02-03 grudnia 2021
Czego się dowiesz?
W pierwszym dniu konferencji:
Prawniczka i księgowa opowiedzą Ci o aspektach, na które warto zwrócić uwagę, gdy działasz w ramach działalności gospodarczej lub nieewidencjonowanej działalności gospodarczej.
Dowiesz się też o dwóch innych możliwościach wystawiania faktur jako freelancer, bez konieczności posiadania działalności gospodarczej.
Nie zabraknie kwestii związanych z onboardingiem klienta.
Chcę zwrócić Twoją uwagę również na kwestie komunikacji we współpracy z klientami:
jak komunikacja wpływa na wysokość Twoich zarobków,
co zrobić, aby usłyszeć, co jest kluczowe dla współpracy,
jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, aby zadbać o siebie i nie stracić relacji z klientem.
W drugim dniu konferencji
Poznasz 15 historii ludzi, którzy kiedyś (do 2 lat wstecz) zdecydowali się na przekwalifikowanie zawodowe, a obecnie utrzymują się tylko z zadań wykonywanych jako freelancerzy.
Zdradzą Ci:
Co zyskasz biorąc udział w konferencji?
📌 Czas - najcenniejszą walutę.
A w zasadzie dużo czasu, który zaoszczędzisz na szukaniu samodzielnie odpowiedzi i testowaniu rozwiązań.
📌 Konkretną wiedzę.
Poznasz praktyków, którzy przez lata zdobywali umiejętności i doświadczenie w tematach, o których Ci opowiedzą.
📌 Świadomość.
Pozbędziesz się złudzeń, przypuszczeń, niedopowiedzeń.
📌 Sprawdzone rozwiązania.
Ludzie, którzy freelance uczynili swoim głównym źródłem utrzymania, podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem.
02-12-2021 (czwartek)
9:00 Elżbieta Nieradko: Polityka cenowa, czyli po co ustalać wewnętrzne zasady rozliczeń z klientami.
co kryje się pod pojęciem "polityka cenowa"
dlaczego jest ona tak istotna
podstawowe punkty, które powinna zawierać
9:45 Joanna Chrzan: Pierwsze kroki w księgowości freelancera.
Podczas tego spotkania poznasz podstawy, które musi znać każdy przedsiębiorca.
Po prelekcji przysłowiowe pytanie "ryczałt czy VAT?" wyda Ci się śmieszne.
Będziesz umieć poruszać się w świecie urzędów i nie zwariujesz :)
10:45 Aga Zalewska: Kiedy i jak sformalizować biznes.
Testujesz swój pomysł na biznes już od jakiegoś czasu. Wiesz już trochę o rynku i klientach. Myślisz o tym, by zacząć sprzedaż i prawdziwy rozwój. To czas, by pomyśleć o sformalizowaniu swojej działalności. Wybierz dobrze moment, kiedy to zrobić. Pomyśl też, jak to zrobić, by nie generować niepotrzebnych wydatków. Wybór pomiędzy działalnością nierejestrową a działalnością gospodarczą wcale nie musi być trudny, jeśli wiesz, na co zwrócić uwagę.
12:15 Beata Serafin: Jak uwolnić napięcie/stres z ciała w trakcie pracy.
11:45 Tobiasz Majstrenko: Usłysz, czego rozmówca nie mówi.
Tematem spotkania będą odpowiedzi na pytania:
1. Jak usłyszeć rozmówcę i to, co decyduje o współpracy, porozumieniu z nim?
2. Czego rozmówca nie mówi ważnego w rozmowie i jak pytaniami do tego dotrzeć ?
13:00 Emilia Kulpa-Nowak: Jak komunikacja wpływa na wysokość Twoich zarobków
Nieterminowe płatności, nieuregulowane faktury, nieprecyzyjne ustalenia, klienci, którzy unikają kontaktu to wszystko efekt komunikacji! Podobnie jak: gorące polecenia, podwyżki i premie, dobra atmosfera oraz więcej zleceń.
Komunikacja to zestaw konkretnych narzędzi, których możesz się nauczyć. To także sposób myślenia i widzenia świata (klienta, zespołu i siebie), który ułatwia budowanie porozumienia i zaufania.
