Elżbieta

Nieradko

PAMIĘTAJ! TYLKO JEŚLI SIĘ ZAPISZESZ OTRZYMASZ LINK DO NAGRANIA - NIE MUSISZ BYĆ NA ŻYWO!

ZAPISZ SIĘ I OBEJRZYJ NAGRANIA!

Elżbieta Nieradko 
Online Business Manager, Online Project Manager.

Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie i rozwój biznesów swoich klientów, 

od 2015 wspiera początkujące VA w sprawnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego.

Prywatnie podwójna mama, w każdej dziecinie życia szukająca nowych możliwości - co czasem powoduje, że chce wymyślać koło od nowa ;)

13:30 - 14:00

Zarządzanie zdalną współpracą - rola office managera.
Ela Wolińska - Wirtualna Asystentka, Wirtualny Manager, Mentor, Trener szkoleń online i stacjonarnych. Pracuje zdalnie od 2010 roku, pełniąc dla swoich klientów obowiązki Wirtualnej Asystentki i Zdalnego Managera. Od ponad 3 lat szkoli początkujące osoby w zawodzie zdalnej asysty. Jest autorką pierwszego w Polsce podręcznika dla branży WA. Razem z mężem tworzą markę "Pomoc dla Biznesu", w której wspierają i szkolą przedsiębiorców prowadzących swoje działania brandingowe w sieci. Spełniona mama, a prywatnie wokalistka.
12:20 - 13:20

Jak zbudować rozpoznawalną i silną markę osobistą jako wirtualna asystentka będąc rodzicem?
Aleksandra Manjak - od 10 lat zajmuje się wsparciem administracyjnym, handlowym i marketingowym w roli Office i Project Managera. Obecnie wykorzystuje swoją wiedzę prowadząc projekt dedykowany przedsiębiorcom, freelancerom, managerom, w którym m.in. optymalizuje przekazane procesy i procedury, dzięki czemu mogą skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze.
Od 5 lat jest związana z szeroko rozumianą rekrutacją. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy jako rekruter, doradca zawodowy i biznesowy oraz Project Manager w agencjach pracy, firmach doradztwa personalnego i przy projektach z UE.
Prywatnie miłośniczka literatury faktu i rozwoju osobistego. Żona, mama i towarzyszka kotów.

11:20 - 12:00

Oferta wirtualnej asystentki - jak powinna wyglądać, na co zwracać uwagę.
Lucyna Malik Online Brand Manager/ Wirtualna Asystentka
Jako Online Brand Manager tworzy strategie idealnie dopasowane do marki. Odpowiada za całokształt działań tworzących wizerunek marki w sieci. Współpracuje z zespołami i w imieniu klienta deleguje im zadania. Jest strategicznym partnerem Twojego biznesu.
Jako Wirtualna Asystentka wspiera w bieżących działaniach związanych ze sprawnym funkcjonowaniem firmy online. Dba o strony internetowe, media społecznościowe, platformy szkoleniowe czy newslettery.
10:10 - 11:10

Od Wirtualnej Asystentki do Online Brand Managera.
Agenda 21.05.2020
Edyta Lech
Wykwalifikowana wirtualna asystentka. Od 2 lat pod szyldem VirtualMess prowadzi z sukcesem swoją firmę. Na co dzień wspiera klientów w tworzeniu biznesu online, wdrażaniu technik LeadMagnet, kontaktach z klientami i wielu innych ważnych sprawach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach HR, IT, e-commerce, edukacyjnej i freelance. Administruje jedną z największych grup na FB, dedykowaną Wirtualnym Asystentkom.
Prywatnie jest mamą i żoną. Bardzo dużo czyta. Kocha słodycze i kawę.

13:00 - 13:30

"Szukajcie, a może znajdziecie",
czyli dlaczego nawiązanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką bywa trudne.
Pola Sobczyk - właścicielka BrandAssist oraz BrandAssist Academy, autorka kursów online i e-booka "Wirtualna Asystentka - jak nie stracić czasu i kontroli nad własną firmą".

12:20 - 12:40

"Nie za miliony monet", czyli kogo wybrać: Wirtualną Asystentkę czy agencję WA.
Agnieszka Lukoszek lub inaczej Zdalna Prawa Ręka.
Jako wirtualna asystentka wspiera zaplecze techniczne biznesów online.
Pracuje z osobami, które już działają lub dopiero myślą o przeniesieniu swoich projektów do sieci.
Pomaga przedsiębiorcom w przełamywaniu barier technicznych i szuka nieszablonowych rozwiązań.
Jej specjalnością jest WordPress i email marketing, buduje również proste sklepy i mini platformy kursowe.
Prywatnie jest mamą 2 dziewczynek i wielką fanką capoeiry. Uwielbia desing, technologie i kraje skandynawskie. Z taką samą lubością grzebie w kodzie i w ogrodzie.

11:20 - 12:00

Dlaczego tablica Mendelejewa jest do niczego, czyli co daje dobra specjalizacja. 
Karolina Brzuchalska - Wirtualny Project i Office Manager, Mentorka Wirtualnych Asystentek, właścicielka agencji Wirtualnych Asystentek Pretty Well Done, autorka książek, blogerka, podcasterka. Z wykształcenia filolog i specjalista ds. public relations. Z zamiłowania marketingowiec i social media ninja. Fotograf i copywriter. Z ogromną przyjemnością wspiera przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych.
10:20 - 11:00

Droga od samodzielnej WA-freelancerki do właścicielki agencji wirtualnych asystentek - pokusy i pułapki.
Agenda 20.05.2020

Doświadczone Wirtualne Asystentki
opowiedzą o różnych odsłonach wirtualnej asysty

Zapisz się i odbierz link do nagrań z konferencji!

Jak zbudować silną markę osobistą będąc rodzicem.
Co powinna zawierać skuteczna oferta wirtualnej asystentki.
Czym różni się wirtualna asystentka od online brand managera.
Jak office manager może cię wesprzeć w zarządzaniu zdalną współpracą.
Co zrobić, żeby nawiązywanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką nie było drogą przez mękę.
Kiedy wybrać samodzielną wirtualną asystentkę, a kiedy agencję VA.
Jakie plusy ma specjalizacja VA.
Jak skalować działalność i zbudować własną agencję VA.
CZEGO DOWIESZ SIĘ O WIRTUALNEJ ASYŚCIE?
Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
Dla przedsiębiorców, którzy mają już „za sobą” pierwszą współpracę z wirtualną asystentką i nie wiedzą, dlaczego ona się nie udała. 
Dla osób, które czują, że doba jest za krótka i potrzebują realnego wsparcia w realizacji swoich działań.

Dla przedsiębiorców, którzy już spotkali się z określeniem „wirtualna asystentka”, a mimo to nadal nie wiedzą, w czym taka osoba może im pomóc.

Dla kogo jest ta konferencja?