w przełamywaniu barier technicznych i szuka nieszablonowych rozwiązań.
Jej specjalnością jest WordPress i email marketing, buduje również proste sklepy i mini platformy kursowe.
Prywatnie jest mamą 2 dziewczynek i wielką fanką capoeiry. Uwielbia desing, technologie i kraje skandynawskie. Z taką samą lubością grzebie w kodzie i w ogrodzie.

11:20 - 12:00

Dlaczego tablica Mendelejewa jest do niczego, czyli co daje dobra specjalizacja. 
Karolina Brzuchalska - Wirtualny Project i Office Manager, Mentorka Wirtualnych Asystentek, właścicielka agencji Wirtualnych Asystentek Pretty Well Done, autorka książek, blogerka, podcasterka. Z wykształcenia filolog i specjalista ds. public relations. Z zamiłowania marketingowiec i social media ninja. Fotograf i copywriter. Z ogromną przyjemnością wspiera przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych.
10:20 - 11:00

Droga od samodzielnej WA-freelancerki do właścicielki agencji wirtualnych asystentek - pokusy i pułapki.
Agenda 20.05.2020

Doświadczone Wirtualne Asystentki
opowiedzą o różnych odsłonach wirtualnej asysty

PAMIĘTAJ! TYLKO JEŚLI SIĘ ZAPISZESZ OTRZYMASZ LINK DO NAGRANIA - NIE MUSISZ BYĆ NA ŻYWO!

Zapisz się i weź udział w bezpłatnej konferencji online!

Jak zbudować silną markę osobistą będąc rodzicem.
Co powinna zawierać skuteczna oferta wirtualnej asystentki.
Czym różni się wirtualna asystentka od online brand managera.
Jak office manager może cię wesprzeć w zarządzaniu zdalną współpracą.
Co zrobić, żeby nawiązywanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką nie było drogą przez mękę.
Kiedy wybrać samodzielną wirtualną asystentkę, a kiedy agencję VA.
Jakie plusy ma specjalizacja VA.
Jak skalować działalność i zbudować własną agencję VA.
CZEGO DOWIESZ SIĘ O WIRTUALNEJ ASYŚCIE?
Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
Dla przedsiębiorców, którzy mają już „za sobą” pierwszą współpracę z wirtualną asystentką i nie wiedzą, dlaczego ona się nie udała. 
Dla osób, które czują, że doba jest za krótka i potrzebują realnego wsparcia w realizacji swoich działań.

Dla przedsiębiorców, którzy już spotkali się z określeniem „wirtualna asystentka”, a mimo to nadal nie wiedzą, w czym taka osoba może im pomóc.

Dla kogo jest ta konferencja?