Poznaj NVC i jego jasne, proste wskazówki do wykorzystania w budowaniu współpracy z klientami i zespołem.
11:30 Kamila Galarda TwójStartUp: Jak działać jako freelancer, jeśli nie mam działalności gospodarczej?
Podczas konferencji dowiesz się o alternatywie dla standardowej działalności gospodarczej. O tym jak można zredukować koszty działalności, a także o pakiecie usług, które oferuje Fundacja Twój Startup i które mogą Ci pomóc prowadzić biznes.
14:00 Zuzanna Ilków Useme: Jak wystawić fakturę jako freelancer, jeśli nie mam DG.
jak można legalnie wystawić fakturę bez prowadzenia działalności gospodarczej
jak to działa w Useme: Twoje bezpieczeństwo i gwarancja wypłaty
praktyczne przykłady: jakie rozwiązanie opłaca Ci się bardziej
14:30 Helena Dawydko: Jak zadbać o siebie i o klienta: rezyliencja i asertywność.
praktyczne aspekty rezyliencji oraz jak ją stosować w biznesie
praktyczne aspekty asertywności i w jaki sposób najprościej ją wdrożyć do biznesu
5 kroków do zwiększenia własnej rezyliencji
15:15 Magda Kołodziejczyk - Onboarding, czyli podstawa dobrej i owocnej współpracy z klientem.
O co zadbać w trakcie procesu onboardingu, aby utwierdzić klienta, że podjął dobrą decyzję podejmując współpracę z Tobą.
03-12-2021 (piątek)
09:00 Michalina Ossowska - Moja historia
09:30 Dorota Mroczek - Moja historia
10:15 Monika Grzegorzewska - Moja historia
11:00 Michał Marini - Moja historia
11:30 Katarzyna Jurkowska - Moja historia
12:00 Anna Pietryka - Moja historia
12:15 Agnieszka Cieślik - Moja historia
12:45 Elżbieta Kot-Singh - Moja historia
13:15 Agnieszka Owczarczak - Moja historia
13:45 Paulina Kulpińska- Moja historia
14:00 Marek Opaska - Moja historia
14:30 Monika Materkowska - Moja historia
15:00 Gosia Galbas - Moja historia
15:30 Katarzyna Gacek - Moja historia
16:00 Gracjana Karpińska - Moja historia
📌 Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
📌 Dla działających freelancerów, którzy chcą optymalizować swoje własne działania biznesowe.
📌 Dla osób, które szukają informacji, co warto robić, aby zbudować satysfakcjonujące współprace z klientami.
📌 Dla ludzi zastanawiających się nad przekwalifikowaniem zawodowym.
Elżbieta Nieradko
Online Business Manager
Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie biznesów swoich klientów. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu projektów i całościowym dbaniu o back office firm działających zdalnie.
Od 2015 roku wspiera początkujące wirtualne asystentki w sprawnym i efektywnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego. Pokazuje jak poukładać swój własny pomysł na działanie, jak zdobywać płacących klientów, w jaki sposób mieć satysfakcjonujące współprace i uniknąć wypalenia zawodowego po pół roku działalności.
Joanna Chrzan
Księgowość przy kawie
Od 2015 roku prowadzi biuro rachunkowe w Rzeszowie. Najbardziej lubi tłumaczyć przedsiębiorcom zawiłe przepisy podatkowe prostym językiem. Prowadzi grupę na FB "Księgowość przy kawie dla przedsiębiorców", gdzie można zadać każde pytanie związane z prowadzeniem firmy. Autorka bloga i szkoleń dla przedsiębiorców. Ostatnio prowadziła szkolenie dla korektorów "Pierwsze kroki w biznesie" z Patrycją Bookowską z Zapanuj nad Słowami oraz z Katarzyną Przyborowską z Temida jest kobietą na temat "Ciąża, dziecko i własna firma".
Prywatnie mama 5 dzieci i wielbicielka Bieszczad.
Aga Zalewska
legalnie NA ONLINE
Prawnik, soloprenerka i edukatorka, odczarowuje prawo dla kobiet takich, jak Ty i ja - kobiet przedsiębiorczych niezależnie od tego, co robią – blogują, edukują, prowadzą sklepy internetowe lub dopiero planują swoje biznesy marzeń.
