Zapisz się na listę oczekujących

📌 Edycja 6: grudzień 2022

.

Poruszane tematy:

 

  1. Współprace międzynarodowe

  2. Czy automatyzacje zastąpią człowieka

  3. Rozwijanie biznesu to świadome kreowanie wizerunku. Wiesz jak to zrobić?

  4. Skalowanie przez delegowanie

  5. Biznes w stylu SLOW - czyli jak?

  6. Jak zdobyć przewagę konkurencyjną

 

 

Poprzednie edycje konferencji

📌 Edycja 1: maj 2020

Poruszane tematy:

 

  1. Droga od samodzielnej WA-freelancerki do właścicielki agencji wirtualnych asystentek - pokusy i pułapki.

  2. Dlaczego tablica Mendelejewa jest do niczego, czyli co daje dobra specjalizacja. 

  3. "Nie za miliony monet", czyli kogo wybrać: Wirtualną Asystentkę czy agencję WA.

  4. "Szukajcie, a może znajdziecie", czyli dlaczego nawiązanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką bywa trudne.

  5. Od Wirtualnej Asystentki do Online Brand Managera.

  6. Oferta wirtualnej asystentki - jak powinna wyglądać, na co zwracać uwagę.

  7. Jak zbudować rozpoznawalną i silną markę osobistą jako wirtualna asystentka będąc rodzicem?

  8. Zarządzanie zdalną współpracą - rola office managera.

 

Obejrzyj skrót tej edycji:

📌 Edycja 2: grudzień 2020

Poruszane tematy:

 

  1. Co należy zrobić, aby skutecznie wejść na rynek wirtualnej asysty?

  2. RODO-zgodna wirtualna asystentka, czyli jak legalnie i bezpiecznie przetwarzać dane osobowe w biznesie klienta i własnym.

  3. Jak poprzez współpracę z klientami, budować swoją markę jako wirtualna asystentka?

  4. Jak wycenić i sprzedać usługi wirtualnej asysty na dobrych warunkach i w zgodzie z sobą?

  5. Dobre praktyki w rozpoczynaniu współpracy z podwykonawcą.

  6. Kim jest projekt manager i jaka jest jego rola w zespole klienta?

  7. Wstęp do skutecznego pisania w sieci - jak się do tego przygotować, o co zadbać, o czym pamiętać.

  8. Ja i moje wartości: jak ciągle odnajdywać się w zmieniającym się świecie biznesu.

 

Obejrzyj skrót tej edycji:

📌 Edycja 5: czerwiec 2022

Poruszane tematy:

 

  1. Freelancer: osoba multidyscyplinarna czy specjalista w konkretnej dziedzinie - czego potrzebuje biznes?

  2. Przebranżowienie w czasach niepewności - jak to zrobić skutecznie i w zgodzie ze sobą?

  3. Perspektywa mediacji w sferze biznesu.

  4. Jak wykorzystać wyniki badania Gallupa do zidentyfikowania swoich mocnych i słabych stron, żeby odkryć co warto zlecić zewnętrznym wykonawcom?

  5. Jak doskonalić komunikację i współpracę z klientem poprzez wykorzystanie modelu Extended DISC?

  6. Odcinek szyjny kręgosłupa a freelancer.

  7.  Silna marka osobista - moda czy wygoda?

  8. Sprzedaż konsultacji na autopilocie. 

  9. Dywersyfikacja przychodów freelancera, czyli co poza usługami?

  10. Kariera w rekrutacji - co musisz umieć? Jak i ile możesz zarobić?

  11. O transkrypcji słów kilka

  12. Jak wspierać klienta w tworzeniu produktów cyfrowych i kampaniach sprzedażowych?

  13. Content Creator - specjalizacja, czy wszechstronne umiejętności? Czego szuka teraz biznes online?

  14. Pinterest Manager - specjalizacja przyszłości

  15. Napięta szczęka - zwiększ komfort swojej pracy!
  16. Tworzenie e-booków: od projektu po skład.

  17. Jak zaplanować każdy projekt?

  18. Edycja wideo - co potrzebujesz na start? Jak zacząć i na co zwracać uwagę?

 

 

Obejrzyj skrót tej edycji:

📌 Edycja 4: grudzień 2021

Poruszane tematy:

 

  1. Polityka cenowa, czyli po co ustalać wewnętrzne zasady rozliczeń z klientami.

  2. Pierwsze kroki w księgowości freelancera.

  3. Kiedy i jak sformalizować biznes.

  4. Jak działać jako freelancer, jeśli nie mam działalności gospodarczej?

  5. Usłysz, czego rozmówca nie mówi.

  6. Jak komunikacja wpływa na wysokość Twoich zarobków

  7. Jak wystawić fakturę jako freelancer, jeśli nie mam DG.

  8. Jak zadbać o siebie i o klienta: rezyliencja i asertywność.

  9. Onboarding, czyli podstawa dobrej i owocnej współpracy z klientem.

oraz 15 case study - historii osób, które w ciągu maksymalnie 3 lat uczyniły freelance swoim głównym źródłem utrzymania

 

Obejrzyj skrót tej edycji:

📌 Edycja 3: czerwiec 2021

Poruszane tematy:

 

  1. Jak wirtualna asystentka może znaleźć pierwszego klienta, jeśli nikt ze znajomych nie potrzebuje takiego rodzaju wsparcia?

  2. Wirtualna asystentka się umawia, czyli jak zadbać o dobrą współpracę z klientem za pomocą umów.

  3. Gdzie znaleźć klienta - pozyskiwanie ofert z ukrytego rynku pracy.

  4. Jak można wykorzystać social media w zdobywaniu klienta i na których portalach warto być?

  5. Jak profil na LinkedIn może zastąpić landing page?

  6. Jak można wykorzystać social media w zdobywaniu klienta i na których portalach warto być?

 

Obejrzyj skrót tej edycji:

Dla kogo jest to wydarzenie?

📌  Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.

📌  Dla osób, które szukają informacji czym jest wirtualna asysta.

📌  Dla solopreneur'ów, którzy chcą jeszcze lepiej wykorzystać swój potencjał i wspierać klientów na wyższym poziomie.

📌  Dla freelancerów, którzy chcą optymalizować swoje własne działania biznesowe.

Co zyskasz biorąc udział w konferencji?

📌 Czas - najcenniejszą walutę.

A w zasadzie dużo czasu, który zaoszczędzisz na szukaniu samodzielnie odpowiedzi i testowaniu rozwiązań.

📌 Konkretną wiedzę.

Poznasz praktyków, którzy przez lata zdobywali umiejętności i doświadczenie w tematach, o których Ci opowiedzą.

📌 Świadomość.

Pozbędziesz się złudzeń, przypuszczeń, niedopowiedzeń.

📌 Sprawdzone rozwiązania.

Ludzie, którzy freelance uczynili swoim głównym źródłem utrzymania, podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem.


Opinie o poprzednich edycjach

 

OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211

ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa

e-mail: elzbieta@nieradko.pl   |   rozmowa telefoniczna

 

 

@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko