@2010 - 2021 Copyright by Elżbieta Nieradko.

Chętnie poznam Twoją opinię

- odpowiesz na kilka pytań anonimowo?

Ja i moje wartości: jak ciągle odnajdywać się w zmieniającym się świecie biznesu

Helena Dawydko - StartUp Booster 

Marketingowiec, tłumaczka, redaktorka i copywriterka.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej. Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską.

 

Wstęp do skutecznego pisania w sieci - jak się do tego przygotować, o co zadbać, o czym pamiętać

Magdalena Białecka - PRACOWNIA SŁOWA

W skrócie: uczy latania i pisania zaklęć, jak na Smoczycę przystało.

Jest starą Smoczycą, która zjadła zęby na pisaniu. Od 19 lat pisze do prasy, od 12 lat uczy, od ponad 3 lat robi to online. Uczy kobiety prowadzące swoje biznesy online i prowadzące biznesy innych, jak pisać skutecznie w Sieci.

 

Magda przygotowała dla Ciebie bezpłatny pdf i checklistę "Jak zacząć pisać skutecznie". Znajdziesz go TU. Poczęstuj się i do rrroboty! :)

Kim jest projekt manager i jaka jest jego rola w zespole klienta?

Magdalena Nicgorska - Na RUDO

Zamienia problemy na rozwiązania. Jako project manager i analityk IT wspiera małe i średnie firmy w organizacji pracy i prowadzeniu projektów. Stawia na zdalny model współpracy, ponieważ wierzy, że dzięki technologii można zrealizować w ten sposób większość projektów. Pomaga dobrać metodykę odpowiednią do możliwości, wdrożyć narzędzia oraz rozplanować zadania tak, by każdy wiedział, co ma robić.

Jest też autorką e-booka „Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek. Od wirtualnej asystentki do project managera”

Dobre praktyki w rozpoczynaniu współpracy z podwykonawcą

Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów,  
od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

 

Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

Jak wycenić i sprzedać usługi wirtualnej asysty na dobrych warunkach i w zgodzie z sobą?

Justyna Kwiatkowska - Zadbana Finansowo.

Pomaga kobietom generować coraz wyższe dochody bez poczucia wstydu. W swojej transformującej pracy łączy wiedzę psychologiczną, praktykę coachingową oraz doświadczenie biznesowe. Od podstaw, na bazie pasji i mocnych stron zbudowała prosperujący pasjobiznes i uwielbia się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi kobietami, dla których ważna w życiu jest praca z pasją i z sensem, wolność oraz rodzina.

Jak poprzez współpracę z klientami, budować swoją markę jako wirtualna asystentka?

Katarzyna Borkowska -

Wirtualna asystentka, specjalistka od wsparcia technicznego i automatyzacji w biznesie online.

 

Autorka e-booka dla freelancerek: "Współpraca z klientami, czyli jak tworzyć skuteczne procesy i procedury?" Bloguje o pracy zdalnej. Wspiera przedsiębiorcze kobiety w realizacji ich marzeń, zajmując się urzeczywistnieniem wizji ich biznesów.

RODO-zgodna wirtualna asystentka, czyli jak legalnie i bezpiecznie przetwarzać dane osobowe w biznesie klienta i własnym

Aga Zalewska - legalnie NA ONLAJNIE

Prawnik, soloprenerka i edukatorka, odczarowuje prawo dla kobiet takich, jak Ty i ja - kobiet przedsiębiorczych niezależnie od tego, co robią – blogują, edukują, prowadzą sklepy internetowe lub dopiero planują swoje biznesy marzeń. Wspiera i edukuje - a do tego, robi to bez prawniczego bla, bla, bla.

Co należy zrobić, aby skutecznie wejść na rynek wirtualnej asysty?

Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów,  
od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

 

Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

Edycja 2: 01-02 grudzień 2020
Wypłyń na szerokie wody wirtualnej asysty

Elżbieta Nieradko 

Online Business Manager, Online Project Manager.

 

Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów

 

od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

 

Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

 

Zarządzanie zdalną współpracą - rola office managera.

Ela Wolińska - Wirtualna Asystentka, Wirtualny Manager, Mentor, Trener szkoleń online i stacjonarnych. Pracuje zdalnie od 2010 roku, pełniąc dla swoich klientów obowiązki Wirtualnej Asystentki i Zdalnego Managera. Od ponad 3 lat szkoli początkujące osoby w zawodzie zdalnej asysty. Jest autorką pierwszego w Polsce podręcznika dla branży WA. Razem z mężem tworzą markę "Pomoc dla Biznesu", w której wspierają i szkolą przedsiębiorców prowadzących swoje działania brandingowe w sieci. Spełniona mama, a prywatnie wokalistka.

