@2010 - 2022 Copyright by Elżbieta Nieradko.
Poruszane tematy:
Polityka cenowa, czyli po co ustalać wewnętrzne zasady rozliczeń z klientami.
Pierwsze kroki w księgowości freelancera.
Kiedy i jak sformalizować biznes.
Jak działać jako freelancer, jeśli nie mam działalności gospodarczej?
Usłysz, czego rozmówca nie mówi.
Jak komunikacja wpływa na wysokość Twoich zarobków
Jak wystawić fakturę jako freelancer, jeśli nie mam DG.
Jak zadbać o siebie i o klienta: rezyliencja i asertywność.
Onboarding, czyli podstawa dobrej i owocnej współpracy z klientem.
15 case study - historii osób, które w ciągu maksymalnie 3 lat uczyniły freelance swoim głównym źródłem utrzymania
Obejrzyj skrót tej edycji:
Poruszane tematy:
Jak wirtualna asystentka może znaleźć pierwszego klienta, jeśli nikt ze znajomych nie potrzebuje takiego rodzaju wsparcia?
Wirtualna asystentka się umawia, czyli jak zadbać o dobrą współpracę z klientem za pomocą umów.
Gdzie znaleźć klienta - pozyskiwanie ofert z ukrytego rynku pracy.
Jak można wykorzystać social media w zdobywaniu klienta i na których portalach warto być?
Jak profil na LinkedIn może zastąpić landing page?
Jak można wykorzystać social media w zdobywaniu klienta i na których portalach warto być?
Obejrzyj skrót tej edycji:
Poruszane tematy:
Co należy zrobić, aby skutecznie wejść na rynek wirtualnej asysty?
RODO-zgodna wirtualna asystentka, czyli jak legalnie i bezpiecznie przetwarzać dane osobowe w biznesie klienta i własnym.
Jak poprzez współpracę z klientami, budować swoją markę jako wirtualna asystentka?
Jak wycenić i sprzedać usługi wirtualnej asysty na dobrych warunkach i w zgodzie z sobą?
Dobre praktyki w rozpoczynaniu współpracy z podwykonawcą.
Kim jest projekt manager i jaka jest jego rola w zespole klienta?
Wstęp do skutecznego pisania w sieci - jak się do tego przygotować, o co zadbać, o czym pamiętać.
Ja i moje wartości: jak ciągle odnajdywać się w zmieniającym się świecie biznesu.
Obejrzyj skrót tej edycji:
Poruszane tematy:
Droga od samodzielnej WA-freelancerki do właścicielki agencji wirtualnych asystentek - pokusy i pułapki.
Dlaczego tablica Mendelejewa jest do niczego, czyli co daje dobra specjalizacja.
"Nie za miliony monet", czyli kogo wybrać: Wirtualną Asystentkę czy agencję WA.
"Szukajcie, a może znajdziecie", czyli dlaczego nawiązanie długofalowej współpracy z wirtualną asystentką bywa trudne.
Od Wirtualnej Asystentki do Online Brand Managera.
Oferta wirtualnej asystentki - jak powinna wyglądać, na co zwracać uwagę.
Jak zbudować rozpoznawalną i silną markę osobistą jako wirtualna asystentka będąc rodzicem?
Zarządzanie zdalną współpracą - rola office managera.
Obejrzyj skrót tej edycji:
📌 Edycja 1: maj 2020
Zobacz skrót z poprzednich edycji konferencji
Beata Serafin
Zawodowo i z ogromną pasją pomaga dzieciom i dorosłym w odzyskaniu zdrowia i dobrego samopoczucia.
Specjalizuje się w terapii czaszkowo-krzyżowej, w metodzie TRE, która uwalnia z ciała głęboki stres.
Prowadzi Pilates na żywo i online.
Jest ogromną pasjonatką pracy z ciałem i umysłem.
Marta Zawadowska
Pomaga twórcom cyfrowym przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczy jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Ma kilkanaście lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu. Była przedstawicielem handlowym w jednej z największych światowych firm FMCG, prowadziła własny sklep zoologiczny zarówno stacjonarny jak i internetowy, pisała kilka blogów, a także redagowała portal o tematyce zoologicznej.