Wspiera i edukuje - a do tego, robi to bez prawniczego bla, bla, bla.
Tobiasz Majstrenko
Słuchaj Aktywnie
Uczy jak słuchać. Aktywnie. Tego co rozmówca mówi.
Tego co nie powiedział wprost.
W biznesie i życiu.
Słuchać aktywnie to znaczy zadawać pytanie. Właściwe.
Emilia Kulpa-Nowak
NVC Lab.pl
Jest coachem, certyfikowaną trenerką NVC, autorką książki, artykułów i kursów online. Nagrywa podcasty i pracuje z ludźmi indywidualnie. Wspiera w budowaniu relacji z innymi, zaczynając od porządkowania relacji z samym sobą. Dzięki takiemu podejściu możesz świadomie budować piękne relacje – w związku, rodzinie lub pracy.
Korzystając z narzędzi NVC i coachingu oraz empatii możemy lepiej zrozumieć złość, strach, osądy; uszczelniamy lub uelastyczniamy granice, współpracujemy i realizujemy cele. Poprzez lepsze zrozumienie swoich emocji i potrzeb wchodzimy w relacje z odpowiedzialnością i wolnością. W relacje z klientami, z bliskimi - i ze sobą!
Pracuje z dorosłymi na warsztatach, kursach i indywidualnie.
Kamila Galarda
Twój StartUp
W Fundacji Twój Startup pracuje od 2015 roku. Zaczynała od stanowiska koordynatora starup-ów, a w chwili obecnej pracuje na stanowisku Dyrektor Obszaru Sprzedaży.
W wolnej chwili podróżuje szczególnie po wyspach basenu Morza Śródziemnego i krajach hiszpańskojęzycznych, a także aktywnie spędza czas na zajęciach fitness (step, TBC) i salsie.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp od 2012 roku pomaga rozwijać się start-upom, działając na zasadzie akceleratora i inkubatora przedsiębiorczości, zapewniając alternatywne rozwiązania dla osób rozpoczynających lub zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą.
W tym zakresie oferuje kompleksowe wsparcie dla początkującego przedsiębiorcy: od udostępnienia osobowości prawnej, przez doradztwo prawne i księgowe oraz pomoc ekspertów z branży IT i marketingu, po zaplecze lokalowe i system szkoleń biznesowych.
Aktualnie Fundacja posiada ponad 4 400 zarejestrowanych start-upów, co czyni ich liderem wśród inkubatorów przedsiębiorczości.
Zuzanna Ilków
Useme
Specjalistka do spraw marketingu. W Useme jest niemal od początku działania, dlatego zna serwis "od podszewki". Odpowiada za komunikację marki i tworzy treści, które pomagają freelancerom korzystać z rozwiązań Useme.
Zawodowo mówi, hobbystycznie słucha, głównie audiobooków z reportażami oraz japońskiego rocka.
Useme to największy polski serwis dla freelancerów, specjalizujący się w rozliczaniu pracy zdalnej. Od ponad 8 lat pomaga wolnym strzelcom z Polski i świata zawierać umowy online, wystawiać faktury bez firmy i dodatkowych formalności oraz szukać nowych zleceń.
Helena Dawydko
Twój StartUp, Menadżer projektu StartUp Booster
Filolożka z zamiłowania i wykształcenia. Przyszła magister psychologii. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej i budowlanej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej.
Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską. Tłumaczka, redaktorka i copywriterka.
Entuzjastka Porozumienia bez przemocy (NVC), które wdraża w swoje szkolenia, warsztaty i konsultacje biznesowe.
Wielbicielka czytania, uczenia się i zdobywania wiedzy. Łączy wiedzę naukową ze światem biznesowym.
Magda Kołodziejczyk
MK Wirtualna asystentka
Od prawie 4 lat pracuje jako wirtualna asystentka, a od 5 lat aktywnie działa w świecie online. Zawód wirtualnej asystentki poznała na rynku anglojęzycznym, zyskując tym samym możliwość przyjrzenia się, jak branża WA będzie się rozwijać w Polsce w niedalekiej przyszłości.
