Mam nadzieję, że przedstawione przez nas informacje, okażą się dla Ciebie przydatne. Tu możesz pobrać pliki z wszystkimi prezentacjami i materiałami dodatkowymi.

Chętnie poznamy Twoją opinię - odpowiesz na kilka pytań anonimowo?

Elżbieta Nieradko 

Online Business Manager, Online Project Manager.

 

Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów

 

od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

 

Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

 

13:30 - 14:00

Zarządzanie zdalną współpracą - rola office managera.

Ela Wolińska - Wirtualna Asystentka, Wirtualny Manager, Mentor, Trener szkoleń online i stacjonarnych. Pracuje zdalnie od 2010 roku, pełniąc dla swoich klientów obowiązki Wirtualnej Asystentki i Zdalnego Managera. Od ponad 3 lat szkoli początkujące osoby w zawodzie zdalnej asysty. Jest autorką pierwszego w Polsce podręcznika dla branży WA. Razem z mężem tworzą markę "Pomoc dla Biznesu", w której wspierają i szkolą przedsiębiorców prowadzących swoje działania brandingowe w sieci. Spełniona mama, a prywatnie wokalistka.

12:20 - 13:20

Jak zbudować rozpoznawalną i silną markę osobistą jako wirtualna asystentka będąc rodzicem?

Aleksandra Manjak - od 10 lat zajmuje się wsparciem administracyjnym, handlowym i marketingowym w roli Office i Project Managera. Obecnie wykorzystuje swoją wiedzę prowadząc projekt dedykowany przedsiębiorcom, freelancerom, managerom, w którym m.in. optymalizuje przekazane procesy i procedury, dzięki czemu mogą skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze.

Od 5 lat jest związana z szeroko rozumianą rekrutacją. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy jako rekruter, doradca zawodowy i biznesowy oraz Project Manager w agencjach pracy, firmach doradztwa personalnego i przy projektach z UE.

 

Prywatnie miłośniczka literatury faktu i rozwoju osobistego. Żona, mama i towarzyszka kotów.

 

11:20 - 12:00

Oferta wirtualnej asystentki - jak powinna wyglądać, na co zwracać uwagę.

Lucyna Malik Online Brand Manager/ Wirtualna Asystentka

 

Jako Online Brand Manager tworzy strategie idealnie dopasowane do marki. Odpowiada za całokształt działań tworzących wizerunek marki w sieci. Współpracuje z zespołami i w imieniu klienta deleguje im zadania. Jest strategicznym partnerem Twojego biznesu.

 

Jako Wirtualna Asystentka wspiera w bieżących działaniach związanych ze sprawnym funkcjonowaniem firmy online. Dba o strony internetowe, media społecznościowe, platformy szkoleniowe czy newslettery.

10:10 - 11:10

Od Wirtualnej Asystentki do Online Brand Managera.
21.05.2020

Edyta Lech

Wykwalifikowana wirtualna asystentka. Od 2 lat pod szyldem VirtualMess prowadzi z sukcesem swoją firmę. Na co dzień wspiera klientów w tworzeniu biznesu online, wdrażaniu technik LeadMagnet, kontaktach z klientami i wielu innych ważnych sprawach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach HR, IT, e-commerce, edukacyjnej i freelance. Administruje jedną z największych grup na FB, dedykowaną Wirtualnym Asystentkom.

Prywatnie jest mamą i żoną. Bardzo dużo czyta. Kocha słodycze i kawę.

 

13:00 - 13:30

"Szukajcie, a może znajdziecie",
czyli dlaczego nawiązanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką bywa trudne.
12:20 - 12:40

"Nie za miliony monet", czyli kogo wybrać: Wirtualną Asystentkę czy agencję WA.

Agnieszka Lukoszek lub inaczej Zdalna Prawa Ręka.

Jako wirtualna asystentka wspiera zaplecze techniczne biznesów online.

Pracuje z osobami, które już działają lub dopiero myślą o przeniesieniu swoich projektów do sieci.

Pomaga przedsiębiorcom w przełamywaniu barier technicznych i szuka nieszablonowych rozwiązań.

Jej specjalnością jest WordPress i email marketing, buduje również proste sklepy i mini platformy kursowe.

Prywatnie jest mamą 2 dziewczynek i wielką fanką capoeiry. Uwielbia design, technologie i kraje skandynawskie. Z taką samą lubością grzebie w kodzie i w ogrodzie.

 

11:20 - 12:00

Dlaczego tablica Mendelejewa jest do niczego, czyli co daje dobra specjalizacja. 

Karolina Brzuchalska - Wirtualny Project i Office Manager, Mentorka Wirtualnych Asystentek, właścicielka agencji Wirtualnych Asystentek Pretty Well Done, autorka książek "Rzuciłam pracę i co dalej"  i "Don't stop me now, czyli robiłam biznes i co dalej", blogerka, podcasterka. Z wykształcenia filolog i specjalista ds. public relations. Z zamiłowania marketingowiec i social media ninja. Fotograf i copywriter. Z ogromną przyjemnością wspiera przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych.

10:20 - 11:00

Droga od samodzielnej WA-freelancerki do właścicielki agencji wirtualnych asystentek - pokusy i pułapki.
20.05.2020

Doświadczone Wirtualne Asystentki
opowiadały o różnych odsłonach wirtualnej asysty

Osoby, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
Przedsiębiorcy, którzy mają już „za sobą” pierwszą współpracę z wirtualną asystentką i nie wiedzą, dlaczego ona się nie udała. 
Osoby, które czują, że doba jest za krótka i potrzebują realnego wsparcia w realizacji swoich działań.

Przedsiębiorcy, którzy już spotkali się z określeniem „wirtualna asystentka”, a mimo to nadal nie wiedzą, w czym taka osoba może im pomóc.

Kto może skorzystać z informacji, o których była mowa w trakcie konferencji?