W kilku agencjach marketingowych prowadziła projekty związane z komunikacją w mediach społecznościowych marek takich jak Reebok, Nutella, Samsung czy Citi Handlowy. Zarządzała zespołami i wielotysięcznymi budżetami reklamowymi. Teraz, pod własną marką, tworzy produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich, zarabiać na swojej wiedzy i pasji. Zajmuje się marketingiem internetowym, sporo też mówi o układaniu firmy od środka - tak żeby to firma służyła Tobie, a nie Ty jej.
Skutecznie przenosi doświadczenie zdobyte w pracy dla wielkich korporacji na łono przedsiębiorczości w wydaniu mikro i chętnie podzieli się z Tobą tą wiedzą.
Wojciech Dasiukiewicz
Renata Rybacka i Wojciech Grabowiecki
Renata Rybacka - wykładowca studiów podyplomowych, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie, absolwentka studiów pedagogicznych, kursów psychologicznych i filozoficznych oraz podyplomowych studiów w specjalizacji Mediator Sądowy i Pozasądowy, Certyfikowany Trener metody Neurolingwistycznego Programowania i Certyfikowany Mentor.
Założycielka firmy Sztuka Komunikacji, uczestniczka wielu Międzynarodowych Konferencji Naukowych w Polsce i za granicą, autorka kilkunastu artykułów naukowych o tematyce m.in. bezpieczeństwa społecznego, wpływu wartości moralnych na społeczeństwo, siły mediacji czy zagadnień filozoficznych.
Wojciech Grabowiecki - wykładowca studiów podyplomowych absolwent Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku Pedagogika Resocjalizacyjna, magister coachingu i doradztwa zawodowego (Certyfikowany Trener VCC).
Jego bardzo wysoki poziom „sztuki zadawania pytań” pomógł już wielu osobom w zmaganiu się z trudnymi sytuacjami. Profesjonalizm swój doskonali jako coach ICF (International Coach Federation). Kontakt z ludźmi daje mu wiele zadowolenia. Pracuje nie tylko z osobami dorosłymi ale także z młodzieżą, której pomaga odkryć swoją drogę i powołanie jako doradca zawodowy i terapeuta RTZ i TSR (Racjonalna Terapia Zachowań, Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniu).
Bartosz Bartczak
Pomaga przedsiębiorczym osobom tworzyć nienaganne treści wideo za pomocą sprawdzonych i rzetelnych porad w skompresowanej formie.
Barbara Zakrzewska
BarbaraZakrzewska.StudioKreatywne
Projektantka graficzna, która kocha technikalia.
Projektowała różnorodne formaty: od layoutu czasopisma naukowego, przez ogrom publikacji drukowanych i cyfrowych, strony www aż po złożone platformy kursowe.
Zna od podszewki techniczną stronę działania w sieci. Wdrażała sklepy i platformy kursowe. Jest współautorką, razem z Eweliną Muc, e-booka „WP sklep”.
Od 10 lat pracuje w redakcji czasopisma naukowego Polskiej Akademii Nauk, gdzie jest redaktorem technicznym.
Tworzenie i projektowanie materiałów czy nawet całych platform edukacyjnych, a potem obserwowanie, jak wpływają na rozwój korzystających z nich osób, jest dla niej ogromnym źródłem radości i zawodowej satysfakcji.
Chciałaby, żeby inni też mieli możliwość przekazywania swojej wiedzy i doświadczenia innym, a przy okazji rozwijali swoje biznesy. I żeby kobiety przestały bać się technicznych aspektów biznesu online.
Patrycja Zagórska
Wirtualna Asystentka, Transkrybentka
Od ponad 6 lat jeste Wirtualną Asystentką (WA). Zaczynała od tworzenia transkrypcji i przez te lata nabrała sporego doświadczenia. W czym się specjalizuje? W transkrypcji, zarządzaniu mediami społecznościowymi oraz copywritingu, ale to nie są jedyne jej działania!