Weszła na pole pracy zdalnej z doświadczeniem w zarządzaniu projektami Lean Six Sigma, sprzedaży, marketingu, obsłudze klienta i zarządzaniu komunikacją mailową.
Specjalizuje się w e-mail marketingu, planowaniu i organizacji projektów oraz kreatywnych aspektach biznesu online, tj. tworzeniu grafik, lead magnetów, e-booków, aktualizacji treści i materiałów do kursów online.
Pomaga klientom w kwestiach technicznych, takich jak obsługa stron internetowych, tworzenie landing page, obsługa systemu mailingowego, automatyzacja działań biznesowych oraz znajdowanie rozwiązań pozwalających na lepsze i bardziej efektywne działanie.
Michalina Ossowska
Wirtualna Asystentka, Project Manager i Konsjerż
Od stycznia 2020 prowadzi własną firmę. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku- Białej oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Z wykształcenia psycholog i tłumacz.
Pracowała między innymi jako manager biura SGS, manager Silvan SPA oraz asystentka zarządu w EKS Śląska Sp. z o.o. Przez rok prowadziła Kawiarnię Patio, gdzie rozwijała swoje pasje i zdobyła bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników.
Obecnie sukcesywnie rozwija własną działalność i spełnia się w roli Wirtualnej Asystentki oraz Project Managera. Wraz ze swoim zespołem zapewnia zdalne wsparcie klientom korzystającym z jej usług.
Jak sama mówi, praca z ludźmi sprawia jej ogromną satysfakcję, a zadowolenie klientów daje jej siłę, dzięki której zawsze dąży do celu, znajduje wyjście z każdej sytuacji i nigdy się nie poddaje.
Prywatnie żona oraz mama dwóch wspaniałych dziewczynek- Oli i Zuzi.
Dorota Mroczek
Wirtualna Asystentka
Od marca 2020 roku zajmuje się wirtualną asystą, wykorzystując wiedzę i 14-letnie doświadczenie zawodowe. Ukończyła dwa kursy na wirtualną asystentkę.
Praca z klientem korporacyjnym nauczyła ją wsłuchiwania się w potrzeby klientów, pogłębiania cały czas swojej wiedzy, standardów obsługi klienta, posługiwania się "prostym" językiem, tak aby klient go zrozumiał.
Jest partnerem biznesowym i odciąża swoich klientów z zadań, które zabierają ich czas na rozwój firmy. Wspiera przedsiębiorców podczas kampanii sprzedażowych: zaczynając od wykonywania zadań jako wirtualna asystentka (grafiki, posty, e-maile, materiały PDF, wpisy na blogu) a kończąc na zarządzaniu i koordynacji całych kampanii.
Uwielbia czytać książki, uczyć się nowych rzeczy, aktywnie spędzać czas, a także poznawać nowych ludzi. Jest bardzo komunikatywna i ma duże poczucie humoru. Chętnie służy pomocą innym.
Marzy o pracy 4 dni w tygodniu i własnym domu na wsi (działka już jest ).
Prywatnie żona i mama niespełna 3-letniego Marcela.
Michał Marini
Wirtualny asystent, LifeGeek
Jest nowoczesnym Wirtualnym Asystentem oraz LifeGeekiem, czyli osobą upraszczającą życie, pracę i biznes, która wykorzystuje do tego nowoczesne technologie oraz własne doświadczenie.
Mówiąc bardziej obrazowo jest takim dżinem uwielbiającym spełniać życzenia przedsiębiorców oraz pomagać im w odzyskiwaniu ich czasu, aby mogli go poświęcić na rozwinięcie skrzydeł swojego biznesu lub po prostu inne aktywności, które sprawiają im radość.
W wolnych chwilach interesuje się rozwojem osobistym i nowymi technologiami oraz wciela w życie swoje plany i marzenia.
Katarzyna Jurkowska
Wirtualna asystentka
Pomaga przedsiębiorcom w życiu zawodowym, tak aby mogli rozwinąć skrzydła we własnej firmie. Wspiera ich w zakresie: organizacji pracy, kreowania marki osobistej w sieci.