Jak zbudować rozpoznawalną i silną markę osobistą jako wirtualna asystentka będąc rodzicem?

Aleksandra Manjak - od 10 lat zajmuje się wsparciem administracyjnym, handlowym i marketingowym w roli Office i Project Managera. Obecnie wykorzystuje swoją wiedzę prowadząc projekt dedykowany przedsiębiorcom, freelancerom, managerom, w którym m.in. optymalizuje przekazane procesy i procedury, dzięki czemu mogą skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze.

Od 5 lat jest związana z szeroko rozumianą rekrutacją. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy jako rekruter, doradca zawodowy i biznesowy oraz Project Manager w agencjach pracy, firmach doradztwa personalnego i przy projektach z UE.

 

Prywatnie miłośniczka literatury faktu i rozwoju osobistego. Żona, mama i towarzyszka kotów.

 

Oferta wirtualnej asystentki - jak powinna wyglądać, na co zwracać uwagę.

Lucyna Malik Online Brand Manager/ Wirtualna Asystentka

 

Jako Online Brand Manager tworzy strategie idealnie dopasowane do marki. Odpowiada za całokształt działań tworzących wizerunek marki w sieci. Współpracuje z zespołami i w imieniu klienta deleguje im zadania. Jest strategicznym partnerem Twojego biznesu.

 

Jako Wirtualna Asystentka wspiera w bieżących działaniach związanych ze sprawnym funkcjonowaniem firmy online. Dba o strony internetowe, media społecznościowe, platformy szkoleniowe czy newslettery.

Od Wirtualnej Asystentki do Online Brand Managera.

Edyta Lech

Wykwalifikowana wirtualna asystentka. Od 2 lat pod szyldem VirtualMess prowadzi z sukcesem swoją firmę. Na co dzień wspiera klientów w tworzeniu biznesu online, wdrażaniu technik LeadMagnet, kontaktach z klientami i wielu innych ważnych sprawach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach HR, IT, e-commerce, edukacyjnej i freelance. Administruje jedną z największych grup na FB, dedykowaną Wirtualnym Asystentkom.

Prywatnie jest mamą i żoną. Bardzo dużo czyta. Kocha słodycze i kawę.

 

"Szukajcie, a może znajdziecie",
czyli dlaczego nawiązanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką bywa trudne.
"Nie za miliony monet", czyli kogo wybrać: Wirtualną Asystentkę czy agencję WA.

Agnieszka Lukoszek lub inaczej Zdalna Prawa Ręka.

Jako wirtualna asystentka wspiera zaplecze techniczne biznesów online.

Pracuje z osobami, które już działają lub dopiero myślą o przeniesieniu swoich projektów do sieci.

Pomaga przedsiębiorcom w przełamywaniu barier technicznych i szuka nieszablonowych rozwiązań.

Jej specjalnością jest WordPress i email marketing, buduje również proste sklepy i mini platformy kursowe.

Prywatnie jest mamą 2 dziewczynek i wielką fanką capoeiry. Uwielbia design, technologie i kraje skandynawskie. Z taką samą lubością grzebie w kodzie i w ogrodzie.

 

Dlaczego tablica Mendelejewa jest do niczego, czyli co daje dobra specjalizacja. 

Karolina Brzuchalska - Wirtualny Project i Office Manager, Mentorka Wirtualnych Asystentek, właścicielka agencji Wirtualnych Asystentek Pretty Well Done, autorka książek "Rzuciłam pracę i co dalej"  i "Don't stop me now, czyli robiłam biznes i co dalej", blogerka, podcasterka. Z wykształcenia filolog i specjalista ds. public relations. Z zamiłowania marketingowiec i social media ninja. Fotograf i copywriter. Z ogromną przyjemnością wspiera przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych.

Droga od samodzielnej WA-freelancerki do właścicielki agencji wirtualnych asystentek - pokusy i pułapki.

Edycja 1: 20-21 maj 2020
Wirtualna asysta niejedno ma imię.

Osoby, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
Przedsiębiorcy, którzy mają już „za sobą” pierwszą współpracę z wirtualną asystentką i nie wiedzą, dlaczego ona się nie udała. 
Osoby, które czują, że doba jest za krótka i potrzebują realnego wsparcia w realizacji swoich działań.

Przedsiębiorcy, którzy już spotkali się z określeniem „wirtualna asystentka”, a mimo to nadal nie wiedzą, w czym taka osoba może im pomóc.

Kto może skorzystać z informacji, o których była mowa w trakcie konferencji?
Wirtualna asystentka, wirtualny asystent - konferencja o pracy i  współpracy z klientami.