• Czy wirtualna asystentka pracuje tylko dla właścicieli firm, prezesów, managerów, dyrektorów?

 

 

Nie. Moimi klientami są zarówno osoby zajmujące wyżej wymienione stanowiska, jak i osoby indywidualne, i freelancerzy.

 

 

  • Czy potrzebuję wsparcia wirtualnej asystentki?

 

 

To zależy wyłącznie od Twoich osobistych odczuć. Jeśli ciągle żyjesz w niedoczasie, robisz różne rzeczy/ zadania ASAP, nie masz czasu na odpoczynek, rodzinę, wakacje, ciągle gdzieś gonisz – a w dodatku cierpią na tym Twoje relacje rodzinne i biznesowe – najwyższy czas się zastanowić nad wsparciem.

 

Usługa VA to nie jest zachcianka czy fanaberia. To jest praktyczne wsparcie dla osób aktywnych, przedsiębiorczych. Podejmując współpracę z VA otrzymujesz potężne narzędzie, które pozwoli Ci efektywniej i mądrzej zarządzać swoim czasem, zasobami, czy też zapewni sprawne i skuteczne reagowanie w sytuacjach awaryjnych.

 

 

  • Czy współpraca z VA jest opłacalna dla firm?

 

 

Tak. Oprócz oczywistych korzyści wynikających z nietworzenia nowego stanowiska pracy, czyli dodatkowych kosztów świadczeń – głównie ZUS-u i podatków. Oszczędzasz również koszty związane z rekrutacją, szkoleniami i wdrożeniem nowego pracownika. W zamian otrzymujesz wyższą produktywność - ponieważ ja , tak samo jak Ty prowadzę firmę i zależy mi na maksymalizacji zysków, bez obciążania Ciebie dodatkowymi kosztami.

 

 

  • Czy mnie na to stać?

 

 

To pytanie z serii :„szklanka do połowy pusta, czy pełna?”

Twoja stawka godzinowa - moja stawka godzinowa = Twoja korzyść ze współpracy ze mną.

 

Na przykład:

100 – 40 = 60

 

Oczywiście moja stawka godzinowa zależy od zakresu odpowiedzialności, ilości wykupionych roboczogodzin, tego czy współpraca jest cykliczna czy nie, skomplikowania prac, i jeszcze wielu innych czynników.

 

Dlatego też propozycję stawki podaję zawsze po poznaniu potrzeb klienta.

 

 

  • Czy VA to to samo co usługi call center, concierge, itp.?

 

 

Nie. Nie wykonuję tylko pojedynczych zadań, a wspieram swoich klientów w bardzo szerokim zakresie. Znam się osobiście z wszystkimi klientami i jestem z nimi w stałym kontakcie.

 

 

  • Czy dane moje i mojej firmy, powierzane wirtualnej asystentce, są bezpieczne?

 

 

Tak. Współpraca z VA opiera się na zaufaniu klientów, dlatego żeby wzmocnić to zaufanie, podpisuję klauzulę poufności na wspólnie ustalonych zasadach.

 

  • Czy VA jest dostępna w moim mieście?

 

 

Tak. Swoją pracę wykonuję zdalnie, dlatego też mogę współpracować w klientami z każdego regionu Polski i świata.

 

 

 

 

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadaj je w komentarzu lub napisz do mnie.

 

 

Sukcesów,

 

 

Elżbieta Nieradko
7 pytań najczęściej zadawanych wirtualnej asystentce przez przedsiębiorców
19 maja 2016