Z precyzją dba o mądry i wartościowy content marketing. Nadzoruje organizację firmowego projektu i bezpieczeństwo stron internetowych. Dzięki jej pomocy oszczędzają swój cenny czas, zyskując nowych klientów i uznanie wśród rosnącej społeczności w sieci.
Prywatnie jest szczęśliwą żoną i zabieganą matką dwóch synów, próbującą ogarnąć codzienny chaos.
Kocha sport, zdrowe jedzenie, kawę i książki. Nieustannie się rozwija, ponieważ na starość pragnie cieszyć się sprawnym umysłem ;)
Agnieszka Owczarczak
Wirtualna Jagna
W życiu zawodowym robiła wiele rzeczy i szukała swojego miejsca. Była jednym z wielu trybików w dziale marketingu i reklamy w branży filmowej, specjalistą do spraw administracyjnych w hurtowni części elektronicznych, pracownikiem działu windykacji i panią z dziekanatu.
Zawsze aktywna na wielu płaszczyznach. Jako pracownik, mama we wszelkich możliwych radach rodziców i wolontariuszka w fundacji wspierającej rozwój dzieci i rodziców.
Obecnie buduje swój zespół VA. Dla klientów głównie działa w obszarze marketingu, tworzy i organizuje wydarzenia, mailingi, prowadzi SM oraz wdraża i szkoli nowych pracowników do działu wsparcia klienta. Tworzy landingi, grafiki, ogarnia strony postawione na WP.
Jeśli doba i dla niej robi się za krótka znajduje osoby, które w jej imieniu udzielają wsparcia klientowi i robi to bardzo skutecznie.
Prywatnie ma 3 dzieci, towarzyszka 3 kotów, psa, gekona, ślimaków afrykańskich i wiji tzn. dzieci mają zwierzyniec, a ona tym zarządza ;-)
Uwielbia czytać, szyć, szydełkować i uczyć się nowych rzeczy.
Monika Grzegorzewska
Wasza Asystentka
Pod marką Wasza Asystentka działa od roku.
W usługach internetowych i digitalnych - od 16 roku życia.
Skutecznie łączy pracę wirtualnej asystentki z wychowaniem dwójki przedszkolaków.
Jej najmocniejsze strony: indywidualne podejście i zacięcie strategiczne.
Paulina Kulpińska
Perfekcyjnie Zrobione
Wspiera biznesy online od 2019 - początkowo w roli wirtualnej asystentki łączyła etat i działania dla klientów.
Od kwietnia 2020 przeszła w 100% "na swoje".
Jej specjalizacją jest montaż wideo oraz audio. W tym się spełnia, realizuje i cały czas podnosi swoje umiejętności.
Marek Opaska
Support4Business, OpaSky
Pisarz, lektor, montażysta.
Operator drona, którym robi filmy i zdjęcia zwiększające atrakcyjność działań biznesowych.
Freelancer od trzech lat.
Przede wszystkim ceni wolność, różnorodność i terminowość.
Anna Pietryka
Wirtualna asystentka
Zanim została wirtualną asystentką przez kilkanaście lat, po ukończeniu studiów z zarządzania zasobami ludzkimi, pracowała w dziale HR dużej korporacji jako specjalistka i partner biznesowy, kierując zdalnie zespołami na obszarze podlegającego regionu.
Od 2019 roku jako wirtualna asystentka zajmuje się wspieraniem przedsiębiorców we wdrażaniu i obsłudze narzędzi będących fundamentem biznesu online. Buduje techniczne zaplecze firm od podstaw, podpowiada, z jakich narzędzi warto skorzystać i pomaga w obsłudze i zarządzaniu procesami ułatwiającymi automatyzację.
Agnieszka Cieślik
Wirtualna Podpora
Jako wirtualna asystentka wspiera przedsiębiorców różnych branż w działaniach, które prowadzą w internecie.
Czym zajmuje się najczęściej? Planuje, optymalizuje działania, nadzoruje wykonanie projektów. Pisze: artykuły blogowe, posty do mediów społecznościowych, kolejki e-maili do klientów. Tworzy też grafiki oraz e-booki, ustawia newslettery, automatyzacje i buduje landingi.