Jest także autorką dwóch kursów online - „Jak zostać transkrybentem w 7 dni” oraz „ABC Wirtualnej Asystentki”.
Paulina Augustowska
Zamienia pomysły w projekty, dlatego mówią o niej: “To ta pani od projektów”.
Zarządzanie projektami to jej pasja od kilkunastu lat. Przeszła przez różne branże: budowlaną, motoryzacyjną, e-commerce, finansową. Obecnie zajmuje się zarządzaniem portfolio projektów w dużym koncernie restauracyjnym. Prowadziła zespoły inżynierów i marketingowców, grupy lokalne i międzynarodowe – w swoim CV ma zarówno zarządzanie projektami o zasięgu globalnym, jak i mniejszymi regionalnymi inicjatywami. Poza pracą w korporacjach edukuje z zarządzania projektami, dbając o to, by przekazywać wiedzę praktyczną pozbawioną akademickiego bełkotu.
Potrafi słuchać i słyszeć ludzi, a ich potrzeby oraz pomysły przekładać na konkretne cele i realny do wdrożenia plan projektu. Dlatego też zajęła się pomaganiem małym biznesom pod marką „Pani od projektów” – wspieram w układaniu ich wizjonerskich i często szalonych pomysłów w jasne struktury projektowe.
Agnieszka Lukoszek
Newsletter | Automatyzacje | Lejki | Quiz
Pomaga kobiecym markom zamieniać subskrybentów w płacących klientów oraz tworzyć treści, które wspierają sprzedaż, zamiast znikać w czeluściach mediów społecznościowych. W procesie współpracy roztacza opiekę zarówno strategiczną, jak i techniczną. Jako certyfikowana ekspertka MailerLite ma bzika na punkcie automatyzacji i lejków sprzedażowych. Wyznaje zasadę, aby pracować sprytnie zamiast więcej i chętnie pokaże Ci jak to osiągnąć.
Marzena Motyczka
Delegujonline i Szefowa Kontentu
Specjalistka social media i copywriterka, która dba o adekwatną komunikację marek swoich klientów w social mediach. Tworzy przyciągające posty, newslettery i treści na bloga.
Angelika Chimkowska
Stratego social sellingu i silnych marek. SPecjalizuje się w tworzeniu skutecznych komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media, szczególnie Linkedln.
Została wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród 25 mistrzyń polskiego LinkedIn'a w 2021r.
Jest autorką kilku książek m.in: "Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce” oraz "Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce". Współautorką „Biblia E-biznesu 3.0”.
Katarzyna Syrówka
mentorka rozwoju talentów i drogi zawodowej ZAWSZE IDŹ SWOJĄ DROGĄ!
Jest inspiratorką samospełnienia w pracy zawodowej.
Wspiera osoby będące w procesie różnych zmian życiowo-zawodowych.
Dzieli się wiedzą wynikającą z tego, czego sama doświadczyła w życiu i zmianach zawodowych oraz z tego, czego doświadczyły na tym polu osoby, z którymi pracowała.
Natalia Olszewska
Psycholog, coach, certyfikowany trener Extended DISC. Wspiera kobiety poszukujące swojej drogi zawodowej. Towarzyszy przy podejmowaniu najważniejszych decyzji i wdrażaniu zmian. Pyta, słucha, pokazuje możliwości, motywuje i dzieli się wiedzą. Chce pomagać, edukując w zakresie pracoholizmu i wypalenia zawodowego.
Aleksandra Manjak
Projekt Biznes i Kariera, Trening Kariery
Zdalny projekt manager i specjalizuje się w projektach HR-owych, marketingowych i administracyjnych. Z obszarem rekrutacji związana jest zawodowo od 2015 roku.
Aleksandra Żuławińska
od 2010 fanka Pinteresta. Zawodowo zaczęła zajmować się prowadzeniem kont dla swoich klientów w tym medium społecznościowym od 2015. Aktualnie wykorzystuje swoje 24-letnie doświadczenie z zakresu wspierania mniejszych i większych biznesów, aby pomóc przedsiębiorcom zdobywać nowych klientów na Pintereście.
