PAMIĘTAJ! TYLKO JEŚLI SIĘ ZAPISZESZ OTRZYMASZ LINK DO NAGRANIA - NIE MUSISZ BYĆ NA ŻYWO!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Czym jest diagram relacyjny i w jaki sposób on nam może pomóc w biznesie.
  • Czym są strefy regulacji i jak je wykorzystać w życiu zawodowym.
  • Jak wyodrębnić swoje osobiste wartości i wdrożyć je w życie biznesowe.

 

Helena Dawydko - StartUp Booster 

Marketingowiec, tłumaczka, redaktorka i copywriterka.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej. Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską.

13:00 
" Ja i moje wartości: jak ciągle odnajdywać się w zmieniającym się świecie biznesu. "

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Co możesz zrobić, żeby pisać skutecznie?
  • Jak masz się do tego przygotować?
  • I o czym masz później pamiętać?
  • Jak pisać, żeby inni chcieli to czytać?
  • O co masz zadbać, żeby Twoje teksty działały sprzedażowo?

 

Magdalena Białecka - PRACOWNIA SŁOWA

W skrócie: uczy latania i pisania zaklęć, jak na Smoczycę przystało.

Jest starą Smoczycą, która zjadła zęby na pisaniu. Od 19 lat pisze do prasy, od 12 lat uczy, od ponad 3 lat robi to online. Uczy kobiety prowadzące swoje biznesy online i prowadzące biznesy innych, jak pisać skutecznie w Sieci.

 

Magda przygotowała dla Ciebie bezpłatny pdf i checklistę "Jak zacząć pisać skutecznie". Znajdziesz go TU. Poczęstuj się i do rrroboty! :)

12:00 
"Wstęp do skutecznego pisania w Sieci - jak się do tego  przygotować,
o co zadbać, o czym pamiętać."

11:30 Przerwa

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Co to jest projekt i dlaczego się nim zarządza.
  • Jaka jest rola PM w zespole klienta?
  • Wirtualna Asystentka czy Project Manager?
  • Kogo potrzebują nasi klienci, jakie są różnice w odpowiedzialności, decyzyjności i oczekiwaniach.

Magdalena Nicgorska - Na RUDO

Zamienia problemy na rozwiązania. Jako project manager i analityk IT wspiera małe i średnie firmy w organizacji pracy i prowadzeniu projektów. Stawia na zdalny model współpracy, ponieważ wierzy, że dzięki technologii można zrealizować w ten sposób większość projektów. Pomaga dobrać metodykę odpowiednią do możliwości, wdrożyć narzędzia oraz rozplanować zadania tak, by każdy wiedział, co ma robić.

Jest też autorką e-booka „Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek. Od wirtualnej asystentki do project managera”.

10:30
"Kim jest PM i jaka jest jego rola w zespole klienta?"

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Na co zwrócić uwagę na etapie poszukiwania i nawiązywania współpracy.
  • O jakie ustalenia warto zadbać.
  • Jak wdrożyć sprawnie i skutecznie nową osobę do zespołu.
  • Jak pomóc klientowi, który nie ma doświadczenia we współpracach zdalnych, wdrożyć siebie do zespołu. 
Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów, 
od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.
Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

9:30 
"Dobre praktyki w rozpoczynaniu współpracy z podwykonawcą"

09:15 Rozpoczęcie 

AGENDA
02 grudnia 2020

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Jak wyceniać usługi.
  • Jak sprzedawać swoje usługi bez poczucia wciskania.
  • Jaką rolę w zadbaniu finansowym spełnia korzystanie z wirtualnej asysty/ podwykonawców.

Justyna Kwiatkowska - Zadbana Finansowo.

Pomaga kobietom generować coraz wyższe dochody bez poczucia wstydu. W swojej transformującej pracy łączy wiedzę psychologiczną, praktykę coachingową oraz doświadczenie biznesowe. Od podstaw, na bazie pasji i mocnych stron zbudowała prosperujący pasjobiznes i uwielbia się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi kobietami, dla których ważna w życiu jest praca z pasją i z sensem, wolność oraz rodzina.

13:00
"Jak wycenić i sprzedać usługi wirtualnej asysty na dobrych warunkach i w zgodzie z sobą?

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • W jaki sposób współpracować z klientami.
  • Na co zwracać uwagę we współpracy z klientami.
  • Jak budować swoją markę wirtualnej asystentki.
  • Czego nie robić w internecie.
  • Co zrobić, aby klienci byli zachwyceni jakością Twoich usług i polecali Cię dalej.

Katarzyna Borkowska -

Wirtualna asystentka, specjalistka od wsparcia technicznego i automatyzacji w biznesie online.

Autorka e-booka dla freelancerek: "Współpraca z klientami, czyli jak tworzyć skuteczne procesy i procedury?" Bloguje o pracy zdalnej. Wspiera przedsiębiorcze kobiety w realizacji ich marzeń, zajmując się urzeczywistnieniem wizji ich biznesów.

12:00 
"Jak poprzez współpracę z klientami, budować swoją markę jako wirtualna asystentka?"

11:30 Przerwa

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Jak ogarnąć RODO w biznesie opartym o usługi.
  • Na co zwrócić uwagę i skąd wiedzieć, za co jesteś odpowiedzialna.
  • Jak przetwarzać dane osobowe bezpiecznie i legalnie.
  • Jak czuć się komfortowo, rozmawiając o danych osobowych ze swoimi klientami.
  • Jeśli, do tego wszystkiego, masz dość straszenia Cię RODO, to ten temat jest dla Ciebie.

 

Aga Zalewska - legalnie NA ONLAJNIE

Prawnik, soloprenerka i edukatorka, odczarowuje prawo dla kobiet takich, jak Ty i ja - kobiet przedsiębiorczych niezależnie od tego, co robią – blogują, edukują, prowadzą sklepy internetowe lub dopiero planują swoje biznesy marzeń. Wspiera i edukuje - a do tego, robi to bez prawniczego bla, bla, bla.

10:30 
"RODO-zgodna wirtualna asystentka, czyli jak legalnie
i bezpiecznie przetwarzać dane osobowe w biznesie klienta i własnym"

Z wystąpienia dowiesz się:

 

  • Jak wyodrębnić swoje mocne i słabe strony?
  • Jak swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe przenieść na grunt wirtualnej asysty?
  • Czy wirtualna asysta to na pewno dobra ścieżka zawodowa dla Ciebie?
Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów, 
od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.
Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

9:30 
"Co należy zrobić, aby skutecznie wejść na rynek wirtualnej asysty?

09:15 Rozpoczęcie 

AGENDA
01 grudnia 2020

Zapisz się już dziś!

Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
Dla przedsiębiorców, którzy mają już „za sobą” pierwszą współpracę z wirtualną asystentką i nie wiedzą, dlaczego ona się nie udała. 
Dla osób, które czują, że doba jest za krótka i potrzebują realnego wsparcia w realizacji swoich działań, ale nie widzą przestrzeni na dodatkowe działania.

Dla przedsiębiorców, którzy już spotkali się z określeniem „wirtualna asystentka”, a mimo to nadal nie wiedzą, w czym taka osoba może im pomóc.

Dla kogo jest ta konferencja?