Wspierając biznesy online swoich klientów, patrzy na nie szerzej, wykorzystując talenty z domeny strategicznego myślenia oraz budowania relacji. A jej główny talent Gallupa - indywidualizacja - pomaga realizować każdą współpracę w inny, świeży, sposób.
Prywatnie jest spełnioną mamą pełnej energii trójki dzieci. Lubi czytać książki kucharskie i gotować, nie je mięsa, lubi art deco, ma słabość do przedmiotów vintage i od niedawno znowu ćwiczy jogę.
Elżbieta Kot-Singh
Asystentka zdalna
Znalezienie tego, czym naprawdę chce się zajmować zajęło jej trochę czasu. Tak się złożyło, że w szkole była dobra w wielu rzeczach i ciężko jej było się określić i na coś zdecydować.
Studiowała filozofię i filologię klasyczną. Potem pracowała w biurze obsługi klienta w korporacji. A następnie była przez kilka lat mamą na pełen etat.
Od półtora roku pracuje jako wirtualna asystentka. Jej klientki mieszkają nie tylko w Polsce, ale i w różnych zakątkach Europy. A sama praca daje jej wiele satysfakcji. Ciągle się uczy czegoś nowego i rozwija.
Monika Materkowska
Projekt asystentka
Wirtualna asystentka od listopada 2020, wcześniej przez 9 lat związana była z bankowością.
Dokładnie rok temu postanowiła sięgnąć po swoje marzenia i założyła firmę.
Dziś robi to co lubi, co daje jej poczucie wolności oraz dobrze wykorzystanego potencjału, który w niej drzemie.
Z natury minimalistka, w pracy konkretna i zaangażowana.
Prywatnie mama dwóch cudownych córeczek.
Gosia Galbas
Professional Business Support
Wspiera biznesy online w ich codziennych procesach, projektach oraz rozwijaniu firmy.
Dzięki biegłej znajomości angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego oraz podstaw francuskiego Gosia koncentruje się na asyście firm polskich działających poza granicami polski w marketingu, obsłudze klienta i automatyzacji.
Jej specjalizacją jest zarządzanie sklepami internetowymi oraz marketplace’ami, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Udziela konsultacji dla Polaków, chcących założyć firmę poza Polską i wspiera ich w tym procesie. Motywuje osoby mające własną firmę w ich dalszym rozwoju.
Prywatnie, interesuje się zagadnieniami psychologii w biznesie oraz jest certyfikowanym instruktorem jogi. Mieszka w Alpach austriackich.
Gracjana Karpińska
Wirtualna asystentka, Social Media Ninja, Copywriter
Od ponad dwóch lat wspiera zaplecza biznesowe klientów z różnych branż (inwestycje, marketing, edukacja) oraz studiuje zarządzanie.
Prywatnie mama samodzielnie wychowująca czterolatkę, miłośniczka kotów i osoba, która wszystkim napotkanym na drodze kobietom stara się pokazać, że jak się chce, to wszystko można.
Beata Serafin
Fizjoterapeutka
Zawodowo i z ogromną pasją pomaga dzieciom i dorosłym w odzyskaniu zdrowia i dobrego samopoczucia.
Specjalizuje się w terapii czaszkowo-krzyżowej, w metodzie TRE, która uwalnia z ciała głęboki stres.
Prowadzi Pilates na żywo i online.
Jest ogromną pasjonatką pracy z ciałem i umysłem.
Katarzyna Gacek
Wirtualna asystentka, Wordpress Developerka
Nieuleczalny pracoholik, który kocha swoją pracę.
Wspiera technicznie biznesy online. Tworzy strony, sklepy i platformy internetowe.
Prywatnie mama dwójki dzieci, kochająca spacery i naturę.
Gdy tylko nie pracuje czyta książki i piecze ciasta :)
Zobacz skrót z poprzednich edycji konferencji
OBM Elżbieta Nieradko NIP: 5213641211
ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa
e-mail: elzbieta@nieradko.pl | rozmowa telefoniczna
@2010 - 2024 Copyright by Elżbieta Nieradko