Klaudia i Łukasz Jarych
Dookoła Pracy - Uskrzydlamy w zmianie
Klaudia - Facylitator, Kierownik projektów, People & Change Manager w jednej z dużych, międzynarodowych firm
Łukasz - analityczna część tego duetu Pasjonat IT i programowania.
Wspólnie, jako duet (nie tylko zawodowy) działają pod marką Dookoła Pracy, w ramach której wspierają ludzi na etapie zmian zawodowych w przebranżowieniu i działaniu w zgodzie z własnymi wartościami i naturalnymi talentami..
Elżbieta Nieradko
Od 2010 roku dba od zaplecza o sprawne działanie biznesów swoich klientów. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu projektów i całościowym dbaniu o back office firm działających zdalnie.
Od 2015 roku wspiera początkujące wirtualne asystentki w sprawnym i efektywnym przejściu przez proces przekwalifikowania zawodowego. Pokazuje jak poukładać swój własny pomysł na działanie, jak zdobywać płacących klientów, w jaki sposób mieć satysfakcjonujące współprace i uniknąć wypalenia zawodowego po pół roku działalności.
📌 Dla osób, które czują się wypalone zawodowo i szukają możliwości przebranżowienia się.
14:00 Bartosz Bartczak: Edycja wideo - co potrzebujesz na start? Jak zacząć i na co zwracać uwagę?
13:00 Paulina Augustowska: Jak zaplanować każdy projekt?
12:15 Barbara Zakrzewska: Tworzenie e-booków: od projektu po skład.
Beata Serafin: Ćwiczenia oczu - zwiększ komfort swojej pracy!
11:20 Aleksandra Żuławińska: Pinterest Manager - specjalizacja przyszłości
Czym zajmuje się Pinterest Manager?
Jakiego sprzętu i jakich umiejętności potrzebujesz do tej pracy?
Czy jest to specjalizacja przyszłości?
10:40 Marzena Motyczka: Content Creator - specjalizacja, czy wszechstronne umiejętności? Czego szuka teraz biznes online?
Od czego warto zacząć swoją przygodę z Social Media, by poświęcony czas przyniósł Ci pożądany efekt?
Jakie umiejętności mogą Ci się przydać, jeśli szukasz zleceń w tej branży.
Jakie błędy popełnia wiele osób, kiedy zaczynają tworzyć treści na Social Media.
Czego teraz szuka biznes online i czy pracując w domu, z małym dzieckiem na pokładzie masz szansę zdobyć klientów tworząc dla nich content?
10:15 Agnieszka Lukoszek: Jak wspierać klienta w tworzeniu produktów cyfrowych i kampaniach sprzedażowych?
Jaki jest zakres zadań przy tworzeniu i sprzedaży produktów cyfrowych?
Jak wykorzystać e-mail marketing i recykling treści?
Jak planować zadania przy kampanii sprzedażowej?
09:40 Patrycja Zagórska: O transkrypcji słów kilka
Na czym polega praca transkrybenta?
Jak zacząć pracę jako transkrybent?
Czy jest to opłacalne zajęcie?
09:00 Aleksandra Manjak: Kariera w rekrutacji - co musisz umieć? Jak i ile możesz zarobić?
Dowiesz się jakie możliwości daje Ci rozwój i specjalizacja w obszarze rekrutacji.
Poznasz możliwe ścieżki kariery i obszary, w ramach których możesz się realizować.
Znajdziesz odpowiedź na pytanie: czego potrzebujesz, aby się przygotować i zacząć pracę lub świadczyć usługi w rekrutacji.
03-12-2021 (piątek)
14:30 Marta Zawadowska: Dywersyfikacja przychodów freelancera, czyli co poza usługami?
Dlaczego warto dywersyfikować źródła przychodów i nie opierać sie wyłącznie na wymianie czasu na pieniądze?
Na jakich produktach cyfrowych może zarabiać specjalista?
O czym pamiętać planując stworzenie i sprzedaż produktów elektronicznych?
13:30 Wojtek Dasiukiewicz: Sprzedaż konsultacji na autopilocie.
Czy można raz, skutecznie, zautomatyzować proces umawiania i sprzedaży konsultacji i spotkań?
11:20 Katarzyna Syrówka: Jak wykorzystać wyniki badania Gallupa do zidentyfikowania swoich mocnych i słabych stron, żeby odkryć co warto zlecić zewnętrznym wykonawcom?
O co chodzi z tym Gallupem?
Co robimy z mocnymi, a co ze słabymi stronami?
Tworzenie partnerstw - czyli współpraca z zewnętrznymi wykonawcami.
13:00 Angelika Chimkowska: Silna marka osobista - moda czy wygoda?
Jak zbudować swoją reputację on-line?
Filary silnej marki osobistej.
Spójna komunikacja, czyli co robić, a czego unikać w biznesie on-line.
11:45 Natalia Olszewska: Jak doskonalić komunikację i współpracę z klientem poprzez wykorzystanie modelu Extended DISC?
Czym charakteryzują się poszczególne style Extended DISC i jak je identyfikować?
Jak komunikować się z osobami reprezentującymi poszczególne style?
Jak wiedza na temat danego stylu może przełożyć się na wybór specjalizacji (a nawet niszy)?
Beata Serafin: Odcinek szyjny kręgosłupa a freelancer.
10:40 Renata Rybacka i Wojciech Grabowiecki: Perspektywa mediacji w sferze biznesu.
Nie możesz porozumieć się ze swoim klientem? Masz poczucie, że Wasze ustalenia to ciągle nic niezmieniająca wymiana zdań, a może nawet kłótnie?
Na czym polega mediacja w biznesie?
Jak, w sytuacji konfliktowej, uzyskać porozumienie z partnerem biznesowym?
Dlaczego mediatorzy powinni uczestniczyć w tych rozmowach - jakie są tego korzyści?
10:00 Klaudia i Łukasz Jarych: Przebranżowienie w czasach niepewności - jak to zrobić skutecznie i w zgodzie ze sobą?
Czy pandemie/kryzysy, to dobry czas na zmianę zawodową?
Trendy rynkowe i ich wpływ na rynek pracy - na jakie zawody i profesje warto się przebranżowić?
Strategia zmiany zawodowej - jak ją zaplanować krok po kroku?
Jak dbać o swój komfort psychiczny podczas zmiany?
9:00 Elżbieta Nieradko: Freelancer: osoba multidyscyplinarna czy specjalista w konkretnej dziedzinie - czego potrzebuje biznes?
Rzucam etat lub wracam na rynek po dłuższej przerwie zawodowej - czy od razu muszę wybierać swoją specjalizację?
Co klient otrzymuje nawiązując współpracę z osobą multidyscyplinarną, a co ze specjalistą w konkretnej dziedzinie?
02-06-2022 (czwartek)
📌 Czas - najcenniejszą walutę.
A w zasadzie dużo czasu, który zaoszczędzisz na szukaniu samodzielnie odpowiedzi i testowaniu rozwiązań.
Co zyskasz biorąc udział w konferencji?
Zdecydowanie nie zapisuj się, jeśli:
Znasz nasz doskonale swoje przeznaczenie zawodowe.
Wiesz gdzie zmierzasz i jak tam dotrzeć lub nie chcesz tego wiedzieć.
Lubisz kręcić się w kółko, zamiast znajdować i wdrażać rozwiązania.
Wiesz wszystko o rozwiązywaniu konfliktów i zarządzaniu nimi.
Budowanie marki osobistej nie ma przed Tobą tajemnic.
Doskonale umiesz zarządzać swoim przebranżowieniem.
Umiesz budować doskonałe partnerstwa w biznesie.
Komunikacja i obsługa klienta nie stanowi dla Ciebie wyzwania.
Wiesz co zrobić, aby nie wymieniać tylko czasu na pieniądze.
Masz świetnie działający system sprzedaży swoich konsultacji czy spotkań projektowych.
Nie chcesz wiedzieć czym tak naprawdę na co dzień zajmują się specjaliści z wybranych przeze mnie obszarów.
Na co możesz liczyć w V edycji?
02-03 czerwca 2022